Aihe: Topi Sorsakosi palaa Agentsiin!
1 2 3 4 521 22 23 24 25 26 27 28
vesku.ka
03.09.2007 20:46:10
No onkos kukaan kuullu tätä uutta levyä? Onko ihan syvältä koko homma?

Huomenna suuntaan levykauppaan ja ostan itselleni kyseisen teoksen.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Martso
03.09.2007 21:52:55
Jep! Hoisin just liput Tiketistä Tavan keikalle.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Umpihullu
04.09.2007 16:38:11
No onkos kukaan kuullu tätä uutta levyä? Onko ihan syvältä koko homma?

Ihan hyvältä kuulostaa, mitä nyt välillä pieni kosteus Topin äänessä särähtää korvaan. Hyvin levy soi jos sen saa soimaan, itellä ei CD -levysoitin suostu tätä soittamaan. Takakannesa on teksti, jossa lukee "Tämän äänitteen tuottamiseen ja tallentamiseen ei ole käytetty tietokoneita" On hieman hassua suoltaa tuollaista tekstiä, sillä levy ei suostu soimaan CD -soittimessa, eikä ole edes virallisen CD -standardin mukainen levy, vaan juurikin tietokoneella tehty ja tietokoneita vastaan tehty datalevy, josta nyt kärsii normaalit CD -soittimen omistajat. Että se siitä luonnonmukaisuudesta ja analogisuuden ylistämisestä. Ei oo nyt herrat tainneet olla ihan järjissään tuota kirjoitusta rustatessaan, mulle on ihan sama vaikka se ääni olisi tallennettu ja raaputettu tuohenpalaselle, mutta kyllä se musiikki pitäisi sieltä edes kuuluviin saada ihan normaalisoittimella.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
baron
04.09.2007 16:51:18

sillä levy ei suostu soimaan CD -soittimessa

Nyt tulin niin uteliaaksi että piti kokeilla. Kyllä se soi sekä mun PC:ssä että mun kaikissa CD-soittimissa.
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
Umpihullu
04.09.2007 19:13:54
Nyt tulin niin uteliaaksi että piti kokeilla. Kyllä se soi sekä mun PC:ssä että mun kaikissa CD-soittimissa.

Onko ne sinun CD -kieputtimet ihan pelkästään CD -soittimia vai onko ne DVD/CD komboja? Mulla ei huoli pelkkä CD -levyjä varten ostettu soitin (Funai) tämän levyn kanssa toimimaan, kipaleet vilistää alusta loppuun kiireenvilkkaa. Ei tuosta nyt niin hirveetä haittaa ole muuta kuin, että joutuu DVD/CD -soittimella, joskin huonosointisemalla tätä nyt kuuntelemaan. Ehkä se vinyyli olisi sittenkin ollut se viisain vaihtoehto tässäkin tapauksessa, niiden kohdalla ei ole ollut merkki/soitinkohtaisia ongelmia niin paljon. Parhaat rytinät tuntuu tällä hetkellä irtoavan The Gurglen, Maailman ainoa mies ja Väärin tein kipaleiden parista. Cadilac on hieman liian pehmeetä menoa noinkin rajulle rokkiautolle tehtyyn biisiin.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
baron
04.09.2007 20:06:28 (muokattu 04.09.2007 20:08:24)

Onko ne sinun CD -kieputtimet ihan pelkästään CD -soittimia vai onko ne DVD/CD komboja?

Kyllä se on ikivanha ihan pelkkä CD-soitin ja auton CD-soitin, joilla soi ilman ongelmia.

Onhan se tietysti virkistävää että Cadillac ei ole yksi yhteen kopio originaalista, mutta kyllä mä siitä tykkään enemmän.
Me soitetaan kyllä ensi keikalla Renegades-versio.
baron
04.09.2007 21:32:56 (muokattu 04.09.2007 21:35:28)

Nyt oon kuunnellut CD:n pari kertaa ja vaikka avausraita Cadillac ei ollutkaan erityisesti mun makuuni niin levy kaiken kaikkiaan on loistava.

1. Se ei kuulostanut mun korvissa lainkaan Agentsilta joka on vain etu, en oo koskaan ollut mikään erityinen Agents-fani.
2. Mun suosikkipiisini on "Thirteen Women", vanha Bill Haley-klassikko joka oli 50-luvulla "Rock Around The Clock"-savikiekon B-puolena. Tällä kertaa koveri parempi kuin originaali. (Kyllä mä tiedän, että Bill Haleyn versiokin oli kover)
3. Saksofoninsoittaja on mainio, on tavoittanut vanhan rokkisoittajien soundin ja tyylin, muistuttaa Rudy Pompillia, joka oli Bill Haleyn tenorisaksofonisti.
4. The Gurgle on mainio instru jossa Pedro koskettimissa erityisesti loistaa.
5. Basisti kiinnitti erikoisesti huomiota, en oo koskaan aikaisemmin huomannut mutta nyt todella hyvä.
Ukko
04.09.2007 21:58:58

2. Mun suosikkipiisini on "Thirteen Women",

Onks siinä sitä kunnon fuzz kitaraa joka oli Renegades versiossa ?
Martso
04.09.2007 22:01:02
3. Saksofoninsoittaja on mainio, on tavoittanut vanhan rokkisoittajien soundin ja tyylin, muistuttaa Rudy Pompillia, joka oli Bill Haleyn tenorisaksofonisti.

J.H. on todella roots.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
baron
04.09.2007 22:53:31

Onks siinä sitä kunnon fuzz kitaraa joka oli Renegades versiossa ?

Ei mutta siinä on "räkäinen" saksofoni!
half
05.09.2007 09:21:23

Soi juuri kirpparilta ( 12.50e ) ostetussa 80-luvun CD-soittimessa ja hyvin pelittää.
uruttaja
05.09.2007 09:42:37
Mun soittimet ei myöskään soita Topin tai Agentsin levyjä.

Taitaa olla enemmän soittimen käyttäjän kuin soittimen ansiota tuo.
jjussila
05.09.2007 09:46:32
Kerkesit ekaks, mutta ajattelin täysin samoin....
..ei helev...olisko noin?.....
sesese
05.09.2007 10:10:54
Topin uutta levyä odotin innolla...
Olihan Kellot soi aika mielenkiintoinen versio "un giorno tu mi cercheraista".
Ei millään ilveellä voi kehua. Aika huolimattomat sovitukset soitto ilotonta ja laulu suorastaan kauheaa. Tulee mieleen Vesku Loirin "Jänkälevy". Huh huh
kamariorkesteri tulee taas
Sertzo S
05.09.2007 10:14:48 (muokattu 05.09.2007 10:17:28)
Topin uutta levyä odotin innolla...
Olihan Kellot soi aika mielenkiintoinen versio "un giorno tu mi cercheraista".
Ei millään ilveellä voi kehua. Aika huolimattomat sovitukset soitto ilotonta ja laulu suorastaan kauheaa. Tulee mieleen Vesku Loirin "Jänkälevy". Huh huh

Yllä olevan kommentin ansiosta uteliaisuuteni ko. levyä kohtaan vain lisääntyi.
Täytynee hankkia, vaikka kovin nihkeä olen yleensäkin levyjä ostamaan.
Tuohon "Kellot soi"- biisiin olen jo lopen kyllästynyt, kun on soinut joka tuutista aivan liikaa, eikä ole muutoinkaan kaksinen ralli.
half
05.09.2007 10:21:51
Yllä olevan kommentin ansiosta uteliaisuuteni ko. levyä kohtaan vain lisääntyi.
Täytynee hankkia, vaikka kovin nihkeä olen yleensäkin levyjä ostamaan.

Kuuntelin sen juuri ( lainasin kitaristiltamme ) eikä tuo nyt kauheasti säväyttänyt. Toisaalta Topi & Agents olivat aikanaan ilmiö, joka kolahti sen verran kovaa jotta.
artope
05.09.2007 10:52:54

Kuuntelin sen juuri ( lainasin kitaristiltamme ) eikä tuo nyt kauheasti säväyttänyt. Toisaalta Topi & Agents olivat aikanaan ilmiö, joka kolahti sen verran kovaa jotta.

Aikanaan kolahti myös meikäläisellä Agentit lähinnä kitaroinnin takia. Kaipa tuo levy pitää jostain hankkia kunteluun, on sen verran kaksjakoista mielipidettä täällä.
Kellot soi-biisistä sen verran, että mielestäni melko kauheaa äänitulkintaa solistilla...
"Yöllä myrsky alkaa..."
Tankero
05.09.2007 11:30:06

Niin taitaa.
Varmasti, vissiin.
paice60
05.09.2007 13:31:03
Mun soittimet ei myöskään soita Topin tai Agentsin levyjä.

Meillä on näköjään samasta kaupasta ostetut CD laitteet.
Vittu näitä hommia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)