TheHellion 30.08.2007 19:22:12 | |
---|
Oon tässä päättäny hankkii uuden tallamikin (humbuckeri yksikelaisen koossa) Fenderin mexico stratooni. Haen tämmöstä kunnon hevi soundia jolla hoituis hyvin kaikenlainen raskaampi musiikki (trashistä death metalliin) ja muu asiaankuuluva. Ite mietin Seymour Duncanin Hot railssia tai Jb jr. Mitä te ajattelisitte? |
Miikathebest 30.08.2007 21:59:15 | |
---|
Mitä te ajattelisitte? Haku? Ootko kokeillu? Hei sinä! |
Arabian Lauri 31.08.2007 07:47:06 (muokattu 31.08.2007 11:36:13) | |
---|
JBjr sopii raskaaseen rokkiin, mutta ei ehkä kuitenkaan ihan parhaiten raskaaseen heviin. Hyvä mikki, asensin justiin ite Everything Axe setin Classic Stratoon ja hyvin pelitti mun mittapuulla. Suosittelen kuitenkin sulle Hot Railssia kun kerta rajasit ton musamaun noin. Dimarziolla on myös hyviä kaksikelaisia yksikelaisen kokoisia, mutta niistä mulla ei ole mitään kokemusta. Kannattaa ehdottomasti tsiigata myös sen reunan vaihtoehdot sillä Duncan ei tosiaankaan ole ainoa hyvä valmistaja noissa mikkiasioissa. "Some people are like Slinkies... not really good for anything, but you
still can't help but smile when you see one tumble down the stairs." |
Hipelius 31.08.2007 14:28:02 | |
---|
Kent Armstrong Hot Rails on itselläni. Hyvin pelittää. Sama on todettu jo vaikka kuinka monessa aikaisemmassakin ketjussa, haku on kiva asia. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Iron Horse 31.08.2007 16:02:16 | |
---|
Haku? Ootko kokeillu? Onko sillä oikeasti NIIN paljon väliä, jos on yksi ketju lisää aiheesta. Ja itsellä ei ole aiheesta muuta sanottavaa, kuin se, että DIY Stratoon laitan SD:n Everything Axe setin (JBjr. , Duckbucker, Li'l .59) Heavy Metal is THE LAW --+
-Kaulamikki, kompura, liikaa säröä ja kaikua -- KYLLÄ LÄHTEE !! |
rock-kukko 31.08.2007 16:27:27 | |
---|
mua ihmetyttää tää että ainakun uus ketju avataan ni joku tulee siihen että "Haista paska ja käytä hakua homo!" |
Joees 31.08.2007 16:40:37 | |
---|
mua ihmetyttää tää että ainakun uus ketju avataan ni joku tulee siihen että "Haista paska ja käytä hakua homo!" Mä kyllä ymmärrän sen toisaalta. Koska oikeesti sillä haulla löytää vaikka kuin paljon ja vaikka mitä. Tästäkin aiheesta on keskusteltu ties kuin moneen kertaan. Juu, eihän se haittaa jos tulee yksi ketju lisää samasta aiheesta. Mutta kun tuo yksi tuppaa olemaan se kymmenen... Ei sillä, mä noudatan itse periaatetta että ei mun tarvi lukea ketjua joka ei kiinnosta. Tää kyllä kiinnosti otsikon perusteella. Ekan viestin jälkeen ei. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Miikathebest 31.08.2007 17:26:20 | |
---|
Anteeksi. Muistelisin joskus lukeneeni samasta aiheesta hyvinkin informatiivistä ketjua... Hei sinä! |
rock-kukko 02.09.2007 12:15:57 | |
---|
Anteeksi. Muistelisin joskus lukeneeni samasta aiheesta hyvinkin informatiivistä ketjua... kieltämättä niin kyllä mäkin. Ite oon aatellu stratoon kanssa kent armstrongia laittaa. Tallaan hot rails ja kaulaan cool rails. Vieläku olis rahaa... |
Onko kellään kokemusta SD:n twang bangerista? |
p130 03.09.2007 16:08:37 | |
---|
Onko kellään kokemusta SD:n twang bangerista? Kyllä se suunnilleen sen tekee mitä Duncan lupaa. Strato ei muutu teleksi (jo pelkästään kitaroiden rakenteellisista eroista johtuen), mutta kyllä sillä telehenkeä saa stratoon. Pitäisi varmaan ruuvailla oma TB kiinni johonkin stratoon, on tällä hetkellä irrallaan vaikka se kovasti miellyttääkin. Mutta mihin sen laittaisi... Tekosyy ostaa uusi strato? Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kossuossi 04.09.2007 08:52:24 (muokattu 04.09.2007 08:54:51) | |
---|
Pitäisi varmaan ruuvailla oma TB kiinni johonkin stratoon, on tällä hetkellä irrallaan vaikka se kovasti miellyttääkin. Mutta mihin sen laittaisi... Tekosyy ostaa uusi strato? No niin, miten saa tekstin vihreeks ja kaatuun? No myy mulle se mikki. Olis tarkoitus yrittää lähentää saundia tohon Lowell Georgen suuntaan tosin ilman slideä. |
p130 04.09.2007 12:33:46 (muokattu 04.09.2007 12:42:00) | |
---|
No niin, miten saa tekstin vihreeks ja kaatuun? Vastaa lainaten, nuoli oikeassa yläkulmassa. Tai hakasuluilla. No myy mulle se mikki. Olis tarkoitus yrittää lähentää saundia tohon Lowell Georgen suuntaan tosin ilman slideä. Pistitpä pahan, harkitaan... Ei ainakaan ihan naurettavan halvalla... edit: Tompalla näyttäisi olevan 81 euroa, "m-netin virallisella" 0.7xT -kertoimella tekisi pyöreästi 55 euroa... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kossuossi 04.09.2007 14:39:52 | |
---|
Pistitpä pahan, harkitaan... Ei ainakaan ihan naurettavan halvalla... No ootko kiinnostunu 1 v. vanhasta SD:n '59 tai JB humpasta. En muista nyt kumpi on kiinni. En kuitenkaan ole oikein tyytyväinen ja haluaisin sinkulan mielummin tallaan. Näähän on suunnilleen saman hintaset. Tosin ei toi sun esittämäs hinta mikään paha ole. |
p130 04.09.2007 16:15:23 | |
---|
No ootko kiinnostunu 1 v. vanhasta SD:n '59 tai JB humpasta. Eipä ole tarvetta... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |