Aihe: cd:n muunto
1
karikko
02.09.2007 11:57:19
Arvon tietäjät.Mulla on Boss 1600 Br:llä keikalta nauhoitettu cd ja nyt kysymys kuuluu:
millä ohjelmalla sitä sais muokattua tietsikalla ku se on kaikki yhtä pötköä?
Vaakabasson soittajan joka sen nauhoitti ei saanut sitä moukattavaan muotoon.
Kiitos vastauksista.
karikko
02.09.2007 15:46:01
Audacity ei tunnista moista levyä.Pyytää muuttamaan sen tunnistettavaan muotoon???????????
Kuinkakohan sellanen tapahtuu?
CryptoFib
02.09.2007 15:52:40
http://www.download.com/Easy-CD-DA- … 140-10018859.html?part=dl-EasyCDDAE

Easy CD-DA Extractor taitaa olla trial-softa, mutta saa kyllä sillä yhen cdn rippaa; aikaa on kuukausi. Sitte ku oot ripannu, niin avaat sillä audacityllä.
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
karikko
02.09.2007 16:10:52
Mitä tarkoittaa "ripata" "kun oot ripannu"? Oon meinaan ihan ummikko noissa jutuissa.Ei oo taitoo mut intoo on =)
CryptoFib
02.09.2007 16:12:56
Mitä tarkoittaa "ripata" "kun oot ripannu"? Oon meinaan ihan ummikko noissa jutuissa.Ei oo taitoo mut intoo on =)

ripata, eli niinku dekoodata/ladata audio-cd:n data tiedostomuotoon koneelle. Esim. waviksi, mp3:ksi...
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
lindo
03.09.2007 21:42:13 (muokattu 03.09.2007 21:54:31)
Audacity ei tunnista moista levyä.Pyytää muuttamaan sen tunnistettavaan muotoon???????????
Kuinkakohan sellanen tapahtuu?

Oisko mahdollista että tuo raituri polttaa matskun jollain omalla formaatilla siihen CD levylle? Se tekee siis siitä sellasta dataa että se itse tunnistaa sen?
Arvailen siis vaan, mutta jos vaikka näin olisi, niin tuosta raiturista piuhat tietokoneeseen ja raita kerrallaan koneelle.

Näin itse tein joskus monta vuotta sitten Rolandin 8-raiturilla.

Eihän mikään CD soitin, tai tietokoneen CD asema tunnista jotain Bossin raiturin dataa. ... eipäilen ainakin vahvasti.

EDIT:
Niin ja piti vielä sanoa että jos Windowsin Media Player ei pysty "rippaamaan" tuota musaa siitä CDltä, niin silloin siinä on kyseessä joku raiturin data CD. ... tai siis jos se levy ei edes SOI koneella.

PS. eikö Audacityssä ole "extract audio from CD" toimintoa?

http://audacityteam.org/wiki/index.php?title=How_to_import_CDs#Windows
Rok rok
Krister
03.09.2007 23:02:35

Boss 1600 Br

Ellen totalisen väärin muista, niin tuolla vehkeellä voi valita tekeekö se data- vai audiolevyn. Käyttöohjetta ei just nyt käsillä.
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
stapani
08.09.2007 15:13:18
Yep

Bändikaveri osti tuon Boss Micro BR nauhurin
ja ainakin sen data piti muokata
BR Wave Converter:lla wav:ksi, vasta
tämän jälkeen sitä pystyi pätkimään

Stapani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)