Aihe: sooloskaba 96 äänestys
1 2
Manetti
01.09.2007 20:57:26 (muokattu 01.09.2007 21:39:58)
BigPapa: Tässä oli kaikki kohdallaan, erittäin hyvä 335 saundi yhdistettynä maltiliseen soundiin joka oli ryyditetty hyvällä vibratolla ja hienoilla fraseerauksilla, skaban paras veto mun mielestä.

Jucciz : Tiedän miehen taitavaksi monipuoliseksi kitaristiksi, tämä kuitenkin kuulosti minun korviini siltä että kaksi komppikitarsistia jammailee keskenään.

Jaz: saundi ok, olisi ollut minun mieleen vielä parempi tuota efektiä , mikä lienee, ihan hyvä veto kuitenkin kokonaisuutena.

Kuha: Hieno saundi, tyylikäs veto.

Purplemasiin: Tääkin oli ihan ok veto , ei kuitenkaan ehkä istunut saundin puolesta taustaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Socialite: Hyvä veto tämäkin, muutama erittäin hyvä idea messissä.

Velsa: Hieno on miehellä vibra ja tatsi ei voi muuta sanoa. malttia löytyy just sopivasti.

Illu: hiukan vireongelmia? muuten kelpo veto.

Joaa: Pehmeä makea saundi ja taidokasta soittoa, soolo tulee hiukan yli taustasta.

Juki68: Hieno aloitus, hyvä saundi, maltillinen ja tyylikäs soolo.

Johnnycaster: Samoin tässä, hieno saundi ja mukava fiilistelyä

Ilopertti: Mun makuun hiukan liian rankka saundi, soitto sujuu varsin mallikkaasti.

Mammukka: Muikea aloitus, saundi hyvä. Mammukka paranta vetojaan kuin sika juoksuaan.

J2000: Rankkaa tsaundia, ehkä hiukan liian paljon kaikua, eikä soolo istu parhaalla mahdollisella tavalla taustaan. Siitä huolimatta hyvä veto.

Ikarus: saundi ok, vähän liikaa kaikua mun mieleen, soolokin ok mutta ei ehkä paras mahd. tähän taustaan

Stratomaster: Oikein hyvä saundi ja soitossa plyyssin syvin olemus aistittavissa.

Olanov: Hieno veto olanovilta, saundia myöten.

Blaekie: Tyylikäs aloitus hyvä saundi, malttia löytyy ja soolo toimii taustan kanssa.

Karik: saundi ok, soolossa hyviä ideoita ja malttia sekä mukava fiilis kokonaisuudessa.

Pojot jotka eivät taaskaan riittäneet alkunkaan kaikille joille niitä ois halunnu antaa.
BigPapa: 3
Juki68: 1
Stratomaster: 1
Blaekie: 1
Mammukka: 1
Olanov 1
http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search=
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)