Tomtom 03.09.2007 13:34:57 (muokattu 03.09.2007 14:23:33) | |
---|
Ketäs oli kattomassa? Omaan pirtaan keikka oli aivan loistava, lähes täydellinen. Kaivelemaan jäi oikeastaan vain Andyn todella väkinäiset soolot, jotka ikäänkuin katkaisivat biisit useimmiten, tai latistivat tunnelman. Sting ja etenkin Copeland näyttivät olevan hienossa kunnossa ja soitto kulki aika upeasti. Andyn soundit miellyttivät varauksin, Custom Audio Electronicsin peleissä on komeat soundit, mutta ite olisin toivonut jotain vähän autenttisempaa. Esim. jo vaihto Teleen auttoi paljon. + hieno biisivalikoima, sopiva keitos vähän kaikkea + hienot valot ja muut hilppeet, ei ylimääräistä kikkailua + copelandin soitto ja yleisfiilis - Andyn onneton soolohäröily - bassosoundin sekavuus? - Stingiltä olisi ehkä odottanut myös "alkuperäistä" tulkintaa välillä. Kommentteja tai muita ajatuksia asiaan liittyen? E: etukäteen toivoin biisilistalle vähän tuntemattomampia biisejä, mutta ensimmäisen kerran ( ja ehkä viimeisen) Poliisin nähneenä täytyy kyllä kommentoida että esim. Roxanne ja muut kuulostivat kertakaikkiaan upeilta. Todella hieno keikka. Niin ja tämän vois kyllä siirtää Keikat-osastolle, pahoittelut!! Mod. huom: Sirretty. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Tee 03.09.2007 14:22:22 | |
---|
Onko se Andy niin huonossa jamassa? It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
Terry Pantheras 03.09.2007 14:25:20 | |
---|
Onko se Andy niin huonossa jamassa? Niin, onko Andyn soittokunto hakusessa, vai eikö ne sooloilut vaan sopineet Policen kuosiin? Kuulostaa kieltämättä kummalliselta: soolohäröilyä Policen biiseissä... Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
Siis ei se mun mielestä ollu mitenkään erityisen huonossa kunnossa, ne soolot vaan tosiaan kumastutti, koska useimmiten niissä tavoiteltiin pelkästään nopeaa soittoa, eikä sellaista klassista Andyn "häröilyä". Tuo nopeuspuoli kyllä ontui ja ainakaan itse en oikein ymmärrä noiden yhteyttä Policen musaan, ei niitä ennenkään ollut. No, siis taisi olla esim. Expressen ruåttissa joka antoi keikalle 2/5 tähteä ja kommentoi että äijät olivat vanhoja ja väsyneitä. Tuo ei kyllä pitänyt paikkaansa ja loppujenlopuksi siinäkin jutussa kommentoitiin vissiin Andyä. Kokonaisuuden kannalta noilla sooloilla ei ollut juurikaan vaikutusta ja siis "perussoitto" kulki hienosta ja sounditkin olivat voittopuolisesti kohdallaan. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
MK73 03.09.2007 18:51:56 | |
---|
Nyt vähän kummastuttaa, miksi täällä on kolme tuoretta Police -ketjua käynnissä? Aihe on toki hyvä. Mutta kun rock/pop -osastolla oli alunperin "The Police tekee paluun" keskustelu, sitten rumpupuolelle ilmestyi omansa ja nyt vielä konsertit-osioon. Eikö ihmiset osaa tai voi kommentoida yhteen ja samaan ketjuun sanottavaansa? Hölmöä seurata montaa eri keskustelua samasta aiheesta... :( |
Tomtom 04.09.2007 09:28:04 | |
---|
Niin, mun lähtökohta olis se että keikat keikka-osiossa ja rumpuasiat rumpupuolella, mutta mähän oon vaan tyhmä "kitaristi". "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
MK73 04.09.2007 10:16:52 | |
---|
Niin, mun lähtökohta olis se että keikat keikka-osiossa ja rumpuasiat rumpupuolella. Niin itse kullakin. Ehkä näitä keskustelualueita on sittenkin vähän liikaa? Vaikka eipä tuo nyt mitään vakavaa... |
Planetist 04.09.2007 17:09:13 | |
---|
Mitä biisejä vetivät? "I put on my robe and wizard hat." - BloodNinja |
aikavaikea 04.09.2007 21:13:24 | |
---|
I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |