![]() 29.08.2007 17:14:03 | |
---|---|
Kyllä siinä ihan kitarakin mukana on :) Eihän ole? 4 selloa, rummut ja corey. Sehän se apocalyptican idea on, että jätkät soittaa selloilla vaan eikä sotke kitaroita jne mukaan. Rumpali on kyllä jälkivaiheessa tullu mukaan mutta kyllä sitä tarvittiinki. Only dead fish go with the flow | |
![]() 30.08.2007 14:19:02 | |
Eihän ole? 4 selloa, rummut ja corey. Sehän se apocalyptican idea on, että jätkät soittaa selloilla vaan eikä sotke kitaroita jne mukaan. Rumpali on kyllä jälkivaiheessa tullu mukaan mutta kyllä sitä tarvittiinki. Aijaa. mutta silti joku voisi sovittaa niitä kitaralle Kitaran kiduttaja | |
![]() 31.08.2007 19:16:28 | |
Olisko jollakin soinnut Jykevää on rakkaus biisiin? | |
![]() 01.09.2007 19:42:29 | |
Reijo taipale satumaa kappaleeseen jos löytyisi nuotti/soinnut olisin kiitollinen =) | |
![]() 03.09.2007 02:00:49 | |
Olisko jollakin soinnut Jykevää on rakkaus biisiin? intro: G,C,D,C/x2 säkeistö: G,Em/2x C,D,C,D G,Em,C,D,C,D C,G se välijuttu (pihaan päin kuljettiin tms.): A,G,C,G A,C,D Jotenkin noin minä oon sitä soitellut. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey | |
![]() 03.09.2007 22:01:19 | |
Olisi oikein erittäin kiva saada edes jonkinlaisia suuntaviivoja Niskalaukauksen Ajurin ruoska -biisiin. Kaksi kitaraahan siinä on, mikä tekee yksin soittelun hieman ikäväksi, mutta jos jotain soinnuntynkää saisi, niin koittaisin sovitella siitä jonkinlaisen yksinsoitettavan version. Ja olisin kovasti kiitollinen. Tältä pohjalta. | |
![]() 03.09.2007 23:27:03 | |
PMMP:n biiseihin kaivataan taas sointuja. E: Päiväkoti on kans hyvä http://www.youtube.com/watch?v=uZRO-Ss4v5k Tähän kukaan keksiny? | |
![]() 04.09.2007 10:33:45 | |
Kun tossa aikaisemminkin Niskalaakin biisiä kyseltiin, niin jatkan aiheesta. Eli mahtaakohan kukaan tietää sointuja / tabeja Häpeän lävistämä ja/tai Lintu kipaleisiin. Olisin todella kiitollinen. | |
![]() 04.09.2007 10:45:46 (muokattu 04.09.2007 19:54:18) | |
Kun tossa aikaisemminkin Niskalaakin biisiä kyseltiin, niin jatkan aiheesta. Eli mahtaakohan kukaan tietää sointuja / tabeja Häpeän lävistämä ja/tai Lintu kipaleisiin. Olisin todella kiitollinen. Tuohon Lintuun voisin paneutua vaikka tänään illalla, jos jaksan eikä kukaan ehdi pistää siitä mitään tänne sitä ennen. Simppelinkuuloinen, tunnissa-parissa voisin sen tabitella. E: Guitar Prollehan tuo löytyykin jo: http://www.911tabs.com/tabs/t/timo_ … and_trio_niskalaukaus/lintu_tab.htm Kas tuossa: Intro/välisoitto A5 F5 D5 E|---------------------| B|---------------------| G|-9-7----7-9~---------| D|-----10--------------| A|---------------------| D|---------------------| Säkeistöt A5 F5 tuskin tunnen häntä ja kuitenkin A5 F5 tulin häntä tapaamaan C5 G5 hän on niin kovin kaunis vieläkin F5 A5 kun kääntyy minua katsomaan C5 G5 sinä tiedät jo jotakin elämästä F5 A5 jotain tiedän minäkin F5 kun vain uskallat lakata pelkäämästä G5 paratiisin saat takaisin A5 F5 en kadu ketään niistä, joita syliini suljin A5 F5 heitä sentään rakastin C5 itken kaikkia niitä G5 joiden ohitse kuljin F5 A5 joita väistin ja pakenin Pidempi välisoitto A5 F5 D5 A5 F5 D5 A5 F5 D5 A5 F5 D5 E|-----------------------------------------------------------------------------| B|-----------------------------------------------------------------------------| G|----9-7----7-----------------------------------------9-7----7----------------| D|-10-----10---10-9-10-12-10~----9-9/10-12-10~------10-----10---10-9-10-12-10~-| A|-----------------------------------------------------------------------------| D|-----------------------------------------------------------------------------| Koko biisin ajan taustalla soolokitara maalailee löyhästi laulumelodiaa seuraillen ja kierrellen, en jaksanut sitä tabittaa. Tältä pohjalta. | |
![]() 05.09.2007 17:12:45 | |
Tuohon Lintuun voisin paneutua vaikka tänään illalla, jos jaksan eikä kukaan ehdi pistää siitä mitään tänne sitä ennen. Simppelinkuuloinen, tunnissa-parissa voisin sen tabitella. E: Guitar Prollehan tuo löytyykin jo: http://www.911tabs.com/tabs/t/timo_ … and_trio_niskalaukaus/lintu_tab.htm Kas tuossa: Intro/välisoitto A5 F5 D5 E|---------------------| B|---------------------| G|-9-7----7-9~---------| D|-----10--------------| A|---------------------| D|---------------------| Säkeistöt A5 F5 tuskin tunnen häntä ja kuitenkin A5 F5 tulin häntä tapaamaan C5 G5 hän on niin kovin kaunis vieläkin F5 A5 kun kääntyy minua katsomaan C5 G5 sinä tiedät jo jotakin elämästä F5 A5 jotain tiedän minäkin F5 kun vain uskallat lakata pelkäämästä G5 paratiisin saat takaisin A5 F5 en kadu ketään niistä, joita syliini suljin A5 F5 heitä sentään rakastin C5 itken kaikkia niitä G5 joiden ohitse kuljin F5 A5 joita väistin ja pakenin Pidempi välisoitto A5 F5 D5 A5 F5 D5 A5 F5 D5 A5 F5 D5 E|-----------------------------------------------------------------------------| B|-----------------------------------------------------------------------------| G|----9-7----7-----------------------------------------9-7----7----------------| D|-10-----10---10-9-10-12-10~----9-9/10-12-10~------10-----10---10-9-10-12-10~-| A|-----------------------------------------------------------------------------| D|-----------------------------------------------------------------------------| Koko biisin ajan taustalla soolokitara maalailee löyhästi laulumelodiaa seuraillen ja kierrellen, en jaksanut sitä tabittaa. Kiitos erittäin paljon, täytyy alkaa veivaamaan tätä!!! | |
![]() 06.09.2007 16:43:53 | |
Blue Oyster Cult - ME 262. Biisi on youtubessa täällä: http://youtube.com/watch?v=vI-z64G3tvU Ja soinnut on tässä: http://www.tabpower.com/s1000447.html En oikein saa selvää tuosta, tuleeko tuossa se B-A-B alussa kaksi kertaa D:n jälkeen voimasointuina, vai onko tuossa jotain muuta kikkailua? Onko ne edes voimasointuja? Hä? Onko tuossa linkissä olevat soinnut edes oikein? Onhan tää aivan helvetin yksinkertainen tumputus, mutta mä en vaan osaa. | |
![]() 06.09.2007 20:26:20 (muokattu 06.09.2007 20:45:17) | |
Blue Oyster Cult - ME 262. Biisi on youtubessa täällä: http://youtube.com/watch?v=vI-z64G3tvU Ja soinnut on tässä: http://www.tabpower.com/s1000447.html En oikein saa selvää tuosta, tuleeko tuossa se B-A-B alussa kaksi kertaa D:n jälkeen voimasointuina, vai onko tuossa jotain muuta kikkailua? Onko ne edes voimasointuja? Hä? Onko tuossa linkissä olevat soinnut edes oikein? Onhan tää aivan helvetin yksinkertainen tumputus, mutta mä en vaan osaa. Soeta noen: (D)Goering's on the phone from freiburg Says(Bb) willie's done quite a(G) job (D)Hitler's on the phone from berlin Says I'm(Bb) gonna make you a(G) star (Em) captain von ondine is your(C) next patrol (Em)A flight of english bombers (C)across the canal (Em)After twelve they'll all be (C)here Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! | |
![]() 07.09.2007 19:13:24 | |
Entäs miten se kohta mikä soitetaan alussa ja pari kertaa biisin välissä? | |
![]() 07.09.2007 22:08:33 | |
Entäs miten se kohta mikä soitetaan alussa ja pari kertaa biisin välissä? Jotenki noi.. e|----------------------------------------------------------------------| B|----------------------------------------------------------------------| G|-2-4-2-4--------------------------------------------------------------| D|-0-0-0-0-etc-------------------~--------------------------------------| A|------------------8-8------8-7-6-5-5-5--------------------------------| E|------------------6-6-etc--6-5-4-3-3-3etc-----------------------------| Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! | |
![]() 08.09.2007 09:54:02 | |
Löytysköhän sointuja ym. Popedan Mä elän vieläkin, kipaleeseen? | |
![]() 08.09.2007 11:31:42 | |
Löytysköhän sointuja ym. Popedan Mä elän vieläkin, kipaleeseen? 4X D-----2-3-4-3-2------ A-2-5-----------5---- Hm A G Hm Mä tapoin miehen sain maineen puukkojunkkarin A G A vaik itseäni puolustin Em Hm A Gmaj7 kruunun kyyti minut Siperiaan vei Em Hm A Gmaj7 se juna palasi mut ruumini vain ei Hm A G A D mut vaikka sinne jäin mä palaan takaisin G A mä elän vieläkin Hm A G Hm Mä puita uitin tanssin päällä tukkien A G A vein monen neidon sydämmen Em Hm A Gmaj7 suma seisoi yksin tukit panostin Em Hm A Gmaj7 lanka paloi loppuun liian aikaisin Hm A G A D pato murtui multa parrun alta vei G A mua kukaan nähnyt ei Hm A G Hm Mä olin sotamies jouduin kaukopartioon A G A rintamalle Petsamoon Em Hm A Gmaj7 me rata katkaistiinja tultiin kotiin päin Em Hm A Gmaj7 se ryhmä vihollisen väiytykseen jäi Hm A G A D sain kuulan rintaani, jäin hankeen makaamaan G A D D/#C mä elän vieläkin, en suostu kuolemaaaaaaaaan D/H--D/A--G--G/#F--Em--G-A-D Hm A G Hm Mä olin kuningas lailla Virran Olavin A G A sain kultaa sain myös timantin Em Hm A Gmaj7 koskaan kenellekään sanonut en ei Em Hm A Gmaj7 mut auki revittiin ja viina minut vei Hm A G A D mä nousin tähtiin palata en sieltä voi G A D mä elän vieläkin, mun levyt vielä soi D/#C D/H D/A ja soi ja soi ja soi G G/#F Em ja soi ja soi ja soi G-A-D Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! | |
![]() 08.09.2007 17:42:49 | |
Löytysköhän sointuja ym. Popedan Mä elän vieläkin, kipaleeseen? Anteeksi mutta miksiköhän tätä puhutaan Popedan kappaleeksi? | |
![]() 09.09.2007 20:58:06 | |
Löytysköhän sointuja ym. Popedan Mä elän vieläkin, kipaleeseen? Anteeksi mutta miksiköhän tätä puhutaan Popedan kappaleeksi? Katos ku kappaleista on eri versioita. | |
![]() 11.09.2007 11:08:00 | |
Tjena! Kiitos sese:lle Juicen Veivi biisin tabloista vielä kerran. LÖytyykö keneltäkään FMEJ bändi, siis froikkareiden tabloja, tai paremminkin soinnut. Varsinkin Viski&Naiset, Lintumies ja En mene koskaan sänkyyn ruman naisen kanssa olis hakusessa. Kiitän Aatu | |
![]() 11.09.2007 18:53:10 | |
Olisikohan sointuja Kirkan Hetki lyö biisiin? | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)