Aihe: Brian Setzer - Red Hot & Live!
1
Frusci-ante
30.08.2007 23:05:21
Mites tälläinen liveveto uppoo porukalle? Itse pidin kovasti, vaikka parissa biisissä Brian olisi voinut vetää vähän enemmän asenteella. Joka tapauksessa hyvä osoitus Setzerin nykykunnosta. Ihmettelen tosin, ettei kyseisestä äijästä olla saatu mitään isompaa topicia aikaiseksi (jos ei sitä 13 levyn keskustelua lasketa). 2000-luvun levyistä oma suosikkini lienee Ignition!
donpepe
31.08.2007 10:27:59
Ihan oolrait meininki välillä, piano on kiva lisä mut äijä on levyttänyt
muutaman rallin jo useaan kertaan joten ne ei silleen kauheesti
innosta varsinkaan näin samankaltaisina versioina mut kiertuedokumenttihan
tämä onkin.

Kyllä se BS kituraa kipakasti soittaa mut miehen tuotantoa enemmän
seuranneelle tämä ei varsinaisesti tarjoa oikeastaan mitään uutta.
- I scream, you scream, we all scream for icescream -
Gona
01.09.2007 17:33:39
En ole hankkinut eikä ole aikomustakaan. Samat tuhanteen kertaan kuullut biisit.

Näin. Tämän jälkeen onkin sitten ollut hienoista alamäkeä. Eikä uusin projekti näytä tuovan parannusta asiaan korkeintaan jyrkentää laskua. Nimittäin Orchestra tulkitsee tälläkertaa joululaulujen siasta klassista musiikkia. No päätelkää itse http://www.myspace.com/bsowolfgang

Itse toivoisin, että Brian väsäisi siloittelemattoman hikeä ja moottoriöljyä tirskuvan rock-levyn mahdollisimman live henkisillä soundeilla. Mieheltä kuitenkin irtoaa tuo Rock n Roll kitarointi paremmin kuin aika monelta keppisankarilta tällä planeetalla.

Tästä nasahti plussat! Ihan samaa mieltä. Olen diggaillut äijää jo 1981 vuodesta alkaen ja viime vuodet ovat olleet tuskaisia seurata. Helmiäkin on joukossa en minä sillä. Se samojen biisien väsymätön kierrättäminen levyillä vain ihmetyttää.
"Devil got my women, I hope..."
texjazz
01.09.2007 22:45:56

Se on nääs eri meininki Livenä kuin Red Hottina levyllä. Kun on miehen monta kertaa stagella nähnyt, ei Setsuuri koskaan ole pettänyt. Vaan se hiki on lentänyt, karisma ja livemeininki ovat toimineet kuin Mäkisen Elsan separaattori.

Kai se yleisen oppimäärän listasoittojen ohi kulkee, tämä Brianin levytysurakin. Vaikka kierrätyskeskuksesta on nappaillut kuluneitakin, niin on siellä niitä harvinaisempiakin.

Brianin kitarointi on ärsyttävän helpon näköistä.

http://www.youtube.com/watch?v=9c9zJln4PYc
Reino-tossut! Pelastakaa ne!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)