Aihe: Fender Squier Standard Strat - Onko kokemuksia?
1
petty92
04.09.2007 20:08:20
http://www.thomann.de/fi/fender_squier_std_strat_rw_ab.htm

Tollasta kitaraa oon nyt katsellut ekaksi sähkökitaraksi. Hienon näkönen ja ei kovin pahan hintanenkaan. En tiedä sähkökitaroista mitään, en ole koskaan sellasta edes soittanut. Akustista oon kohta vuoden rämpyttänyt.

Onko teillä kokemuksia tollasesta? Että kannattaako ostaa vai ei kun en haluais mitään ihan sutta ostaa. Että kelpaisko tolla rämpytellä Nirvanaa, Gunnareita yms..? :P
LamaAjanElvis
04.09.2007 20:17:38
No varmaan kelpaa soitella. Mulla oli ekan affinity sarjalaisen jälkeen Squier Standard Fat Strat (eli sama, mut tallassa humbucker) ja oli kyllä hintaisekseen hyvä peli soinniltaan ja viimeistelyltään.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi.
ravensoul
04.09.2007 21:14:16
Onko teillä kokemuksia tollasesta? Että kannattaako ostaa vai ei kun en haluais mitään ihan sutta ostaa. Että kelpaisko tolla rämpytellä Nirvanaa, Gunnareita yms..? :P

Juu, kelpaa varmasti, tuskin tarvii pelätä iskevänsä käsiä kyynärpäitä myöten pashaan. Itselläni on muutamia vuosia vanhempi Std-sarjainen ja serkkupojalla uudempi, molemmat ihan jees keppejä.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)