Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 555 56 57 58 59122 123 124 125 126
Ziggy Bubba
31.08.2007 15:53:37 (muokattu 31.08.2007 15:54:44)

Meinaatkos aina että yhden pelin perusteella voi päätellä loppukauden pelien tulokset?

No en tietenkään. Meinasin vaan, että ensi kevään Champions-liigamestaruuden meneminen tuolle jengille näyttää tällä hetkellä todella epätodennäköiseltä. Euroopassa on iso läjä kovakuntoisempia jengejä (ei varmaankaan tarvitse luetella)... Mutta kausi on tosiaan vielä nuori, eikä mitään ole vielä voitettu tai hävitty - Valencian kurssi näyttää vaan tällä haavaa todella huonolta. Mukava silti nähdä että faneilla riittää optimismia :)
You said a' what now?
Jkob
31.08.2007 17:13:08
No en tietenkään. Meinasin vaan, että ensi kevään Champions-liigamestaruuden meneminen tuolle jengille näyttää tällä hetkellä todella epätodennäköiseltä. Euroopassa on iso läjä kovakuntoisempia jengejä (ei varmaankaan tarvitse luetella)... Mutta kausi on tosiaan vielä nuori, eikä mitään ole vielä voitettu tai hävitty - Valencian kurssi näyttää vaan tällä haavaa todella huonolta. Mukava silti nähdä että faneilla riittää optimismia :)

Edelleen sitä kurssia harvemmin yhden pelin perusteella todennetaan :)
Wanking is timeless
Black Star
01.09.2007 13:30:10 (muokattu 01.09.2007 13:31:00)

Siirtomarkkinat menivätkin muutaman kuukauden ajaksi kiinni ja tulihan niitä yllättäviä viimeisen päivän siirtoja jälleen kerran, kun mm. Shefki 'Sheriffi' Kuqi siirtyi lainapapereilla Fulhamiin ja Nolberto Solano luultavasti monien kummastukseksi pitkäaikaisesta seurastaan Newcastlesta West Hamiin. Lontoolaiseilla on kyllä ollut huonoa tuuria loukkaantumisten kanssa, Faubert joutui 6kk:n sairaslomalle ennen ensimmäistä peliään ja ehkäpä nimekkäimmän hankinnan Kieron Dyerin epäonni jatkui, kun jalka meni pahemman kerran sököksi.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
DJKaaos
01.09.2007 20:53:47 (muokattu 01.09.2007 21:14:42)
Ja eivätköhän ne Fernando Torresin kalliin kaupan epäilijät (Manu-fanit?)

Kun pelaaja siirtyy uuteen seuraan, niin ei pidä sokeasti kuvitella, että maaleja alkaa aina tulemaan heti kuin liukuhihnalta, vaikka kyseessä olisi laatuhyökkääjä. Sopeutuminen ei ole aina kovin helppoa. Andrei Schevtshenko, Fernando Morientes, Diego Forlan, Chris Sutton... Kaikilta noilta pelaajilta odotettiin tullessaan aivan helvetin paljon enemmän kuin mitä tarjosivat.

Ja sitä paitsi, Manu-fanina olen suhtautunut Manun hankintoihin erittäin epäröivästi. Ainakin osa Manu-faneista oli hintalappujen sokaisemia näiden uusien pelaajien suhteen. Itse en odottanut kovista hinnoista huolimatta heiltä oikeastaan yhtään mitään ja juuri siten he ovat toistaiseksi esiintyneetkin. Näennäistä osaamista ja hyörimistä, mikä ei johda mihinkään.

Tähän mennessä Torres on ollut Poolille miljoona kertaa onnistuneempi hankinta kuin Manun tulokkaat Manulle, enkä usko, että meno Torresilla hyytyy, kun noin hyvin on päässyt hommaan sisälle. Manun "sankarit" sen sijaan voisivat jossain vaiheessa alkaa esittämään jotain, mitä 17 miljoonan punnan miehiltä voisi odottaakin.

EDIT:

Vielä Torresista sen verran, että hänen tekemänsä maalit ovat kyllä olleet todellisen maalintekijän maaleja, ei mitään sutasuja tai räkämaaleja. Ja muutenkin miehen pallonkäsittely ja eteneminen ovat kyllä olleet todella huikeita.
Minä olen minä.
HaloOfFlies
01.09.2007 21:02:39

Aivan näin. Uusista ManU-hankinnoista ainoastaan Nani on ollut jokessnkin pirteä ilmestys pelaamissaan peleissä, tosin häneltäkin on lupa odotella paljon parempaa kuin mitä on tähän mennessä nähty. Tevez on ollut pettymys, samaten Anderson ja Owen Hargreaves.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Ziggy Bubba
01.09.2007 23:50:07 (muokattu 01.09.2007 23:51:41)

Ja sitä paitsi, Manu-fanina olen suhtautunut Manun hankintoihin erittäin epäröivästi. Ainakin osa Manu-faneista oli hintalappujen sokaisemia näiden uusien pelaajien suhteen. Itse en odottanut kovista hinnoista huolimatta heiltä oikeastaan yhtään mitään ja juuri siten he ovat toistaiseksi esiintyneetkin. Näennäistä osaamista ja hyörimistä, mikä ei johda mihinkään.

Mun nähdäkseni esim. tuossa Nanissa on kovasti potentiaalia, mutta nuori kaveri on joutunut vaan liian isoon rooliin liian aikaisin. Tevez taas oli todella jäässä, mikä on aika outoa kun muistelee missä vireessä mies oli vielä keväällä... Saattaa jäädä noilla näytöillä peliaika vähiin kunhan Rooneykin pääsee pelikuntoon. Hargreavesilla on muuten aikamoinen "muulinpotku", en tiennytkään tuosta.

Liverpoolin kesän ostokset näyttävät tosiaan todella hyviltä. Eteenkin nuo uudet hyökkääjät ovat esiintyneet ainakin mun odotuksia paremmin jo ekoissa peleissä. Voroninista mulla ei ollut pahemmin hajua ennestään, mutta kyseessä on kyllä varsin monipuolinen hyökkääjä, joka osaa myös rakentaa peliä. Torresin taidot on ollu jokseenkin tiedossa, se sopeutuminen joukkueeseen ja brittifutikseen vaan vähän epäilytti. Saas muuten kattoa miten paljon Crouch saa tuossa porukassa peliaikaa liigassa... Englannin paidassa taitaa olla melkein helpompaa päästä avaukseen :)

Tänään ehkä kovin Poolin äijistä oli kuitenkin Pennant. Ennen on kaverilla ollut aika paljon ongelmia, mutta tällä hetkellä hän näyttää juuri siltä loistavalta laiturilta jota Pool on pitkään hakenut. Babel oli matsissa vähän näkymätön, mutta tuo todella loistokas maali lupaa nuorelta kaverilta paljon tulevaisuudessa.
You said a' what now?
DJKaaos
02.09.2007 00:03:09
Tänään ehkä kovin Poolin äijistä oli kuitenkin Pennant. Ennen on kaverilla ollut aika paljon ongelmia, mutta tällä hetkellä hän näyttää juuri siltä loistavalta laiturilta jota Pool on pitkään hakenut.

Oli kyllä aktiivinen ja hyvä draivi Pennantilla taas kerran. Näkisin miehen noilla otteilla mielelläni Englannin maajoukkueessakin.
Minä olen minä.
Sir Henri
02.09.2007 01:15:47
Torresin taidot on ollu jokseenkin tiedossa, se sopeutuminen joukkueeseen ja brittifutikseen vaan vähän epäilytti.

Onko se prkejk eleen Torres asaaanut jotain aikaan??? Ainakin Atl.Madrisissa oli hän ehkä MAAILMAN huonoin pelailija. Ei mitään aikaan saaanutEn ole seurannut valioliigaa köyhyydessä mutta Torres on perseestä.
Kaikesta voi tehdä bluesia.
Ziggy Bubba
02.09.2007 02:00:17

Ainakin Atl.Madrisissa oli hän ehkä MAAILMAN huonoin pelailija. Ei mitään aikaan saaanutEn ole seurannut valioliigaa köyhyydessä mutta Torres on perseestä.

No jopas. Olihan Torres kuitenkin joukkueen kapteeni jo parikymppisenä, taidettiin ainakin Atleticossa olla eri mieltä. Pyydän anteeksi, tartuin ehkä MAAILMAN huonoinpaan provoon ;)
You said a' what now?
Ziggy Bubba
02.09.2007 02:00:28 (muokattu 02.09.2007 02:01:32)

Tubla.
You said a' what now?
Roberto
02.09.2007 10:26:21

Onko se prkejk eleen Torres asaaanut jotain aikaan??? Ainakin Atl.Madrisissa oli hän ehkä MAAILMAN huonoin pelailija. Ei mitään aikaan saaanutEn ole seurannut valioliigaa köyhyydessä mutta Torres on perseestä.

Mitähän pelejä sä oot tsiigaillu?
Sir Henri
02.09.2007 11:52:19
Oho tuli vähän säädettyä. Tarkoitin siis kun U-kanavalta katseli noita Torreksen pelejä niin ainakaan minä en löytänyt niistä sitä loiston häivääkään, mitä hänestä puhutaan.
Roberto
02.09.2007 14:01:15

Oho tuli vähän säädettyä. Tarkoitin siis kun U-kanavalta katseli noita Torreksen pelejä niin ainakaan minä en löytänyt niistä sitä loiston häivääkään, mitä hänestä puhutaan.

Sir Henri
02.09.2007 18:19:33

Varmaan kaikki Torresin ottelut mitkä on Urheilukanavalta tullut.
Roberto
02.09.2007 18:50:57

Mielenkiintoinen mielipide siinä tapauksessa. Mun mielestä se jäbä on pitäny Atleticoa hengissä jo vuosia.
DJKaaos
02.09.2007 19:57:31

En tiedä mistä on kohdallasi kyse, mutta jos iskee keskimäärin 14 maalia kaudessa, niin ihan surkea pelaaja ei voi kyseessä olla.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
02.09.2007 20:21:23 (muokattu 02.09.2007 20:24:48)

Iso käsi Aston Villalle, klap, klap! Eli Chelsea kaatui todella kovalla taistelulla ja hienolla pelillä Villa Parkilla 2-0. Chelsea oli ihmeen aseeton koko matsissa, taisi Lampardin puuttuminen vaikuttaa aika ratkaisevasti tuohon jengin keskikenttäpeliin. Suurempi syy Chelskin vaisuuteen oli kuitenkin Villan todella tiukka puolustus.

Nyt odotellaan vaan niitä Mourinhon perinteisiä "parempi joukkue hävisi tänään" -selityksiä :D
You said a' what now?
Black Star
02.09.2007 22:05:42

Iso käsi Aston Villalle, klap, klap! Eli Chelsea kaatui todella kovalla taistelulla ja hienolla pelillä Villa Parkilla 2-0. Chelsea oli ihmeen aseeton koko matsissa, taisi Lampardin puuttuminen vaikuttaa aika ratkaisevasti tuohon jengin keskikenttäpeliin. Suurempi syy Chelskin vaisuuteen oli kuitenkin Villan todella tiukka puolustus.

Nyt odotellaan vaan niitä Mourinhon perinteisiä "parempi joukkue hävisi tänään" -selityksiä :D

Hehheh!

Chelsea manager Jose Mourinho:
"It was a good game with good teams but a result that Chelsea didn't deserve at all.

"We dominated the first half, reacted well to their goal and we deserved to get a point at least.

"We made a mistake at the corner for their goal. We shouldn't be conceding goals like that but also had enough chances to score."

Saattaapi tätä menoa olla Mourinhon päivät luetut. Jos kentälle löytyy Lampardin, Ballackin, Shevchenkon ja Carvalhon tilalle sellaisia nimiä kuin Makelelé, Alex, Ben Haim, Pizzarro ym.ym.ym.ym, eikä tulosta tule niin jo on kumma.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
Sir Henri
02.09.2007 22:07:54
En tiedä mistä on kohdallasi kyse, mutta jos iskee keskimäärin 14 maalia kaudessa, niin ihan surkea pelaaja ei voi kyseessä olla.

Maaleja saattaa tehdä juu. Itse en kuitenkaan henk.koht. pidä kyseisen ukkelin kaltaisista, puhtaasti maalintekijätyypeistä, jotka eivät peliin osallistu kuin maaleja tekemällä. Joukkueelle tietysti hyvä, mutta jokainen arvostaa mitä tahtoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)