Illu 29.08.2007 22:09:15 (muokattu 29.08.2007 22:11:42) | |
---|
--------------------- - --- Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
WanhaWetäjä 29.08.2007 23:10:02 | |
---|
Ei saamari... Mikä mahtoi olla vialla, C:stähän tuo kait meni ja kitarakin oli vireessä mutta silti oli aivan kamalan kuuloista. Aika loppui ja taidot. E: Tausta ei ole 440-vireessä? Muuta en keksi. Kannattaisi luottaa korviinsa. Juu ei ollut 440, TAI sitten Podin mittari valehtelee... SAATANA...jäipä taas tääkin kisa väliin!!Enhän mä tollo kattonut tota lopetusaikaa lainkaan...oli vielä sopivasti alkuillasta pienet hässäkät kun wanhemman pojan polvi muljahti ilkeän näkösesti, siis oikeesti meni jotenkin ihan käsittämättömään asentoon, eli meinas tulla sairaalareissu, onnex se asettu itekseen takaisin paikoillleen!No huomenna lääkäriin varmuuden vuoksi... Soolo oli tehty ja tallenettu, vaan minkäs teet... No, ehkä seuraavaan sitten... Saapahan ainakin äänestää tän kisan, yhtään vetoa en ole kuullut, joten puhtaalta pöydältä tulee pojot sitten kun tulee! |
velsa 30.08.2007 09:18:59 | |
---|
Juu ei ollut 440, TAI sitten Podin mittari valehtelee... SAATANA...jäipä taas tääkin kisa väliin!!Enhän mä tollo kattonut tota lopetusaikaa lainkaan...oli vielä sopivasti alkuillasta pienet hässäkät kun wanhemman pojan polvi muljahti ilkeän näkösesti, siis oikeesti meni jotenkin ihan käsittämättömään asentoon, eli meinas tulla sairaalareissu, onnex se asettu itekseen takaisin paikoillleen!No huomenna lääkäriin varmuuden vuoksi... Soolo oli tehty ja tallenettu, vaan minkäs teet... No, ehkä seuraavaan sitten... Saapahan ainakin äänestää tän kisan, yhtään vetoa en ole kuullut, joten puhtaalta pöydältä tulee pojot sitten kun tulee! paa tulemaan vaan se sun soolos....on täs viel monta päivää aikaa äänestää........ Kauas on pitkä matka........ |
Illu 30.08.2007 12:44:38 | |
---|
Voitasko järjestää erillinen skaba myös niille jotka ei vaan osaa virittää kitaraansa. Ensimmäinen ilmoittautuja. Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
Manetti 31.08.2007 15:04:31 (muokattu 31.08.2007 16:58:28) | |
---|
Onniddelut Velsalle....etellisen johtosta, Tätä uusinta en oo vielä ehtiny ees kuuntelemaan....En ees taustaa....Mutta kai tässä vielä ehtii ja täytyy koittaa jaksaa kommentoida ja äänestää myös. Edit: No nyt kuuntelin....voi pärsse miten hieno tausta... ja tietysti juuri tämmösen taustan aikana on itse poissa paikalta. ....No lussaa pläsähtää joka tapauksessa ja tän päälle on kyllä ilo jammailla ilman skabailuakin. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Manetti 31.08.2007 17:07:53 | |
---|
Trio on mun mielestä tehokkain kokoonpano bluesissa. Komppikitarat sun muut tuhoaa osaamattomien käsissä helposti koko dynamiikan. Vuorovaikutus on triossa käsinkosketeltavissa eikä ote saa herpaantua hetkeksikään.... Kylhä se näin on, ....toisaalta.... ei hammond B3/A100 ja pari torvea pahaa tee...ainakaan osaavien käsissä. Riippuu vähä plyyssistä...mutta nää on nii makuasioita. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
blaekie 31.08.2007 17:37:34 (muokattu 31.08.2007 17:40:07) | |
---|
WW Kirjoitti: Blaekie : Tääkin on ihan ok soitannollisesti, mutta vähän on paikoin hakua noin niinkun harmonisesti ja sellasia ei niin kovin hyvin sointuun sopivia ääniäkin tupsahtelee joitakin...ja tota reverbiä mitä lie on tässäkin vähän liikaa.
Ei kyl ne sopii johonkin sointuun, se ei vaan sattunu se oikea sointu just sille kohalle HOHOHO 8) Kieltämättä oli hieman haastava sointukulku tässä, ja jos nyt oikeen rupee tutkiin noita vetoja, siellä ei kovin monella ihan tarkkaan seurata, mut ei mun mielestä nyt ihan hirveesti särähtäny korvaankaan, ei edes itellä 8) (ainakaan siinä sointumielessä, taimissa yms on aina varaa parantaa) mut nää on näitä ikuisuuskysymyksiä. Kitox kommentoinnista Nii onkii ... |
MadMatt 31.08.2007 20:06:51 | |
---|
Kylhä se näin on, ....toisaalta.... ei hammond B3/A100 ja pari torvea pahaa tee...ainakaan osaavien käsissä. Riippuu vähä plyyssistä...mutta nää on nii makuasioita. No Juu, kyl Hammondit on asiaa kun on oikea soittimelleen omistautunut tyylitajuinen soittaja ja torvisektiot on erittäin hienoja kun ne on hyvin soitettu ja sovitettu tyyliin, Let's have a natural ball komppikitaraa en bluesiin kaipaa...rokkiin se kyllä sopii. Nothin' but the blues |
Manetti 31.08.2007 21:06:03 (muokattu 31.08.2007 21:13:29) | |
---|
komppikitaraa en bluesiin kaipaa...rokkiin se kyllä sopii. Täysin samaa mieltä. Tätä mie kuuntelen päivästä toiseen ja nautiskelen...ei tarvi poikien tikistää. Edit: äh väärä piisi... siis tämä: http://www.youtube.com/watch?v=NvZlTKIEW6Q http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
cbs 31.08.2007 22:23:30 (muokattu 31.08.2007 23:36:17) | |
---|
-----ei sittnkn mitn---- Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
J.Hollström 01.09.2007 11:22:55 | |
---|
Kun toi skaba nro 100 tossa pikkuhiljaa lähestyy, niin oliskohan siihen jengillä innostusta satsata tähän vähän enemmän, esim. äänestyttää siihen oma taustansa jne.? Mun mielestä sen juhlakisan ei tartteis olla edes äänestys, vaan juhlistettas tätä tradiitiota jollain erilaisella tavalla. Ja vähintään 100 sooloahan siihen pitäisi sitten saada. Mieluusti mahdollisimman moni joka on näissä kisoissa heilunut ja kaikki uudetkin jotka ei ole vielä osallistunteet. Sitten nämä soolot julkaistaisiin cd:llä ja myytäisiin MTV3:sen mainoskampajalla, johon videon ohjaisi Antti Jokinen isolla rahalla. Levyistä saatava tuotto lahjoitettaisiin sormettomien sotaveteraanien tuki ry:lle. Ottaisko tämmänen tuulta alle, vai mennäänkö bluestaustalla ja velsan harjaamana toikin kisa? That's it, but not shit. Paras sointu = G#majAb. |
Sataseen pitää kyllä osallistua, vaikka väkiste. "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
WanhaWetäjä 01.09.2007 15:00:41 | |
---|
Ihan yleisluontoisesti...voisko näitä skaboja edes joskus porrastaa erilailla?Mulla menee ainakin kolmen seuraavan viikon kisat taas vituralleen, kun joka viikko on keikat su-ke...ja loka/marraskuu lähes sama peli. Eli jos osallistumista vois venyttää torstaille tai jopa perjantaille, tai sitten joku ihan muu osasto, vaikka että skabat alkais perjantaina, äänestys ois sitten vaikka ma-to.... Tietty mulle käy sekin että saan "erikoisluvalla" osallistua vaikkapa vielä to-iltana, vaan aika väsähtänyt sitä tuppaa oleen noitten laivavetojen jälkeen,HOHO! |
velsa 01.09.2007 15:11:41 | |
---|
vai mennäänkö bluestaustalla ja velsan harjaamana toikin kisa? mä voin antaa sulle 3 pinnaa ettei sul tu paha mieli!!! Kauas on pitkä matka........ |
Kuha 01.09.2007 15:24:39 (muokattu 01.09.2007 15:31:01) | |
---|
Preiz zimi zeel mama lookystre jae aseluma aake tu klos tu me |
J.Hollström 01.09.2007 15:41:59 | |
---|
mä voin antaa sulle 3 pinnaa ettei sul tu paha mieli!!! Okei. Kiitos pisteistä. Nyt ei vituta enää yhtään. Pääasia ei ole osallistuminen vaan pisteiden saanti. Ja mitä tulee tohon Kuhan editoimaan viestiin kisojen lopettamisesta ja isojen miesten vittuilusta toisillensa, niin se ei ollut ajatus tossa mun juhlakisakyselyssä, vaan keksiä jotain speciaailia. Ilmeisesti ei sitten ole niin hyvä ajatus että kannattaisi jalostaa sen enempää. That's it, but not shit. Paras sointu = G#majAb. |
Kuha 01.09.2007 15:47:56 | |
---|
Ja mitä tulee tohon Kuhan editoimaan viestiin kisojen lopettamisesta ja isojen miesten vittuilusta toisillensa, niin se ei ollut ajatus tossa mun juhlakisakyselyssä, vaan keksiä jotain speciaailia. Ilmeisesti ei sitten ole niin hyvä ajatus että kannattaisi jalostaa sen enempää. Aivan tyylikästä olisi tosiaan lopettaa 100:n skaban jälkeen ja kehittää jotain uutta tilalle. Sun kysely juhlaskabasta oli aivan hyvä - paras juhlaskaba lienee sellainen, jossa on paras tausta. |
Urmas Potkuri 01.09.2007 15:53:57 | |
---|
Okei. Kiitos pisteistä. Nyt ei vituta enää yhtään. Pääasia ei ole osallistuminen vaan pisteiden saanti. Ja mitä tulee tohon Kuhan editoimaan viestiin kisojen lopettamisesta ja isojen miesten vittuilusta toisillensa, niin se ei ollut ajatus tossa mun juhlakisakyselyssä, vaan keksiä jotain speciaailia. Ilmeisesti ei sitten ole niin hyvä ajatus että kannattaisi jalostaa sen enempää. Olihan se hyvä ajatus. Yleensä ajatteleminen on ihan hyvä juttu.Kannattaa ehdottomasti kehitellä ajatusta. Ajatella....??? Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
velsa 01.09.2007 17:22:21 | |
---|
Preiz zimi zeel mama lookystre jae aseluma aake tu klos tu me Läikön fyrtsyri käts on tö sananas kveö,friduna skikuna fooraba loba hima hoplaa....... Kauas on pitkä matka........ |
BigPapa 01.09.2007 17:27:28 | |
---|
vaan keksiä jotain speciaailia täähäm on ihan hyvä ajatusmust mut miten se totetutetas The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |