HaloOfFlies 26.03.2007 20:58:26 | |
---|
Tampereen keikalle lippu hallussa! Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
JereL 26.03.2007 22:50:54 | |
---|
Tampereen keikalle lippu hallussa! Sama täällä! |
Pavelitz 27.03.2007 15:30:37 | |
---|
Sama täällä! Minulla myös. Rok Rok |
Sir Henri 27.03.2007 20:39:13 | |
---|
Minulla myös. Sama täällä! Paitsi ei Tampereelle vaan Helsinkiin. Ja Turkuun on kolme lippua varauksessa, tarvitseeko joku paikan riviltä neljä, kuulemma keskeltä? "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
sus 27.03.2007 23:36:45 | |
---|
Tampereelle permanto löytyy. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
Kalmo 28.03.2007 15:34:55 | |
---|
Jethro on ikisuosikkini. Pelkään vain, että keikasta tulee pettymys, kun Andersonin ääni on jo vähän kärsinyt. Samaa pelkään Whon konsertista, Daltrey kähenee vuosi vuodelta, mutta mentävä on, kun en ole koskaan livenä nähnyt. Muutaman vuoden takainen konserttitallenne on kyllä huippuhyvä. |
Bonham 28.03.2007 15:47:15 | |
---|
Jethro on ikisuosikkini. Pelkään vain, että keikasta tulee pettymys, kun Andersonin ääni on jo vähän kärsinyt. Samaa pelkään Whon konsertista, Daltrey kähenee vuosi vuodelta, mutta mentävä on, kun en ole koskaan livenä nähnyt. Muutaman vuoden takainen konserttitallenne on kyllä huippuhyvä. Ei näin pitkän linjan ukkoja voi arvioidapeilaamalla historian kautta. Tottakai ikä vaikuttaa... biisit ovat mitä ovat, eli tässä tapauksessa parhautta ja se se on pääasia. Karismaa lienee myös tullut iän myötä lisää. Ah, edellisestä kerrasta onki aivan liian kauan ku Tullin näin. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Kalmo 29.03.2007 09:31:08 | |
---|
Tottapa hyvinkin. Mutta vaikka arvonantoa piisaisikin, niin jos esiintyjä ei enää pysty esittämään biisejä kunnolla, jää siitä silti kuulijalle vähän höynä fiilis. Itse näin Jethron ensi kertaa Kulttiksella -68 (?). Kymmenkunta vuotta sitten samassa paikassa huomasi jo, että Andersonin olisi pitänyt olla hyppimättä, ja keskittyä lauluun. Keikan puolenvälin jälkeen oli ääni jo paikoin ihan hukassa. Videotallenteista Jethron helmi on mielestäni Slipstream. Siinä on kaikki höyry vielä tallella, ja uran parhaat biisit hanskassa. |
Aivokalvo 29.03.2007 12:34:11 | |
---|
Kyllä Anderson lauloi hyvin viime visiitillä, tuskin on alle vuodessa ihan surkeaksi sentään mennyt. "Lähellä reunaa, varrella virran" |
ppsa 29.03.2007 14:10:19 | |
---|
En ole ennen ollut tuolla Caribialla missään keikalla ja kysynkin että mitkä ovat lavan edessä olevat paikat? Lippupalvelun sivuilla puhutaan A2, A3, Arena 1, Arena 2, C2 ja C3 -paikoista eli mikäs näistä sitten kannattaisi ottaa (jos vielä paikkoja löytyy siis)? Viimeksi missasin keikan kun muistanut minä päivänä lipunmyynti alkaa ja nytkin olen aika myöhään liikkeelle, onneksi on 3 keikkaa eli jostain ne liput varmasti saa. Fahrenheit
http://www.fahrenheitband.net/ |
ossip 30.03.2007 15:02:37 | |
---|
^Areena 1 on se kentän etummainen osa ja Areena 2 takana oleva osa. Muut ovat sitten niitä sivussa olevia katsomoita. |
Bonham 31.08.2007 13:51:04 | |
---|
Hep hep, viikon päästä nämä keikat tiedossa! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jhoo 31.08.2007 15:55:34 | |
---|
Hep hep, viikon päästä nämä keikat tiedossa! Tietääkös muuten joku miten täällä Tampereella nuo paikat menevät? Itse ostin aikoja sitten menolipusta lippuni ja siinä lukee "numeroimeton". "Jotta voisin paremmin syödä sinut!" sanoi isoäiti ja nauroi, kunnes halkesi. |
Marlowe 31.08.2007 21:05:06 | |
---|
Lähtisin mielellään jos olisi vähän ylimääräistä rahaa, mutta tämänhetkinen taloustilanne on sitä luokkaa, että taitaa jäädä väliin... No, oma vika, liikaa levyjä on tullut ostettua. Nimim. alipalkattu kirjastovirkailija "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
J.C 31.08.2007 22:01:16 | |
---|
On kyllä taas nannaa nähdä Tull livenä, kun viimevuodesta jäi niin hyvä maku suuhun. Ja ah autuutta, heti seuraavana päivänä (9.9) The Stooges Helsingissä! "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
Tuolla toisella palstalla jo harmiteltiinkin, kun Barre ei ole Suomen keikoilla. No, kyllä Anderson yksinkin saa hyvän keikan aikaiseksi, siitä olen varma. Pirkale kun tuli ostettua lippu vain Helsingin konserttiin, vaikka asun Turussa. Harmi kun vaihtoivat vasta myöhemmin Joensuun Turkuun. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
sus 02.09.2007 03:32:23 | |
---|
Tietääkös muuten joku miten täällä Tampereella nuo paikat menevät? Itse ostin aikoja sitten menolipusta lippuni ja siinä lukee "numeroimeton". Permanto on siis täynnä istumapaikkoja, mutta ne ovat numeroimattomia. Eli kuka ehtii eteen, pääsee eteen. Tämä voi olla huono tai hyvä asia. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
jhoo 02.09.2007 18:30:32 | |
---|
Permanto on siis täynnä istumapaikkoja, mutta ne ovat numeroimattomia. Eli kuka ehtii eteen, pääsee eteen. Tämä voi olla huono tai hyvä asia. Lähinnä huono minun mielestäni... toivottavasti jonkinmoinen järjestys säilyy. "Jotta voisin paremmin syödä sinut!" sanoi isoäiti ja nauroi, kunnes halkesi. |
Speti 03.09.2007 11:39:21 | |
---|
Tuolla toisella palstalla jo harmiteltiinkin, kun Barre ei ole Suomen keikoilla. No, kyllä Anderson yksinkin saa hyvän keikan aikaiseksi, siitä olen varma. Pirkale kun tuli ostettua lippu vain Helsingin konserttiin, vaikka asun Turussa. Harmi kun vaihtoivat vasta myöhemmin Joensuun Turkuun. Missä tietoa tuosta ettei Barre mukana Suomessa? Tullin sivuilla ei ainakaan mainintaa: http://www.j-tull.com/tourdates/index.html I'm a Soul Mover! |
Sir Henri 03.09.2007 18:17:39 | |
---|
Kaikesta voi tehdä bluesia. |