Aihe: Petos +muut
1
Tobby
02.09.2007 13:54:22
En löytänyt aiheesta haulla mitään joten..

Itse tutustuin kyseiseen artistiin hieman aikaa sitten ostamalla Törkeimmät petokset -kokoelman josta pidin todella paljon. Petos -nimen olin aiemmin mutta en ollut kyseistä artistia kuullut. Mutta itse artistista, itse pidän kokoelmalla kappaleista kuten: Tämä on Petos, Rotta, Perse & Petos, Kallio, Veri vetää itään yms.

Joten siis kaipaisin muiden mielipiteitä Petoksesta, Raimosta, Memmy Possesta yms.
Rot In Piss
Tobby
02.09.2007 19:15:51
Tuossa kappaleessa on paras sanoma ikinä!
Rot In Piss
Terminaattori
03.09.2007 00:08:21
Kannattaa tsekata Memmy-tyyppien uusi projekti:

http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=146511129

Nii ja Raimohan nyt on ihan omalla tasollaan.
soitellen sotaan
manifest
04.09.2007 15:52:27
Petoshan on kova, niinkui muutkin samaa porukkaa olevat.
Kannattaa tarkastaa petoksen paparassi nimellä tekemät tuotokset.
Paparassi on suomalaista horrorcore räppiä.
manifest on my chess!
Terrorwrist300
10.09.2007 14:41:52

KALLIO UG!! MITÄ!!
Heissi
29.09.2007 16:52:27
Petoshan on kova, niinkui muutkin samaa porukkaa olevat.
Kannattaa tarkastaa petoksen paparassi nimellä tekemät tuotokset.
Paparassi on suomalaista horrorcore räppiä.

On muuten ihan tautisen paskaa. Pikku piru sen sijaan taitaa olla ainoa tän alan osaaja Suomessa.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Ziggy Bubba
06.10.2007 00:38:20

Jontti & Shaka ja Kallio UG putoaa mainiosti, sanoituksissa on hyvää arjen purinaa. Ai niin, ja Petos tietty myös.
"I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson
Lönnrot
08.10.2007 18:59:28

Kannattaa tsekata Memmy-tyyppien uusi projekti:

http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=146511129

En oikeen perustanu tosta, Stenkka/Asa ja Stigi kyl seivaa levyn kyl plussanpuolelle mut ois voinu olla kovempikin. Jontin & Shakan - Rata-äänite on taas sitävastoin jo tapaus sinänsä, ja kaiken hehkutuksen lunastava.
Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine.
MaD PiAnIsT
06.11.2007 15:45:32

Petos, Jontti & Shaka on kyllä ihan kovaa tavaraa. En kyllä kovin tarkasti ole tutustunut hemmoihin, mutta ainakin ne biisit missä olen kuullut heidän vaikuttavan ovat olleet kuuntelemisen arvoisia. Pitäisi kaivaa lisää matskua esiin.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Tobby
27.11.2007 20:59:14
Petos, Jontti & Shaka on kyllä ihan kovaa tavaraa. En kyllä kovin tarkasti ole tutustunut hemmoihin, mutta ainakin ne biisit missä olen kuullut heidän vaikuttavan ovat olleet kuuntelemisen arvoisia. Pitäisi kaivaa lisää matskua esiin.

Kantsii todellakin tsekata Jontin ja Shakan rata-äänite ja Petoksen törkeimmät petokset!
Rot In Piss
ddmaged
03.12.2007 22:40:52
En löytänyt aiheesta haulla mitään joten..

Itse tutustuin kyseiseen artistiin hieman aikaa sitten ostamalla Törkeimmät petokset -kokoelman josta pidin todella paljon. Petos -nimen olin aiemmin mutta en ollut kyseistä artistia kuullut. Mutta itse artistista, itse pidän kokoelmalla kappaleista kuten: Tämä on Petos, Rotta, Perse & Petos, Kallio, Veri vetää itään yms.

Joten siis kaipaisin muiden mielipiteitä Petoksesta, Raimosta, Memmy Possesta yms.

3rd Rail & Monsp Records, thumbs up.
Kannattaa kattoa Petoksen sivuprojekti Papa Rassi. Äärimmäisen härskiä horrorcorea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)