Sharr 02.09.2007 23:21:19 | |
---|
Tarkotuksena ois vaihtaa etusputket, vahvarina Peavey Valveking 112 Minkälaisia putkia suosittelette kun yritän saada lisää säröä ja kirkkautta En oo ennen vaihtanu putkia joten joku vois kertoa miten toi käytännössä tapahtuu. ja mistä noita saa tilattua Entä bias? |
Miikathebest 02.09.2007 23:48:47 | |
---|
Hei sinä! |
Vaahtosin jo jossain muussakin topikissa, mutta putkien vaihdot aina Virrattomana! Putkista löytyy todella monenlaista keskustelua, selaat muutamia sivuja niin johan löytyy. Tsekkaa esim. Jucciz:en loistava etuasteputkivertailu Pt.2 jos oikein muistan. Löytyy kyllä haulla. Ääninäytteet yli parista kymmenestä putkesta kuvien kera. Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni? |
Sharr 06.09.2007 16:37:50 (muokattu 06.09.2007 16:44:52) | |
---|
Oon kuullu että etuasteputkien vaihdossa tarttee vaan nykästä putket pois.. tossa valvekingissä näkyy olevan kiinni ruuveilla.. Tai sitten se on sen putken kanta, koitin mä niitä nykiä mutta ei lähtenyt. E: Ei enää mitään.. Ovat vaan helkkarin tiukassa |
Deranged 06.09.2007 16:47:36 | |
---|
Oon kuullu että etuasteputkien vaihdossa tarttee vaan nykästä putket pois.. tossa valvekingissä näkyy olevan kiinni ruuveilla.. Tai sitten se on sen putken kanta, koitin mä niitä nykiä mutta ei lähtenyt. Kierrä se alumiinihattu ensin irti ihan nätisti ja sitten vedä putki ulos. Tiukassa ovat juu. Jos kirkkautta ja gainia kaipaat lisää, laita 12AX7EH:t sisään. |