Aihe: Thomann
1 2 3 4 527 28 29 30 3197 98 99 100 101
Seba
23.08.2007 01:44:36

En oikein ymmärrä mikä sen ups:n kanssa voi olla vaikeaa?

Tyypit soittaa ennenkuin on tulossa ja voit sopia vaikka noudon 15:35 äkäslompolontien kolmannelle bussipysäkille. Ei mun ainakaan ole kotona tarvinnut päivystää koskaan.

Ja ei kai se myyjäliikkeen vika ole jos tuote on paska?

Tuohon huoltosysteemiin en osaa ottaa kantaa kun ei kokemusta ole, mutta ei kovin hyvältä kyllä kuulosta.

Ainahan kaikki ei voi mennä hyvin, ja kirjoitan negatiivisia juttuja sitten kun saan huonoa palvelua. Huonoista tuotteista voi haukkua laitteen valmistaja :)

Muistakin saksalaisista mm. Rockshop.de ja MusikService on vain ja ainoastaan positiivista kerrottavaa. Samaa ei voi sanoa kaikista kotimaisista, niihin sen kummemmin takertumatta. Haukutaan sitten jos asioita ei saada keskenään selvitettyä, ja kehutaan jos on aihetta.
Teijo K.
23.08.2007 12:36:05

Menee OT:ksi mutta Saksassa asuvana voin vakuuttaa että saksalainen täsmällisyys ja huolellisuus ovat propagandaa ja kusetusta. Todellisuus on jotain IHAN muuta...

Näin olen kanssa ymmärtänyt, siksi hymiöt. Mm. Saksan II-maailmansodan sotatalouteen tutustuneena voi sanoa että täsmällisyys ja huolellisuus on kaukana.

:)

Tilauksen suhteenkin tapahtui, pyysivät valokuvia tuotteesta ja lähetin sitten kuvan missä on ne niitten lähettämät kitaravirikoneet ja oikeaoppinen bassoviritin vieressä. Jospa nyt menisi oikein.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

How many string bass players does it take to change a light bulb? None; the piano player can do that with his left hand.
Jannipaali
03.09.2007 22:26:24
Tein juuri elämäni ensimmäisen tilauksen Thomannilta.

Saas nähdä, että tuoko posti oikeat tuotteet ovelle (tai no ei ihan ovelle, kun postiennakolla tilasin).
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman
poppamies
03.09.2007 23:49:26

Saas nähdä, että tuoko posti oikeat tuotteet ovelle (tai no ei ihan ovelle, kun postiennakolla tilasin).

Kyllä tuo! Vähän yli viikossa. Aina voi palauttaa jos ei miellytä tai jos on väärä tavara. Jopa niinkin että jos vahingossa tilaa väärää tavaraa niin peruminenkin käy näppärästi. Tilaisin kerran etuvahvistimen ja huomasin heti tilattuani että se ei välttämättä sopinutkaan minulle. Laitoin mailia sinne seuraavana päivänä joka oli maanantai mutta tavara olikin jo lähtenyt suomea kohti. Neuvoivat vain Thomanilta kylmästi olla lunastamatta pakettia postista.
G strings are for strippers!
okoranta
04.09.2007 07:12:13

No niinpä tietenkin. Ja oulu-huoneessa olisi ollut kimppatilaus tulilla.
Maksan mielummin hyvästä soittimesta kuin merkistä Phank-Faniklubi #1
Baraka
04.09.2007 09:32:41
En minäkään kyllä tajua mitä valittamista thomnannissa on. Joka kerta on tullut kaikki perille kunnossa mitän pitänytkin ja hyvin pakattuna. Useimmin myös lisäksi jotain pientä ylimääräistä sälää mistä ei ole mainittu missään että tulisi mukana :o Joten minä ainakin tilaan jatkossakin sieltä. Harmi kyllä jos kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri mutta minulta ainakin plussaa thomannille!
Jannipaali
04.09.2007 14:31:40
No niinpä tietenkin. Ja oulu-huoneessa olisi ollut kimppatilaus tulilla.

Nyt kävi näin.

Ehkä sitten seuraavalla kerralla, kun nytkin jäi mikit ja säröpedaali tilaamatta rahapulan takia.
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman
hapan
04.09.2007 23:02:16
En oikein ymmärrä mikä sen ups:n kanssa voi olla vaikeaa?

Tyypit soittaa ennenkuin on tulossa ja voit sopia vaikka noudon 15:35 äkäslompolontien kolmannelle bussipysäkille. Ei mun ainakaan ole kotona tarvinnut päivystää koskaan.

Itselläni on käynyt kolme kertaa (kaikkiaan 4 kertaa asioinut kys. firman kanssa) siten, että on soitettu sovittua liian aikaisin, että "ollaan tässä ovella kohta, tuutko avaamaan?". Esim. sovittiin eräänä päivänä, että 16:00 jälkeen olen kotona varmasti, ennen sitä ei kannata raapia ovea. Pässi soittaa varttia vaille, kun olen vasta matkalla kotiin, että "onk siäl kukaa ottaa tät vastaa hä?". Joutui hakemaan sen paketin sitten terminaalista, saatana. Mua ei kiinnosta se, että satun olemaan jonkun vitun reitin varrella just semmosessa kohti, että kuskilla on kiire himaan. Mä oon vittu tilannu sen lähetyksen himaan, mutta joudun hakemaan sen saatana terminaalista.

Ei käy.

Ja kyllä, olen tehnyt reklamaatiot joka kerta ja viimeisellä kerralla soitin itse herra logistiikka-/vuorovastaavalle ja haukuin heidän systeeminsä ja kuskit alimpaan helvettiin. Se oli viimeinen kontakti meikäläiseltä siihen firmaan. Joka kerta, kun näen Hupsin - siis UPSin - auton liikenteessä, tekee mieli pistää käden etäisyydellä olevat artikkelit ampumakuntoon.

Anteeksi auvautuminen, mutta upsi lisää pulssia.
Karhuherra
04.09.2007 23:24:54

Onhan se ahdistavaa ja epätäsmällistä, kun viikon kestävässä toimituksessa on vartin heitto. :(

..No ei vaan! Ohan se kettumaista, että ne osaa aina just sillon tulla kun ei ole itse paikalla.
Sen jänis se.
hapan
05.09.2007 13:40:21
Onhan se ahdistavaa ja epätäsmällistä, kun viikon kestävässä toimituksessa on vartin heitto. :(

Vaikka pilkettä näkyy ja siimaa riittää, niin pointti ei ollut se vartti, vaan että jo sovituista yksinkertaisista aisoista ei voida pitää kiinni. Jos se olisi tullut mulle tohon postiin, niin olisin voinut kymmenessä minuutissa hakea sen sieltä pois. Terminaali sen sijaan on toisella puolella kaupunkia, jumalan selän takana, jonne ei ole ilman autoa mitään asiaa. Ja jos tilaa vielä uuden toimituksen kotiin, niin se maksaa naurettavat 10 elmeriä lisää. Että näin.
TiMiTheShiT
05.09.2007 13:43:34 (muokattu 05.09.2007 13:46:13)
1½ viikkoa kesti saapuminen, ei mitään ongelmia ilmennyt.
Poutatorven uusi promo-ep "etelää pohjoisesta, itää lännestä" noise.fi 4/5 (promolta on julkaistu nettiin kappaleita, jotka löydät osoitteesta Poutatorvi keikat, kappaleita yms.
Sorgan
05.09.2007 15:36:44
Life without music isn't a life.
mrk
06.09.2007 13:36:11
Katsokaapa hintaeroa:
http://www.thomann.de/fi/korg_x50.htm
http://www.dlxmusic.fi/asp/tuotesivu.asp?itemcode=8010961

Ostin siis Thomannilta.

Itse olisin ostanut Suomesta : http://www.stpaulssound.fi/soittimet.html olisin jopa säästänyt muutaman euron postituskuluissa.
"Short On Long Term Goals"
Seba
07.09.2007 01:56:25

Taas pantiin tilaus sisälle tohomieheen.
Kattotaas kui tällä kertaa käy.

Paras tapa testata samalla MultiComppia. Jos ei miellytä laitan takasin.

Eikä lopu piuhatkaan kohta kesken kun tilasin 100 metrin rullan ja läjän erilaisia liittimiä :)

Löytääpähän ainakin omansa sitten kun otin itselleni piruillakseni keltaista piuhaa ja punaisia päitä..
TexW
07.09.2007 16:22:25
Thomannilla on vaihtunut suomalainen myyntiporukka käytännössä kokonaan kesän aikana. Oletteko huomanneet vaikutusta kyseisen putiikin toimintaan?
Tri-Baltech
07.09.2007 16:25:56
Ihan ok liike Thomann nykyään on. Joskaan ei itseasiassa monestikaan se edullisin kauppa. Joitakin vuosia sitten toiminta oli vähän kyseenalaista...palauttaminen oli hankalaa ja jos palautti, sieltä saattoi tulla hieman epäasiallinen viesti takaisin. Jotain tähän malliin..."Jos palautatte tuotteen, emme takaa palvelua jatkossa..." tai jotain sitä rataa...
Jormaz
07.09.2007 18:07:43

No joo. Kerran olin suihkussa kun ovisummeri soi. Könysin sitten suihkusta veke ja avausnappia painamaan. No ei kuulunut alhaalta oven aukeamista. Vedin sitten nopeesti vaatetta päälle ja menin pihalle ja näin kun auto kaartaa pois. Soitti sitten hetken päästä että kävin muttei kukaan ollut paikalla. Ei viitsinyt sitten soittaa sieltä alhaalta, prkl.. No tuli se sitten joskus vartin päästä uudestaan ja sain romuni.
Summer is coming, fat boys are happy
Henkka370
07.09.2007 21:28:41
Selitetänpäs vähän: Eli tilasin tuossa keskiviikkona thomannilta valveking fs-2 kanavanvaihtopedaalin hintaa sillä oli kun viimeisen klikkauksen tein 41e. Mutta samaisena iltana sen hinta nousi 50 euroon ja tilausvahvistuksessa sen hinta on 50e ja paketti minkä mukana se on postiennakolla tulossa hinta on sen 9e kalliimpi kuin viimeisen klikkauksen tehdessäni.

Esim suomen lainsäädännössähän on kohta jossa sanotaan, että liikkeen joka myy tuotetta on PAKKO myydä se siihen hintaan mikä tuotteesa on, vaikka olisi mimmoinen virhe kyseessä.

Asiasta valitin jo thomannille, saan kuulemma seuraavan tilauksen postimaksut ilmaiseksi. Kannattaako tähän tyytyä vai ottaa yhteyttä johonkin kuluttajasuojaneuvontaan?
Hannu Karpo on äijä!
Jormaz
07.09.2007 21:38:49
No siis joku feeluhan niillä systeemissä on jos noin pääsee tapahtumaan, ja kyllä niiden pitää se siihen hintaan myydä mikä klikkaushetkellä on ollut. Mutta jos sä sieltä vielä jatkossa tilaat niin voitat rahallisesti.
Summer is coming, fat boys are happy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)