Aihe: Säröä?
1 2 3
Blodapelsin
30.08.2007 22:32:59
Mä itseasiassa diggaan pitää varsinki soolosaundeissa pikkasen enemmän säröä kuin tarvitsisi. Sillä saa semmosta mukavaa "kiljuntaa ja räyhää"..
jou peace
Tohtori Tonus
30.08.2007 23:17:50
Middleä, vitusti enemmän middleä, ja vielä vähän lisää middleä. Trebleä/presenceä aika lailla tuomaan kirkkautta ja terävyyttä. Bassot aika vähissä, ehkä klo 8-9; enemmän jos laittaa, niin dempit kuulostavat semmoiselta "oump", kun ihanteena siis on semmoinen kivasti crunchaava "chck". Gain jossain klo 12-13, ettei ihan munatonta ritinää tulisi, eikä toisaalta muhjupuuroa. Päälle vielä lähes kohtuuton voimankäyttö oikeasta kädestä, niin voisin kehua saundia jopa helvetin hyväksi.

Näin siis Vamp2:lla, meidän stereoilla ja meidän kajareilla. Ai niin, hups, saako täällä mallintavista edes puhua, vai haenko samantien takkini?

Lisättäköön vielä, että ihan vitun äärimmäisen täydellisen paras särösaundi on Chaos Creationin Psyched-Out Manipulation-demolla, ja sitä olen suuremmalla tai pienemmällä onnistumisella yrittänyt kopioida/jäljitellä.
Jackson Dinky
31.08.2007 11:54:06
Sellainen särö on hyvä joka peittää soittomokat.

Tämähän on mun mielestä yleinen harhaluulo. Säröllähän ne riitasoinnut vasta kuuluukin. Mitä virheet peittää?
...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)