Aihe: Taitava kitaristitytsy
1 2
Velli
25.01.2004 12:32:57
Härski
25.01.2004 12:56:05 (muokattu 25.01.2004 12:57:37)
Sarjassamme lapsia, jotka hampaat irvessä ovat koko ikänsä soittaaneet vanhempien painostuksesta ja tekevät itsarin alle 20 vuotiaina.

EDIT: Vrt. Venäjän viulistivirtuoosit, iältään 5 v.
kalkkuna
25.01.2004 13:09:04 (muokattu 25.01.2004 13:09:17)
Saakeli, kun äänikortti ei toimi, noh, voi sentään katsella.
Tiluttaja
25.01.2004 13:59:10
Mieki haluaisin osata näppäillä nuin.
Topah
25.01.2004 16:15:48

Hieno esitys, vaikka olikin "lainabiisi". Toimi kyllä hienosti. Niinku Seppo Hovi joskus sanoi: "tuskin itse pystyisin parempaan"!
kalkkuna
25.01.2004 19:24:29
Noni, sain äänikortin toimimaan ja kuuntelin/katsoin tuon videon uudestaan, wow, aika taitava toi on, ei kuka tahansa tuommoista vedä, hienoa.
mie
25.01.2004 20:31:39

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /raid/www/3.0/htdocs/cgi/goto.php on line 83

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /raid/www/3.0/htdocs/cgi/goto.php on line 84

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /raid/www/3.0/htdocs/cgi/goto.php:83) in /raid/www/3.0/htdocs/cgi/goto.php on line 96

Ho?
Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus!
FoN
25.01.2004 20:59:54 (muokattu 25.01.2004 21:00:12)
Moiset klipit pistävät kyllä aina tällaisena soittamisen
myöhäisaloittajana masentamaan, aivan uskomaton
neitonen! Ja oli jo toinen lyhyen ajan sisään samalla
kappaleella leuat tiputtanut tyttönen.
http://www.xuefeiyang.com ista löytyy mp3-pätkä samaisesta
capriisista. Voisiko olla sama neiti peräti?
"there's no one in hell, all the devils are here." -WS
Topah
25.01.2004 22:14:11

http://www.xuefeiyang.com Tuolta kyllä tosiaan löytyy hienoja pätkiä. Se video, missä tytsi on 12 on kyllä aika uskomaton. Grand Jota menee tosta vaan. 7-vuotiaana aloittanut ja ei pelkällä harjoittelulla pääse noin pitkälle, jollei ole todella lahjakas. Ja mitä ikään tulee, niin ei se kummiskaan ikää katso, voiko oppia, mutta ihan tuon tasoiseksi ei todellakaan monella rahkeet riitä. Hienoa soittoa. :) !
Congi
27.01.2004 16:49:13
Voisiko olla sama neiti peräti?

Ei ole sama neitonen. Alkuperäisessä klipissä oli tyttö nimeltään Jie Li.
T.Congi
Leatherman
27.01.2004 17:09:01
kieltämättä toi oli musta aika kauheen näköstä et ton ikänen heitteli tollasen biisin. Onkohan tolla ollu mitään muuta elämää. (En haluu et muutkin,kun mä joutuu kokemaan sen helvetin)
Tää sälli on nero.. Terv: itse Tapio Taappanen
Congi
27.01.2004 18:13:42 (muokattu 27.01.2004 18:14:18)
kieltämättä toi oli musta aika kauheen näköstä et ton ikänen heitteli tollasen biisin. Onkohan tolla ollu mitään muuta elämää. (En haluu et muutkin,kun mä joutuu kokemaan sen helvetin)

Ei asiat niin kauheeta ole. Hyvin he itse loppupeleissä tuntuu nauttivan. Tunnen melko paljon ihmisiä jotka ovat viettäneet lapsuutensa idässä päin. Raskasta se joskus on, mutta loppupeleissä palkitsevaa, ja tätä samaa hekin myöntävät.

Kenestäkään ei saa tehtyä virtuoosiksi pakottamalla. Kyllä välissä on ollut sitä omaa kiinostusta. Tosin, väärin tyrkytettynä saattaa tappaa lapsen mielenkiinnon.

Olen sitä mieltä että näillä tytöillä on ollut vahvasti mukana sitä omaa kiinostusta.
T.Congi
kalkkuna
27.01.2004 19:32:42

En oikeasti ymmärrä tätä tekstiä, ei siinä ole mitään vikaa jos osaa soittaa hyvin, ei kukaan nyt soittaisi ellei itse haluaisi!
Minkä helvetin? Opettelemisen helvetin?
Lennu
27.01.2004 20:02:40

Oho, nätistihän se pimputteli.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
Topah
27.01.2004 21:55:17

Mitä kauheaa tuossa oli? Mun mielestä aivan mieletöntä, että pystyy vetämään noin hienosti. Tuo jälkimmäinen kiinalainen on kiertänyt maailmaa ristiin rastiin ja konsertoinut monissa maissa. Antaa mestarikursseja. On saanut arvostusta monilta huippukitaristeilta. Moni haluais sellaista elämää ennemmin, kuin asumista täällä kylmässä/pimeässä suomessa. Ja ei kuule noita juttuja opita pelkällä pakottamisella. Tuo tyttö on varmaan ikionnellinen ja ikuisesti kiitollinen vanhemmilleen, jos ovat pakottaneet soittamaan. Saa nauttia esiintymisestä yms. Ja onko se paha asia, jos elämässä ei ole muuta kuin taito soittaa ja tulkita hienoimpia teoksia, mitä kitaralla voi soittaa? Vai kuinka moni täällä väittää, ettei kelpais tuommoinen virtuositeetti? Kateellisten panettelua sanon minä. ;) !
goose
27.01.2004 22:37:31
Kiitos Topahille!

Tuli ihan tippa linssiin kun luin sun juttua ja olen ihan ehdottoman samaa mieltä kanssasi.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
kalkkuna
27.01.2004 22:53:57
Joo, asia tekstiä Topahilta, en alkanut sanoa, että kateellista tekstiä sille suoraan, mutta kyllähän se kateellista tekstiä on, samoin kuin toinen viesti ketjussa.
Simor
28.01.2004 12:08:11
ihan hyvinhän tuo tilutteli..tosin....ynkkä on nopeampi(hoho)
Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine. No age will escape my wrath.
Härski
28.01.2004 16:28:15
Joo, asia tekstiä Topahilta, en alkanut sanoa, että kateellista tekstiä sille suoraan, mutta kyllähän se kateellista tekstiä on, samoin kuin toinen viesti ketjussa.

Puhut mun kirjotuksesta? Ei todellakaan ollut kateellista puhetta, siinä vain todettiin semmoinen valitettavan yleinen seikka, joka tuppaa tapahtumaan tuollaisille ärvökkeille. Hyvää soittoahan tuo kaikinpuolin oli, ei kai siinä mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)