Aihe: Alice Cooper ja Uriah Heep Suomeen?
1 2 3 4 5
Sir Henri
31.08.2007 12:56:27
Uriah Heepin sivuilla lukee, että tulisivat marraskuussa Suomeen soittelemaan. Onkohan totta, jos on niin olen hyvin iloinen.

http://www.uriah-heep.com/newa/livedates.php
Kaikesta voi tehdä bluesia.
Mr T
31.08.2007 16:38:39
Kunhan tuo varmistuu niin sinnehän mennään.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Izer
31.08.2007 17:52:35
Uuh, kova kaksikko. Hyvältä näyttää kun tuolta jo löytyy, varmistusta odotellessa...
Ridin' with the wind!
RocknRoll
31.08.2007 18:17:44
Ihan hyvä uutinen. Harmi vain että tulee maksamaan kuitenkin liikaa mulle kun en tuosta Uriah Heepistä niin paljoa tykkää ja Alice Cooper on kuitenkin laiska. :(

Alice Cooper on levyllä ihan vitun kova, mutta Tampereella muutama vuosi sitten ei oikein vakuuttanut kuin paikoin. Tiukka bändi ja hyvä meininki, mutta ei livenä niitä suosikkibiisejä kuule. Isoin vika oli kuitenkin yleisössä kun ei oikein suomalaisilta tuo hauskanpito näyttänyt luonnistuvan (paitsi multa ja kavereiltani luonnollisesti)
Extrahuvia toi tietysti se, kun nättityttö tuli kysymään ja ihmetteli että miksi se mies lauloi että SEMEN. Korjasin tietenkin neidille että STEVEN oli varmasti kyseessä.
ozz3
31.08.2007 18:31:56
Tuonne on kyllä sitten mentävä.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Joees
31.08.2007 20:07:53
Jos Cooperilla on kitaristina Keri Kelli niin voinen ehkä mennä tsekkaamaan.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Sir Henri
31.08.2007 23:57:28
Ihan hyvä uutinen. Harmi vain että tulee maksamaan kuitenkin liikaa mulle kun en tuosta Uriah Heepistä niin paljoa tykkää ja Alice Cooper on kuitenkin laiska. :(

Alice Cooper on levyllä ihan vitun kova, mutta Tampereella muutama vuosi sitten ei oikein vakuuttanut kuin paikoin. Tiukka bändi ja hyvä meininki, mutta ei livenä niitä suosikkibiisejä kuule. Isoin vika oli kuitenkin yleisössä kun ei oikein suomalaisilta tuo hauskanpito näyttänyt luonnistuvan (paitsi multa ja kavereiltani luonnollisesti)
Extrahuvia toi tietysti se, kun nättityttö tuli kysymään ja ihmetteli että miksi se mies lauloi että SEMEN. Korjasin tietenkin neidille että STEVEN oli varmasti kyseessä.

Bändi oli viimeksi yllättävän hyvä, mutta lavashowlta odotin enemmän. Josko tällä kertaa olisi vähän panostettu siihenkin.

Heeppi on mulle näistä kahdesta tärkeämpi, harmi vain kun taas on lämmittelijänä, ei pääse oikeaan tunnelmaan.
Kaikesta voi tehdä bluesia.
Marlowe
01.09.2007 10:10:21
Alice Cooperin haluaisin nähdä livenä, mutta tuo Uriah Heep ei oikein kiinnostaisi. No, katsotaan mitä tuleman pitää...
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
rheinone
01.09.2007 18:23:29
Jos Cooperilla on kitaristina Keri Kelli niin voinen ehkä mennä tsekkaamaan.

Kuka ihmeen Kelli? Cooperilla on aina kovat kitaristit messissä.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Artist
01.09.2007 18:25:57
Kuka ihmeen Kelli? Cooperilla on aina kovat kitaristit messissä.

2002 Cooperilla oli pirun hyvä bändi Helsingissä, en kyllä muista ketkä olivat kitaroissa, Kelli ei kyllä ainakaan ollut.
"I wish life could be Swedish magazines."
RocknRoll
01.09.2007 18:54:19
Eikö 2002 ollut sama poppoo mitä Dirty Diamonds levyllä eli:

Ryan Roxie guitars
Damon Jonhson Guitars
Cuck Garric Bass
Tommy Cufetos Drums

Nimet ei sano mulle mitään, mutta tiukasti bändi veti.
kössi_kenguru
01.09.2007 18:56:35 (muokattu 01.09.2007 19:14:50)

Ryan Roxie guitars
Damon Jonhson Guitars
Cuck Garric Bass
Tommy Cufetos Drums

Nimet ei sano mulle mitään, mutta tiukasti bändi veti.

Nykyisen bandin kitaristit ovat kelli ja jason hook.

Edit: ja näköjään tulevat myös Ouluun Teatrialle.

http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=5201
RocknRoll
01.09.2007 19:07:46 (muokattu 01.09.2007 19:08:16)
Ahaa. Enpä olekaan seurannut kyllä tilannetta.

Kiitos tiedosta. Onko toi nyt sitten Keri Kelly vai..?

EDIT: Näköjään on juu, kuten ylhäällä on mainuttu!
Joees
01.09.2007 19:10:08
Jösses, voisi ehkä harkitakin jos Kelli on messissä. Kova hemmo on hän, livenä eritoten juurikin.
Hello punks!
Artist
01.09.2007 19:21:52 (muokattu 01.09.2007 19:31:46)

Ryan Roxie guitars
Damon Jonhson Guitars
Cuck Garric Bass
Tommy Cufetos Drums

Ei ollut, oli kyllä jotan LA skenen tyyppejä kitaroissa, itseasiassa Eric Dover kitarassa, toinen kitaristikaan ei muistaakseni ollut Roxie, vaan joku jonka nimeä en saa päähäni (tai sitten olen väärässä). Koskettimissa (plus perkussiot) oli Teddy "ZigaZag" Andreas ja rummuissa Eric Singer. En muista kuka oli bassossa.

Hemmetin kova kokoonpano oli, esim. taustalaulut tomivat ihan käsittämättömän hyvin eikä soundeissa muutenkaan ollut mitään valittamista.
rheinone
01.09.2007 19:39:16 (muokattu 01.09.2007 19:39:40)
Ei ollut, oli kyllä jotan LA skenen tyyppejä kitaroissa, itseasiassa Eric Dover kitarassa, toinen kitaristikaan ei muistaakseni ollut Roxie, vaan joku jonka nimeä en saa päähäni (tai sitten olen väärässä). Koskettimissa (plus perkussiot) oli Teddy "ZigaZag" Andreas ja rummuissa Eric Singer. En muista kuka oli bassossa.

Oliks tää sillon ku oli Dio lämppärinä? Sehän oli ennen The Eyes Of Alice Cooperia? Ettei kuitenki ollu Chuck Garric bassossa sitte?

Hemmetin kova kokoonpano oli, esim. taustalaulut tomivat ihan käsittämättömän hyvin eikä soundeissa muutenkaan ollut mitään valittamista.

Näin on, jos samasta keikasta/rundista puhutaan.
Joees
01.09.2007 19:51:01
Missä yhteydessä oot nähny? Slashin vanhassa orkesterissa?

En oo siis livelivenä nähny. DVD:ltä kyllä. Vaikkapa LA Gunsia. Ja muutamissa taltioinneissa tuolta Snakepitin kiertueelta.
Hello punks!
Artist
01.09.2007 20:48:44
Oliks tää sillon ku oli Dio lämppärinä? Sehän oli ennen The Eyes Of Alice Cooperia? Ettei kuitenki ollu Chuck Garric bassossa sitte?

Näin on, jos samasta keikasta/rundista puhutaan.

Ei, 2002 oli lämppärinä Company Of The Snakes (jotain Whitesnake hemmoja, jollain ruotsalaisella laulajalla). Oli vissiin Dragontown levyn rundilta. Oisko toi Dio ollut lämppärinä 2001, jolloin Cooper vieraili myös Suomessa?
rheinone
01.09.2007 23:53:00
Ei, 2002 oli lämppärinä Company Of The Snakes (jotain Whitesnake hemmoja, jollain ruotsalaisella laulajalla). Oli vissiin Dragontown levyn rundilta. Oisko toi Dio ollut lämppärinä 2001, jolloin Cooper vieraili myös Suomessa?

Joo, 2001 keikyetta muistelen. Tais olla vielä Brutal Planetin jälkimaininkeja. Hieno kokonaisuus oli lavashöyta myöten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)