Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 5102 103 104 105 106122 123 124 125 126
InYourFace90
31.08.2007 16:54:54
Pitkällisen harkinnan jälkeen tuli ostettua Ibanez RG 1570 MRR.

Toi on kyllä hintansa veroinen kitara, ainakin minulla.
Up The Irons!
lavaamo
31.08.2007 20:00:49
Toi on kyllä hintansa veroinen kitara, ainakin minulla.

No kyllä muutaman tunnin soittelun jälkeen tuntuu juuri oikealta valinnalta, loisto keppi!
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Aksu89
31.08.2007 20:03:12
Ibanezin S540FM turkoosinvärisenä tuli jokunen päivä sitten kotio.
Jungleman
31.08.2007 22:10:17
BJF Little Green Wonder lähti torilta. Miksi, oi miksi sorruin taas... vaikka älyttömän hyvän kuuloinen särö onkin.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
McNulty
01.09.2007 01:05:39
Jäsen kartarilta ostin Gibson ABR-1:n ja sille stopbarin, molemmat kullattuja. Samoin eilen läks Saitenkatalogilta tilaus, jossa 3x Dunlopin Straplokit, 10 satsia kieliä ja pieni läjä plektroja.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
HeavyMachinery
01.09.2007 02:27:05

Hyvältä kuulostaa. Mitenkäs sen preset-vaihdon kanssa.....oletko kerennyt kokeilemaan, ottaako se kuultavasti aikaa?

Hommaat vaan räkin täyteen GCX:iä. Ei kai muutama ylimääräinen looppikaan pahaa tee. =)

Meinaatko kanavan vaihtoa vai mitä tuolla preset vaihdolla ?

Kaksi gcx:ää olisi optimi.....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
oiva tumpeloinen
01.09.2007 08:38:48
Meinaatko kanavan vaihtoa vai mitä tuolla preset vaihdolla ?

Eiköhän me silloin samasta asiasta puhu. Siis tarkoitan, kun midipedaalista valitset seuraavan soundin, milloin kaikki GCX:n asetukset saattaa muuttua. Toinen tapahan hallita sitä on CC-komennot, mutta ne tuppaa aina olemaan instant-vaikutteisia. Se isomman paletin vaihto kiinnostaa, kun niissä on jonkinmoisia odotusaikoja joidenkin laitteiden suhteen.

Kaksi gcx:ää olisi optimi.....

Mulle kyllä riittää ihan yksi....kai. =) Voisihan kaikkea tietenkin olla vaikka loputtomasti, mutta....
HeavyMachinery
01.09.2007 12:37:11

Eiköhän me silloin samasta asiasta puhu. Siis tarkoitan, kun midipedaalista valitset seuraavan soundin, milloin kaikki GCX:n asetukset saattaa muuttua. Toinen tapahan hallita sitä on CC-komennot, mutta ne tuppaa aina olemaan instant-vaikutteisia. Se isomman paletin vaihto kiinnostaa, kun niissä on jonkinmoisia odotusaikoja joidenkin laitteiden suhteen.

Mulle kyllä riittää ihan yksi....kai. =) Voisihan kaikkea tietenkin olla vaikka loputtomasti, mutta....

No mulla screamerin kanavat vaihtuu aavistuksen viiveellä :( mutta johtuu vaffarista. GCX toimii viiveettä kuuluu vain ruksahdus ja kaikki vaihtuu laakista ja ilman napsahduksia sun muuta häröjä signaalissa....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Jan ze
01.09.2007 13:25:32
Ostin viikko sitten sähkökitaran. Tarkka malli Ibanez GRG170DXL BKN.
oiva tumpeloinen
01.09.2007 13:49:05
No mulla screamerin kanavat vaihtuu aavistuksen viiveellä :( mutta johtuu vaffarista. GCX toimii viiveettä kuuluu vain ruksahdus ja kaikki vaihtuu laakista ja ilman napsahduksia sun muuta häröjä signaalissa....

Hyvä. Katsotaan, josko tuommoinen ilmaantuisi itsellekin.
Jeiska
01.09.2007 15:44:54
Eile heräteostoksena paikallisesta musakaupasta lähti line6 pocket pod mukaan. 99e minä siitä maksoin ja hintaansa nähden se on aivan mahtava peli!
Sormensa siinä kyl teloo jos yrittää ilman tietokonetta soundeja tehdä, mutta line6 sivuilta saa mahtavan ohjelman soundien muokkailuun ja lisäilyyn. Kannattaa jostain hankkia kokeiluun tämä härdelli. Itse ainakin tykästyin =)
"Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..."
Dunga
01.09.2007 15:47:50
Eile heräteostoksena paikallisesta musakaupasta lähti line6 pocket pod mukaan. 99e minä siitä maksoin ja hintaansa nähden se on aivan mahtava peli!
Sormensa siinä kyl teloo jos yrittää ilman tietokonetta soundeja tehdä, mutta line6 sivuilta saa mahtavan ohjelman soundien muokkailuun ja lisäilyyn. Kannattaa jostain hankkia kokeiluun tämä härdelli. Itse ainakin tykästyin =)

Mites, eikö tuossa ole kuitenkin usb- liitäntä? Luin jostain, ettei sitä voisi silti käyttää äänittämiseen tietokoneelle usb:n kautta?
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
Legatus
01.09.2007 15:52:35
Mites, eikö tuossa ole kuitenkin usb- liitäntä? Luin jostain, ettei sitä voisi silti käyttää äänittämiseen tietokoneelle usb:n kautta?

On siinä usbi mutta se on vain soundien muokkailua varten. Eli ei pysty äänittämään, tai ainakaan näin ymmärsin.
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Dunga
01.09.2007 15:56:28
On siinä usbi mutta se on vain soundien muokkailua varten. Eli ei pysty äänittämään, tai ainakaan näin ymmärsin.

No tuohan on sitten ihan vit'n typerä homma.
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
KalleKala
01.09.2007 18:13:20
Nonii, kotia tuli kannettua viimeinkin Peavey 6505+ nuppi ja slant 4x12" kaappi. Matkaan tarttu viel kitarapiuhaa ja -ständiä.

Onhan tuossa aivan helmi särö, juuri sellane minkä haluan särön olevanki. Ei vaan oo pystyny viel kunnolla luukuttaa täällä omassa kämpässä joten odotan innolla seuraavia bänditreenejä.

Hyvin on tyytyväinen mieli :)
Pahaa huomenta kaikki
oiva tumpeloinen
02.09.2007 11:41:04 (muokattu 02.09.2007 12:04:05)
Hyvä. Katsotaan, josko tuommoinen ilmaantuisi itsellekin.

Itse itseäni lainaten.....

Nyt semmoinen GCX sitten tarttui matkaan. Samalla sivussa tuli piän läjä kaiken maailman romua:

http://muusikoiden.net/dyn/users/28199.jpg

..ainii. Jokunen viikko sitten tuli myös Dunlopin 535Q hommattua.
Tympee Huttunen
02.09.2007 11:45:50
Kotona on nyt Hughes & Kettner Trilogy. Makoisalta kuulosta. Tänään pitäisi treenikselle päästä luukuttamaan.
Minä Rakenna itse pedaalisi As drunk as a cuckoo.
hapan
02.09.2007 11:57:28
Kotona on nyt Hughes & Kettner Trilogy. Makoisalta kuulosta. Tänään pitäisi treenikselle päästä luukuttamaan.

Etkössää tilannu vähän aikaa sit Ritchie Blackmore- Englin? Oli miten oli, Trilogy toimii.
Tympee Huttunen
02.09.2007 13:23:22
Etkössää tilannu vähän aikaa sit Ritchie Blackmore- Englin? Oli miten oli, Trilogy toimii.

Kaupat sovittiin joo ja myyjän piti laittaa seuraavana päivänä matkahuoltoon. Pisti sen sijaan viestin, että ei myykään nuppia. No, ehkä kävi tuuri ettei myynyt:)
Minä Rakenna itse pedaalisi As drunk as a cuckoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)