Aihe: Mesan sarjanumero
1
ranchero
03.09.2007 13:12:58
mikä mesan sarjanumerossa kertoo valmistus vuoden(siis miten sitä luetaan)
show must go on
Ben_D
03.09.2007 14:29:51

Sama kysymys kiinnostaa itseänikin....tietäis, miltä vuodelta toi mun 2ch malli on...laite kun on kuin uusi.
FIERCE etsii intensiivista Thrash vokalistia!!!
ranchero
03.09.2007 14:42:42 (muokattu 03.09.2007 14:51:04)
Jeps.Munkin trem o verb on kuin pakasta vedetty mutta ei se uusi ole
show must go on
Detox
03.09.2007 17:22:11 (muokattu 03.09.2007 17:29:53)

Mesan sarjanumerot sinänsä eivät kerro oikeastaan mitään muuta kuin kyseisen mallin "valmistus järjestyksen". Vahvistimen sisälle Mesan jampat ovat merkinneet ainakin valmistus vuoden ja -viikon. Mutta sen tiedon selvittämiseksi vahvistin on otettava pois kotelostaan. Eli edessä on ihan turhaa ruuvailua...

Tässä ilmeisesti dual caliber dc-5 vahvari vuodelta '93 (9.8.1993):

http://img177.imageshack.us/img177/8157/nahamesa3lc2.gif

Edit Linkki ja infoa lisää
Mesa 4 Life!
oiva tumpeloinen
03.09.2007 17:23:31
Mesan sarjanumerot sinänsä eivät kerro oikeastaan mitään muuta kuin kyseisen mallin "valmistus järjestyksen". Vahvistimen sisälle Mesan jampat ovat merkinneet ainakin valmistus vuoden ja -viikon. Ihan käsipelillä ;)

Ja jos ei ole, niin mä aikoinaan sain tietää etusen valmistusvuoden sähköpostilla utelemalla. Tai ne kertoivat sen kyselemättä, kun utelin ihan muista asioista. =)
Detox
03.09.2007 17:30:33

Ja jos ei ole, niin mä aikoinaan sain tietää etusen valmistusvuoden sähköpostilla utelemalla. Tai ne kertoivat sen kyselemättä, kun utelin ihan muista asioista. =)

No mutta tuohan on hyvä tietää. Tosin nopeammin sen vastauksen saa ruuvaria vääntämällä
Mesa 4 Life!
ranchero
03.09.2007 18:26:16
Kiitos tiedoista.Selventi tilannetta huomattavasti.
show must go on
oiva tumpeloinen
03.09.2007 18:28:19
No mutta tuohan on hyvä tietää. Tosin nopeammin sen vastauksen saa ruuvaria vääntämällä

Joo. Mulla ei vain ollut missään mitään merkintää. Utelin silloin vain sarjanumeron perusteella phat modin olemassaoloa, niin selvensi samalla valmistusvuotta.

...nyt kun päästiin asiasta eteenpäin. =)
Detox
03.09.2007 20:20:29

Joo. Mulla ei vain ollut missään mitään merkintää. Utelin silloin vain sarjanumeron perusteella phat modin olemassaoloa, niin selvensi samalla valmistusvuotta.

...nyt kun päästiin asiasta eteenpäin. =)

No oliko siinä sun Trixussa phat modi?
Mesa 4 Life!
oiva tumpeloinen
03.09.2007 20:44:58
No oliko siinä sun Trixussa phat modi?

Niin ne valehteli. ELi siis on.
Detox
04.09.2007 16:08:31

Niin ne valehteli. ELi siis on.

Kah, eivät itsekään enää tiedä mitä on tullut tehtyä. Totuuden nimissä sen on voinut asentaa joku muukin kuin Petaluman pojat.
Mesa 4 Life!
oiva tumpeloinen
04.09.2007 16:11:44
Kah, eivät itsekään enää tiedä mitä on tullut tehtyä. Totuuden nimissä sen on voinut asentaa joku muukin kuin Petaluman pojat.

Kuin? Siis ihan sarjanumeron perusteella sanoivat, että on modi. Ja samalla sen valmistusvuoden. Harvapa kai niitä purkamaan on ruvennut. Niiltä muuten sai ihan kuvina sen piirilevyeronkin, että ei se modaaminen sinänsä mahdotonta ole. =)
Detox
04.09.2007 16:29:00

Kuin? Siis ihan sarjanumeron perusteella sanoivat, että on modi. Ja samalla sen valmistusvuoden. Harvapa kai niitä purkamaan on ruvennut. Niiltä muuten sai ihan kuvina sen piirilevyeronkin, että ei se modaaminen sinänsä mahdotonta ole. =)

Ai ymmärsin vain väärin että oli tullut vastauksena väärää infoa (ettei siinä olis Phat -modia vaikka sellainen olikin). Olen kyllä lukassut että ovat jotkut poistelleetkin tuota modia.
Mesa 4 Life!
oiva tumpeloinen
04.09.2007 16:56:06
Ai ymmärsin vain väärin että oli tullut vastauksena väärää infoa (ettei siinä olis Phat -modia vaikka sellainen olikin). Olen kyllä lukassut että ovat jotkut poistelleetkin tuota modia.

Kaipa jotkut ovat purkaneet niitä. Se kai riippuu ihan, mitä halutaan. Toi modihan tekee soundista vähän hiiwimmän, ja sitä kautta moneen muuhun menoon käyttökelvottomamman. Oon lukenut myös modauksia molempiin suuntiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)