Humanoid 05.09.2007 21:28:46 | |
---|
Eipä ainakaan omalla koneellani toimi tuo. .NET Framework (väh. 2.0) asennettu? :) Sami / Ääniportti |
kid ego 05.09.2007 22:45:44 | |
---|
vaikuttaa pitkäikäisille nuo Elixirit. Kestääkö ne siis jokapäiväisessä soitossa noin pitkään?? Kyllä mä about joka päivä soittelen, mutta en ihan joka päivä kuitenkaan. Mulla ei ihan kauheasti nykyään ole aikaa soittaa, mutta tuolla samalla setillä oon runtannut treeniksellä menemään thrashahtavaa punkkia. Nyt mulla on kaksi kitaraa ollut soitossa jonkin aikaa, niin kielisetit kuluvat tasaisemmin. Noita napsuu poikki vähemmän kuin muita merkkejä mutta napsuu silti joskus. Mä en ole ikinä saanut soittamalla kieltä poikki sähkökitarasta tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. En minkäänmerkkisiä. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
Mä en ole ikinä saanut soittamalla kieltä poikki sähkökitarasta tässä vajaan kymmenen vuoden aikana. En minkäänmerkkisiä. Use the force luke.
"Milk can hurt you" |
kid ego 05.09.2007 23:24:24 | |
---|
Use the force luke. Pitää varmaan treenata tota punttia entistä kovemmin. Prkl eikö musta ole edes kieliä katkomaan! "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
kipu69 28.09.2007 22:58:23 | |
---|
Tuli sitten hommattua elixirit kun niitä niin paljon kehuttiin, eikä kyllä suotta. Tilasin erikseen 4 kpl .56:sia ja sit ostin 49-11 setin. Täytyy myöntää että soitettavuus niillä on aivan loistava. Aluksi tuntuma oli sellainen että soittaisi rasvaisilla käsillä ja kielet tuntui tosi liukkailta. Pienen totuttelun jälkeen huomasi että soittaminen tuntui huomattavasti miellyttävämmältä ja ehkä jopa helpommalta verrattuna ghs:n kieliin, mitä käytin pitkän aikaa. Kielet myös soundasi jotenkin paremmin. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
Jormaz 28.09.2007 23:01:54 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ReBeat 27.05.2008 01:50:33 | |
---|
|