overdoze 03.09.2007 18:50:59 (muokattu 03.09.2007 21:56:06) | |
---|
Menin sitten laittamaan videon sinne. Eihän noita muutamaa törkeen kovaa jätkää vastaan kukaan tosissaan lähde, mutta tulipahan tehtyä. |
Diego 03.09.2007 19:11:17 | |
---|
Menin sitten laittaan videon sinne. Eihän noita muutamaa törkeen kovaa jätkää vastaan kukaan tosissaan lähde, mutta tulipahan tehtyä. Samalla periaatteella ittekin lähdin. We stand no chance, mate. Ota Mobilatia jos närästää |
electrick 03.09.2007 20:28:13 | |
---|
tuosta pöytäkankaan soitosta tulee vähän semmonen "mitä vittua?" fiilis. ääni ehdottomasti hänelle. |
overdoze 03.09.2007 20:45:22 (muokattu 03.09.2007 20:48:57) | |
---|
Samalla periaatteella ittekin lähdin. We stand no chance, mate. Aivan. Pidetään rokki yllä vaan niin hyvin menee. Eipä näitä liian tosissaan kannata ottaa. Tosin eivät taida kyllä ihan kaikki nuo levylle jo valitut kitarasankaritkaan pärjätä osalle noista muusikoidennettiläisistä:) |
Lord of the strings 03.09.2007 21:46:32 | |
---|
tuosta pöytäkankaan soitosta tulee vähän semmonen "mitä vittua?" fiilis. ääni ehdottomasti hänelle. Joo sama. Ehdottomasti mielenkiintoisinta kuunneltavaa tämän herran soitto. Erottui edukseen. IMO "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Eddie 03.09.2007 21:56:21 | |
---|
Joo sama. Ehdottomasti mielenkiintoisinta kuunneltavaa tämän herran soitto. Erottui edukseen. IMO Alun likistä tuli mieleen vahvasti Ynkän Far Beyond the Sun. Kovaa soittelua kyl. Ostetaan soittotaito. |
livingdread 03.09.2007 22:34:05 | |
---|
Diego: Kiitos sanoistani! Harmi tietty ettei kerinny mitään kunnon biisiä tehdä.. Minuutti on aivan liian lyhyt aika kertoa kenenkään soitosta tarpeeksi. Mä päätin käyttää niitä kortteja mihin olen satsannut jo vuosia, sen sijaan että olisin minuutin sahannut jotain A:mollia=) Mä nostan tosi paljon hattua että lähdit messiin! Tämä on loistava mahdollisuus näyttää jotain omasta soitosta muille soittajille ja suuremmille tahoille! Eipä kannata sen vakavammin asiaa ottaa.. Mä en ole koskaan mitään sooloskaboja harrastanut enkä juuri koskaan tänne M-netin keskusteluihin ole osallistunut, joten kerta se on ensimmäinen eikä täs mitään menetä! Pistä bändikavereilles terkut;-) -Tomma |
Lenoldinho 04.09.2007 19:17:18 | |
---|
Noni. Nyt kaikki äänestämään Ambitusta, kun äänestyskin toimii. When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
stenman11 04.09.2007 20:28:26 | |
---|
mäkin ihan sattumalta löysin linkin skabaan. mietin puoli tuntia mitä soittais ja treenasin puoli tuntia, soitin hatusta heittäen soolon. rennolla asenteella mukaan. on siellä kyllä niin kovia arpeggio-tilutus kavereita mukana ja tappingit menee ammattilaistyyliin. |
Sutela 04.09.2007 21:53:40 | |
---|
Näyttää vahvasti siltä, että menee Kupiaisen ja Gardinerin väliseksi taisteluksi. Itse annoin ääneni Kupiaiselle. |
Kiksaus 04.09.2007 21:56:47 | |
---|
Sama ongelma äänestyksen kanssa ku guitarfanclubin äänestyksessä. Voi äänestää niin monta kertaa ku haluaa.... |
Kasperi Tervonen 04.09.2007 21:59:46 | |
---|
Näyttää vahvasti siltä, että menee Kupiaisen ja Gardinerin väliseksi taisteluksi. Itse annoin ääneni Kupiaiselle. Siltähän se vaikuttaa, saas ny nähdä kumpi vie voiton. Itsekin äänestin Kupiaista. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Kasperi Tervonen 04.09.2007 22:01:13 | |
---|
Sama ongelma äänestyksen kanssa ku guitarfanclubin äänestyksessä. Voi äänestää niin monta kertaa ku haluaa... Multa ainakin katosi tuo "äänestä"-kohta sen jälkeen annoin ääneni. Vai meinaatko nyt jotain "huijaamista"? "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
John Titor 04.09.2007 23:27:49 (muokattu 04.09.2007 23:27:58) | |
---|
Diego: Kiitos sanoistani! Harmi tietty ettei kerinny mitään kunnon biisiä tehdä.. Minuutti on aivan liian lyhyt aika kertoa kenenkään soitosta tarpeeksi. Mä päätin käyttää niitä kortteja mihin olen satsannut jo vuosia, sen sijaan että olisin minuutin sahannut jotain A:mollia=) Mä nostan tosi paljon hattua että lähdit messiin! Tämä on loistava mahdollisuus näyttää jotain omasta soitosta muille soittajille ja suuremmille tahoille! Eipä kannata sen vakavammin asiaa ottaa.. Mä en ole koskaan mitään sooloskaboja harrastanut enkä juuri koskaan tänne M-netin keskusteluihin ole osallistunut, joten kerta se on ensimmäinen eikä täs mitään menetä! Pistä bändikavereilles terkut;-) -Tomma Sä olit siis se täppi-john? Oli siisti kuulla kerrankin ihan oikeasta klassisesta pöllittyjä juttuja eikä mitään iänikuista harmonista mollia kvinttikierron päälle. Propsit! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ambitus 04.09.2007 23:41:53 | |
---|
Sä olit siis se täppi-john? Oli siisti kuulla kerrankin ihan oikeasta klassisesta pöllittyjä juttuja eikä mitään iänikuista harmonista mollia kvinttikierron päälle. Propsit! Hän oli se täppi-john. aika helvetin kovaa shittii..alko ite miettii omia motiivejaan ton pätkän jälkeen. Kaveri on selkeesti nähny vaivaa ja aikaa moiseen. Nyt itelle täppinkit kondikseen ja äkkiä-fiilis... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
John Titor 05.09.2007 00:02:25 | |
---|
Hän oli se täppi-john. aika helvetin kovaa shittii..alko ite miettii omia motiivejaan ton pätkän jälkeen. Kaveri on selkeesti nähny vaivaa ja aikaa moiseen. Nyt itelle täppinkit kondikseen ja äkkiä-fiilis... Kysyt vaan Markolta pahimmat tilurallit!:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
livingdread 05.09.2007 01:23:15 | |
---|
Kiitos äiät!! Minähän se olen.. .. se täppi-John=) Kavereiden kesken ihan Tomma! Miekin olin aika monttu auki kun kaveri laitto linkin sinne fist in fetus myspace sivuille! Mullekkin tuli sellanen olo että staccatot kuntoon ja äkkiä=) aivan mahtavaa soittoa! Mitä tohon "klasari-vaukute" juttuun tulee niin mä olen täysin samaa mieltä että: Se on vähän väärin ymmärretty käsite! Sieltä löytyy vaikka mitä ja kaikkee jos kunnolla penkoo. En todellakaan omaa mitään klassista taustaa tai halua antaa sellaista kuvaa. Olen ihan myöhäisheränneenä ruvennu niitä itse penkoon, ja vähän eri syistä kun että haluaisin olla joku neo-shred powermetal ukko (sellaisissa ei ole mitään väärää, mutta not for me). En vaan kerinny tekeen mitään biisi taustaa itselleni, joten sovitin muutaman jutun tuollasen urkupisteen päälle. Sointukierto on aika standardia, mitä nyt pystyy yhden urkupisteen päälle taipuun ettei mee liian ulos.. Mutta, monet noista mun tappinki jutuista on hyvin paljon saanu vaikutteita kun olen niitä etydejä kahlannut nuotteja myöten läpi. Sieltä löytää niin siistejä juttuja varsinkin kun rupee kääntään niitä patterneja/motiiveja kitaralle. Jotkut ideat on mahdollisia vain tappingillä, toiset toimii ihan millä vaan=) Suosittelen kaikille! Se on virkistävää ja vie aina uuteen suuntaan! Nyt on mun kymmenes vuosi tapatessa. Sinä aikana on menty suuntaan ja toiseen sen kanssa: Metsään ja suohon, ja lopulta löytänyt jotain omaa siitä osoitteesta. viimeisen 8 vuoden aikana siitä on auennut niin paljon mahdollisuuksia että päätin ruveta satsaamaan siihen vähän enemmän kun muuhun. Voisin kirjoittaa aiheesta vaikka kirjan jos olis aikaa ja kustantaja.. -Tomma |
Diego 05.09.2007 10:41:34 | |
---|
Vieläkö muuten Tomma pidät kitaratunteja? Jätkältä haluis pölliä kyllä tekniikan, siis aivan uskomatonta settiä, varsinkin kun kattelin tuon Hateformin videon youtubesta. Hatunnosto. Ota Mobilatia jos närästää |
HeavyMachinery 05.09.2007 11:14:59 | |
---|
Kupiasen video oli vaihdettu. Vanha olikin yli 2minunuttia mutta tuokin on vielä yli minuutin :D Onkohan toi sääntöjen lukeminen väliin oikeasti noin vaikeaa..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Kupiasen video oli vaihdettu. Vanha olikin yli 2minunuttia mutta tuokin on vielä yli minuutin :D Onkohan toi sääntöjen lukeminen väliin oikeasti noin vaikeaa..... Matiaksella on hemmetin hieno veto.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk |