Aihe: Epiphonen halpikset
1
PolkaTulk
25.01.2004 19:09:40
Kaveri osti noin kolmisen kuukautta sellasen lp specialin ja todella hyvä,noin niinkun "halvemmaksi" kitaraksi, itse aion ostaa ekaksi kitaraksi sg specialin ja laittaa siihen itetehdyn pleksin...
Paskapuhetta että siihen jotain osia pitäs vaihtaa.Kannattaa ostaa,mutta muuksi kuin ekaksi tai vara/koti-kitaraksi en ostaisi.Kuulemma kielet kantsii vaihtaa ja ottaa mikeistä muovit poeis!Hehheh.
Now baby taste some King´s Row... Kato kuvauksesta jäsenilmotuksia...
birrel
25.01.2004 19:20:09
Mulla on Epiphonen lp special II.. ihan hyvä hinta/laatu suhde. Paska soittaa mut ihan hyvät saundit mun mielestä.
mie
25.01.2004 20:30:27

Minulla on Epiphonen SG (n.400€) ja mitää ongelmia ei ole ollut. Monien enemmän soittaneiden mielestä ei Gibsonilla ja halppiskopioilla ole kovinkaan suurta eroa etenkään aloittelijalle.
Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus!
D-Kay
25.01.2004 21:33:34

Mulla on Goth Les Paul ja hyväksi olen havainnut. Hinta Thomannilla muistaakseni 399.
mongoloidi
25.01.2004 22:23:53 (muokattu 25.01.2004 22:24:28)
Onhan noissa ihan hyvä hinta/laatu-suhde,mutta en kyllä kauemmin soittaneille menis suosittelemaan.
Ekana kitarana menee kai suht hyvin.
Mitä nyt ite on tullu testattua,niin ihan hyvät soundit,mutta soitettavuudessa ei SE paras vaihtoehto.
Itse ostin ekana sähkiksenä Squierin straton ja olin tyytyväinen.Paljon parempi soittaa (mielestäni),kuin nuo LesPaulit.
No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)