hevilä 31.08.2007 15:02:05 | |
---|
Tervehdys! Olen uusi tällä palstalla ja ajattelin kysäistä, että onko kenellekkään tuttu sähkökitara "Axtar by Ibanez". Olen omistanut kyseisen kepin vuodesta 1988, ostin sen silloin Helsingin kitarapajasta. Löysin netistä vastaavanlaisen myynnissä Agenttiinalaisilta sivuilta. Siellä oli aikaisemmin samanlainen punaisena h.1500$ Nyt siellä on musta jollainen minullakin on 1250$. Syy miksi laitoin hintoja, niin on se että maksoin itse n.2200mk. Onko tämä kenties parempi kitara mitä olen luullut tai jotenkin harvinainen? Jos joku asiasta tietävä osaisi vastata, niin olisin kiitollinen! |
hevilä 31.08.2007 15:04:25 | |
---|
|
Kyseessä on todennäköisesti Argentiinan pesot (senkin tunnus on USAn dollarista tuttu $). xe.comin mukaan tekee nykyrahassa: 1,500.00 ARS = 346.427 EUR Joten eipä tuo niin ihan harvinaisuus kai ole, tai jos on, niin ei hinnassa näy. |
LaXu 31.08.2007 18:20:23 | |
---|
Harvinainen tuo kyllä lie, mutta enemmän sarjaa "80-luvun outolintu" kuin "himottava vintage-vehje". Eli arvoa ei liene juurikaan, käyttöarvoa sen sijaan enemmänkin. Liekö mahdollisesti Steinbergerin suunnittelema (tai niistä vaan härskisti kopioitu), kun ei ole lapaa ja Trans-Tremin näköinen talla? |
fox 31.08.2007 19:30:18 | |
---|
Harvinainen tuo kyllä lie, mutta enemmän sarjaa "80-luvun outolintu" kuin "himottava vintage-vehje". Eli arvoa ei liene juurikaan, käyttöarvoa sen sijaan enemmänkin. Liekö mahdollisesti Steinbergerin suunnittelema (tai niistä vaan härskisti kopioitu), kun ei ole lapaa ja Trans-Tremin näköinen talla? Axstar on kyl ihan Ibaneesin oma, tsekkasin tuossa ihan mielenkiinnosta, tehty 1985-86 ja uutta sarjaa 1999.. Niitä on ihan normaalilla Ibanezin duckbill-lavalla 6 mallia, sitten 3 "headlessia".. Noita lavattomiahan tuli tuossa Steinberger-kitaran (ja basson) vanavedessä muiltakin, esim. Cort ja Westone.. |