echo66 29.08.2007 22:08:57 | |
---|
There are only two kinds of music: Rock AND roll !!! |
Räbbänä 29.08.2007 22:23:04 | |
---|
Sain ketjukirjeen aiheesta, joten ohessa linkki aiheeseen: http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=5174 eli silmät ja korvat auki, jotta saadaa Zacharylle keppi takas!! Hyvä että juttu kiertää. Monessa paikassa innokkaat lupailleet seuraavansa erilaisia myyntipalstoja, jotta saadaan Sakelle keppi takas. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
arppah8 30.08.2007 04:14:14 | |
---|
Kovin ovat kyllä tunnistettavia Saken kepit, joten eiköhän tuo löytyne. Sitäpaitti, nehän ovat kaikki ihan hirvittävän rumia (paitsi se ilmeisesti uusin harmaa/valkoinen)... en mie ainakaan tuollaisia nurkkiini haluaisi;) I rather be a jerk than being hip like you. |
kid ego 30.08.2007 09:03:59 | |
---|
Kovin ovat kyllä tunnistettavia Saken kepit, joten eiköhän tuo löytyne. Sitäpaitti, nehän ovat kaikki ihan hirvittävän rumia (paitsi se ilmeisesti uusin harmaa/valkoinen)... en mie ainakaan tuollaisia nurkkiini haluaisi;) Mä en tajua miksi joku pöllii tuollaisen kitaran. Enkä nyt viittaa siihen että helvetin rumahan tuo on, vaan että noi on niin uniikkeja että A) sitä ei saa myytyä, B) sillä ei voi soittaa kuin yksin valaisemattomassa kellarissa jäämättä kiinni. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
papitsu 30.08.2007 09:17:15 | |
---|
Mä en tajua miksi joku pöllii tuollaisen kitaran. Enkä nyt viittaa siihen että helvetin rumahan tuo on, vaan että noi on niin uniikkeja että A) sitä ei saa myytyä, B) sillä ei voi soittaa kuin yksin valaisemattomassa kellarissa jäämättä kiinni. Voi olla, että kyseessä vain oli joku idiootti joka ei kitaroista mitään tajua. Sattui vain näkemään kalliin näköisen laukun ja nappasi menemään helpon rahan toivossa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Deranged 30.08.2007 09:32:02 | |
---|
Voi olla, että kyseessä vain oli joku idiootti joka ei kitaroista mitään tajua. Sattui vain näkemään kalliin näköisen laukun ja nappasi menemään helpon rahan toivossa. Ja kuka tommosella osaa Hietalan lisäksi edes soittaa? Siinähän on koko otelauta scallopoitu, eli ei välttämättä niitä helpoimpia soitettavia perus-skebaan tottuneelle. |
kimurantti1 30.08.2007 09:50:31 (muokattu 30.08.2007 09:51:00) | |
---|
Ja kuka tommosella osaa Hietalan lisäksi edes soittaa? Siinähän on koko otelauta scallopoitu, eli ei välttämättä niitä helpoimpia soitettavia perus-skebaan tottuneelle. Ei kai se soitettavuus mikään probleema voi olla? Mä itseasiassa pari viikkia sitten pääsin kokeilemaan ensimmäistä kertaa kitaraa, jossa oli koko otelauta scallopoitu. Vähän erikoiselta tuntui, muttei mitenkään hankalalta. Toisin kuin luulin, äänet eivät menneetkään juuri scallopoimatonta otelautaa halpommin epävireeseen, jos erehtyi painamaan vähän lujempaa. Ei mullekaan tule mieleen kuin kaksi tyyppiä jotka tuollaisen voisi viedä: henkilö, joka ei tiedä kitaroista mitään, tai joku die hard fani, jolla on todellisuuden taju vähän hämärtynyt. Mahdotontahan tuollaista on eteenpäin saada. Vähän sama juttu, kun Alexi Laihon Jacksonit vietiin joitain vuosia sitten. Liekö niistäkään mitään tietoa? |
pths 30.08.2007 09:53:06 | |
---|
Voi olla, että kyseessä vain oli joku idiootti joka ei kitaroista mitään tajua. Sattui vain näkemään kalliin näköisen laukun ja nappasi menemään helpon rahan toivossa. ite epäilen juurikin tätä. neulamäessähän noita apinoita tuntuu riittävän. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Painajaismainen 30.08.2007 13:15:05 (muokattu 30.08.2007 13:15:21) | |
---|
Tämmöinen touhu on kyllä todella syvältä. Itse en ole mikään Tarot-fani, eikä kitara kyllä esteettisesti "sytyttänyt", mutta harmittaa silti hänen puolestaan. Toivottavasti keppi löytyy! "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
Juntunen 30.08.2007 13:23:05 | |
---|
Mä en tajua miksi joku pöllii tuollaisen kitaran. Enkä nyt viittaa siihen että helvetin rumahan tuo on, vaan että noi on niin uniikkeja että A) sitä ei saa myytyä, B) sillä ei voi soittaa kuin yksin valaisemattomassa kellarissa jäämättä kiinni. Toivottavasti rosmo on tarpeeksi typerä ja asioista tietämätön ja yrittää myydä tuota jossain huuto.netissä. |
toxic 30.08.2007 13:30:13 (muokattu 30.08.2007 13:32:58) | |
---|
ite epäilen juurikin tätä. neulamäessähän noita apinoita tuntuu riittävän. Et voi kuvitellakaan kuinka paljon siellä nykyään on näitä saatanan persapinoita. 50% siellä asuvista on puleja, 45% tyhmiä corollan tuunaajia ja loput 5% mummoja. |
Painajaismainen 30.08.2007 13:34:45 (muokattu 30.08.2007 13:35:01) | |
---|
Et voi kuvitellakaan kuinka paljon siellä nykyään on näitä saatanan persapinoita. 50% siellä asuvista on puleja, 45% tyhmiä corollan tuunaajia ja loput 5% mummoja. Entäs neulamäen lökäpöksyskeittarit? "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
StJerky 30.08.2007 14:37:14 | |
---|
Entäs neulamäen lökäpöksyskeittarit? Tulevaisuuden "puleja, tyhmiä corollan tuunaajia ja persapinoita"? |
Traditional 30.08.2007 16:50:11 (muokattu 30.08.2007 16:50:24) | |
---|
Tulevaisuuden "puleja, tyhmiä corollan tuunaajia ja persapinoita"? Nappaa plussa. Tyhmää mutta osuvaa Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Nazareth 30.08.2007 21:19:13 | |
---|
Tulevaisuuden "puleja, tyhmiä corollan tuunaajia ja persapinoita"? Ja lopuks vielä mummoja. |
shovi 30.08.2007 21:36:02 | |
---|
Ja lopuks vielä mummoja. Mummot on tulevaisuuden kuolleita. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
M_Rouge 30.08.2007 21:50:26 | |
---|
Toivottavasti rosmo on tarpeeksi typerä ja asioista tietämätön ja yrittää myydä tuota jossain huuto.netissä. Kai nyt nykyajan rosmot osaavat olla vähän tuota älykkäämpiä - tai niin ainakin voisi kuvitella. On muuten sen verran ruma kitara, että luulisi fiksumman kaverin tuunaavan kitaran jo pelkän ulkonäönkin puolesta vaikka uuteen maaliin ja sitten kaupaksi, niin ja kaipa se tavara liikkuu muuaalakin kuin suomessa. Tiedä vaikka ko. skeba olis jo espanjassa vaihdettu eteenpäin. Itse olen soitellut 20-vuotta scalloped-neck kitaroilla. Ei se soittaminen tunnu paljoa erilaisemmalta. Ainoastaan ote on jotenkin parempi soittaessa, eli saa paremman tuntuman kieliin. Voisin väittää, että soitto tuntuu jotenkin puhtaammin ko.kaulatyypillä kuin perinteisellä... mutta mene ja tiedä. (= Minäkin koska Yngwie Malmsteenkin ;) |
Kai nyt nykyajan rosmot osaavat olla vähän tuota älykkäämpiä... Sellaset tietyt aineet saa ihmisen tekemään jänniä asioita. Ja sillon ei järki ja äly liikaa paina. En toki tarkoita että tässä välttis olis niin, mutta niin on turhan usein. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
M_Rouge 30.08.2007 22:18:36 | |
---|
Sellaset tietyt aineet saa ihmisen tekemään jänniä asioita. Ja sillon ei järki ja äly liikaa paina. Totta taidat puhua. Ja jos ihmiset käyttäisivät järkeä hiemankin enemmän niin eihän kukaan pöllis mitään. Pitää vielä mainita, että olen fanittanut Tarotia Spell of Ironista lähtien, ja ihan harmittaa Zasharyn puolesta tuo juttu. Ei olisi kiva kun oma tuunattu skebani häviäisi jonkun ikävän ihmisen toimesta. |
laroma 30.08.2007 23:51:14 | |
---|
Vähän sama juttu, kun Alexi Laihon Jacksonit vietiin joitain vuosia sitten. Liekö niistäkään mitään tietoa? Huhu kertoi, että ne on siinä Nosturin edustalla meren pohjassa |