Aihe: Olipa Kerran Jackson
1
painkiller89
04.09.2007 15:27:44
Tämmöne tarina ois, ostin tossa kuukaus-2 takasin kaisaniemen F-musiikista tommosen Jackson rr24. Noo soittelin sillä vinguttelin ja himottelin. päätin ottaa sen suojateipin pois siitä lavasta ja ja revin sen pois ( osteassa huomasin harmaan läikän kaulan alapuolell arvioin sillon että seon suojakelmu ku näytti ihan siltä) noh siitä oli sitte maalit kokonaa lähteny kuljetuksessa / hyllyssä noo sulattelin sitä hetken ja olin et ei vittu nyt lähtee kitara liikkeeseen. Sit kampea vähä väännän kuuluu lox, no eisemitään kansi auki ja jousi paikoillee.. MUTTA meisselin otin käteen ja rupesin löysäämään niit ruuveja siel sisällä, aha tehtaalla oli vissii oikee porakoneella laitettu kiinni ruuvit, oli ristipäät ihaku räjähdyksen jäljiltä ei muute pyöriny mutterit mihkäääsuuntaan että siihe jäi sitte tallan säätämiset siltä kitaralta.

Onko muilla ollu tämmösiä ongelmia kitaroiden kanssa, Tosta varmaan voi ihan liikkeeseen mennä ja vaatia uutta instrumenttia?
PoeR
04.09.2007 15:33:55

Kyllä 1000e kitaroissa pitäs olla tommoset jutut kunnossa

ei muutaku liikkeeseen vaa
tsöötswall
pekurides
04.09.2007 16:43:34

Täällä jotain puhetta olikin että kuulemma kiireellä ovat noita joutuneet rakentelemaan kun menekki sen mukainen.... no senhän tietää miten siinä käy kun kiireessä hosutaan ja kun hylkäämisprosenttikin voi siinä pikkasen katteiden edessä laskea.

Jotain puhetta oli että valumajälkiä löytynyt maalipinnoissa ja hiukan semmoista olin yhdessä huomaavinani..

Tai sitten nää oli ihan höpötarinoita ja siellä Fasulla joku kesähessu päässyt säätelemään niitä kepukoita myyntikuntoon:)

Takuuseen.
Tunteella päin vittua.
Traditional
04.09.2007 16:56:17
Kyllä 1000e kitaroissa pitäs olla tommoset jutut kunnossa

Eikö Kaikissa kepeissä pitäisi?
olen 12 vuotias kitaran soittaja kauhavalta :) tykkään heavystä :) IRON MAIDEN ,,/ mun kitaroita on joku dean ja sitten JACKSON KVX10 KINGW JA SITTEN KUSTOMIN PASKA VAHVARI!- Jackson_poika
painkiller89
04.09.2007 17:32:17
Haha niin, noo lupasivat tilaa osat ja takuu huoltaa sen nyt katttoo miten etenee :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)