Aihe: Laulun Opiskelu
1 2
minnmi
09.09.2007 16:05:28
En viitsi aloittaa uutta keskustelua tätä varten. Toivon, että joku vastaa mulle täällä. Pääsin Stadiaan pop/jazzpuolelle lauluun pedioppilaaksi ja me saadaan näköjään tehdä noita teoriakursseja. Nyt minulla on tässä pieni ongelma. Olen käynyt klassisen puolen teorioista teoria I:n ja säveltapailu I:n. Pop/jazzteorioista en tiedä yhtään mitään, koska musiikkiopistoni ei niitä silloin tarjonnut. Eli onko pop/jazzissa omat 1/3-3/3-teoriansa? Jos on niin mistähän minun kannattaisi aloittaa... Olis kuitenkin kiva tajuta jotain tosta pop/jazz-teoriastakin.
En aina jaksa olla minä.
tanjuli
09.09.2007 20:38:21
En viitsi aloittaa uutta keskustelua tätä varten. Toivon, että joku vastaa mulle täällä. Pääsin Stadiaan pop/jazzpuolelle lauluun pedioppilaaksi ja me saadaan näköjään tehdä noita teoriakursseja. Nyt minulla on tässä pieni ongelma. Olen käynyt klassisen puolen teorioista teoria I:n ja säveltapailu I:n. Pop/jazzteorioista en tiedä yhtään mitään, koska musiikkiopistoni ei niitä silloin tarjonnut. Eli onko pop/jazzissa omat 1/3-3/3-teoriansa? Jos on niin mistähän minun kannattaisi aloittaa... Olis kuitenkin kiva tajuta jotain tosta pop/jazz-teoriastakin.

Varmaan kandee soittaa Stadialle ja kysellä sieltä että mihin kannattaa mennä tuolla pohjalla.
[i hear voices but at least they're on tune]
minnmi
09.09.2007 21:09:10
Joo, no keskiviikkonahan voin ihan itse kysyä sitä sieltä. Oli vaan niin suuri kiinnostus tietää asia heti, että kyselin täällä. Kärsimätön kun meinaan toisinaan olla.

Olis jo keskiviikko :)
En aina jaksa olla minä.
ap78
09.09.2007 22:33:48

aloita 3/3 popjazz-teoriasta.Siinä alkaa erota termistö ja systeemit sen verran että olet jo i-teoriassa liian pihalla..
minnmi
10.09.2007 09:08:39
aloita 3/3 popjazz-teoriasta.Siinä alkaa erota termistö ja systeemit sen verran että olet jo i-teoriassa liian pihalla..

Kiitoksia vinkistä.
En aina jaksa olla minä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)