toxic 29.08.2007 21:01:31 | |
---|
Bonecrusher tietää kaiken Panterasta. Vois toimia virallisena tietopankkina tällä palstalla. =D Kaiken? Bonecrusher, minkä väriset kalsarit Rexillä oli viimeisellä panteran keikalla? :) |
Räkkipeli 29.08.2007 21:08:54 | |
---|
Kaiken? Njoo, kuhan heitin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Tohtori Tonus 29.08.2007 21:19:28 | |
---|
Njoo, kuhan heitin. Mitäs kaloja täällä nakellaan? Ja joo, Bonecrusherilla piisaa mielenkiintoista tietoa. |
McNulty 30.08.2007 09:41:17 | |
---|
Kaiken? Ehen... lähellekään. Muutamasta aiheesta ja aihealueesta tiedän jotain, mutta muuten kyllä ihan ulapalla :) Bonecrusher, minkä väriset kalsarit Rexillä oli viimeisellä panteran keikalla? :) En edes muista varmaksi sitä mikä oli Panteran viimeinen keikkapaikka. Real Steel Tour kuitenkin... saattoipa olla Yokohamassa '01. Mustia kahluushortseja tai sellaisia 3/4 pitkiä "shortseja" tuo Rex ainakin käytti päällyshousuina ja parista videosta olen poiminut harmaat kalsarit ja valko-punaruudulliset kalsarit :)) Veikkaisin viimeiselle keikalle harmaita tai mustia, ettei heti erotu päällä olevista bermudoista. Tässä on muuten Rexin signature beissit: USA-series http://www.spectorbass.com/images/usrex4bkslrg.jpgUSA-series http://www.spectorbass.com/images/rex5blueusalrg.jpgPro-series http://www.spectorbass.com/images/rex5bkblack.jpgPro-series http://www.spectorbass.com/images/rex4hgblack.jpg Jos jotain innostaa niin Pro-sarjaset kustantaa 1200-1300 USD ja USA-sarja sen 5000-5300 USD. Kiiltävän lakan kanssa +900 USD. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
mmaketsu 30.08.2007 12:12:22 | |
---|
Eikös viimeinen keikka ollut se ozzfest keikka josta on paljon videoitakin liikkeellä. Tämän jälkeen bändin oli tarkoitus lähteä eurooppaan mutta WTC iskujen takia homma peruttiin ja tämän jälkeen bändi ei enää esiintyny |
Informaatiokameli 30.08.2007 12:57:17 | |
---|
Eikös viimeinen keikka ollut se ozzfest keikka josta on paljon videoitakin liikkeellä. Tämän jälkeen bändin oli tarkoitus lähteä eurooppaan mutta WTC iskujen takia homma peruttiin ja tämän jälkeen bändi ei enää esiintyny Näinhän se taisi olla. Perkele, oli jo liput tuon kiertueen Suomen keikalle mutta palautukseenhan ne meni kun Pantera jätti tulematta. Vitun terroristit. |
toxic 30.08.2007 13:18:23 | |
---|
En edes muista varmaksi sitä mikä oli Panteran viimeinen keikkapaikka. Real Steel Tour kuitenkin... saattoipa olla Yokohamassa '01. Mustia kahluushortseja tai sellaisia 3/4 pitkiä "shortseja" tuo Rex ainakin käytti päällyshousuina ja parista videosta olen poiminut harmaat kalsarit ja valko-punaruudulliset kalsarit :)) :o |
Mohla 30.08.2007 13:21:35 | |
---|
Bonecrusher tietää kaiken Panterasta. Vois toimia virallisena tietopankkina tällä palstalla. =D Mites ne Anselmon studiomikit? Mua kiinnostais ne edelleen. Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Painajaismainen 30.08.2007 13:32:06 | |
---|
Mitäs mieltä olette tästä Stam1nan "Lehmipojat Lemiltä"-läpästä? Mielestäni ihan hauska idea, ja hieno kunnianosoitus Panteraa kohtaan. "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
Mitäs mieltä olette tästä Stam1nan "Lehmipojat Lemiltä"-läpästä? Mielestäni ihan hauska idea, ja hieno kunnianosoitus Panteraa kohtaan. Juu, ihan hieno paitaha se on. Vois ostaa sellasen. |
McNulty 30.08.2007 14:43:59 (muokattu 30.08.2007 14:46:45) | |
---|
Mites ne Anselmon studiomikit? Mua kiinnostais ne edelleen. Lukaseppas tämä: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=7743012Tuossa se mitä minä tiedän Anselmon "vehkeistä" :) Mitäs mieltä olette tästä Stam1nan "Lehmipojat Lemiltä"-läpästä? Mielestäni ihan hauska idea, ja hieno kunnianosoitus Panteraa kohtaan. Hieno idea, mutta ihan väärällä bändillä. Stam1na vs. Pantera = laittaisi polkuauton samalle viivalle Koenigsegg CCX-mallin kanssa :) Itse en pidä yhtään Stam1nasta enkä heidän musiikistaan, siksipä en pidä heidän paidoistakaan. Muuten kyllä varsin hyvä läppä ja ainahan kaikki pro-Pantera jutut on hyviä. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Mohla 30.08.2007 14:58:23 | |
---|
Hei kuules nyt mohlo, whatever... se mikä nuppi Dimellä oli milloinkin käytössä sattuupi olemaan TODELLA suuri osa sitä Pantera-nimistä orkesteria. Väheksymättä yhtään Anselmon, Vinnien ja Rexin panosta, mutta nimenomaan se kireä hi-gain soundi oli juurikin tunnusmerkkejä touhulle. Liittyy asiaan enemmän kuin joistain Pantera T-paidoista puhuminen :) Se on Mohla, isolla alkukirjaimella, perkele. En tarkoittanutkaan mitenkään väheksyä Dimen kamojen merkitystä, ja niinkuin sanoin niin ihan mielenkiintoista ja hyvää asiaa. Välillä vaan täällä metallipalstalla ottaa päästä kun tämä meinaa kääntyä Kitarakamat-osaston puoleen. Esim. Children of Bodom ketjusta ei saa mitään irti jos ei soita kitaraa (minä nyt tietty soitan kitaraakin, mutta silti). Enkä nyt tarkoita etteikö noista kamoista saisi ollenkaan jauhaa täällä, mutta sitten kun sitä on sivukaupalla eikä mistään muusta enää puhuta niin mennään liian pitkälle. Mun mielestä. Mut mikäs minä olen toisaalta mitään sanomaan. Kunhan vingun täällä. Töitä pitäs tehdä nytkin. Krapulakin vielä. :) Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Räkkipeli 30.08.2007 16:57:13 (muokattu 30.08.2007 17:19:34) | |
---|
Hieno idea, mutta ihan väärällä bändillä. Stam1na vs. Pantera = laittaisi polkuauton samalle viivalle Koenigsegg CCX-mallin kanssa :) Noh, makuasioita. Ja eihän se nyt sitä tarkota että jos joku bändi soveltaa jotain ideaa joka on ehkä peräisin Panteralta että sen bändin pitäisi yhtä hyvä olla kuin se! Musta se sopii erittäin hyvin Stam1nalle joka kuitenkin on kotoisin melkein suoraan landelta. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
elbowski 30.08.2007 20:43:45 | |
---|
Stam1nan Hyyrynen on ainakin tyylinsä ja lavakäyttäytymisensä mallintanut suoraan Dimen liikkeistä. Näin kattelin Ruisrockissa 07. There is blood on all the shoes you've worn |
Räkkipeli 30.08.2007 21:39:28 | |
---|
Stam1nan Hyyrynen on ainakin tyylinsä ja lavakäyttäytymisensä mallintanut suoraan Dimen liikkeistä. Näin kattelin Ruisrockissa 07. No, ehkä tostakin voi olla montaa mieltä. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Painajaismainen 31.08.2007 15:35:08 | |
---|
Juu, ihan hieno paitaha se on. Vois ostaa sellasen. Niitä ei ole painattettu kuin bändille itselleen ja Stam1na-crewille, harmi! "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
Carvel 02.09.2007 21:03:18 | |
---|
Niitä ei ole painattettu kuin bändille itselleen ja Stam1na-crewille, harmi! Voi vittu! No meikä on painoalalla, löytäis vaan jostain netistä sen kuvan. |
Marshallga 02.09.2007 21:22:39 | |
---|
Mitäs mieltä olette tästä Stam1nan "Lehmipojat Lemiltä"-läpästä? Mielestäni ihan hauska idea, ja hieno kunnianosoitus Panteraa kohtaan. Viime Sauna Open Airissa huudettiin kaveriporukan kanssa lehmipojille, että olisivat soittaneet Panteraa :) |
Räkkipeli 04.09.2007 15:53:43 | |
---|
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
MaD PiAnIsT 04.09.2007 18:01:42 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=Yq9N5qvyR_Y Tommonen löyty. Aika hauska veto. Allun soolo vaan ei ehkä ihan parhaalta kuulostanut tällä kertaa, muuten hyvä. Hietala liekeissä. =D Laihon ääni ei kuulosta ihan karsealta kun Panteraan vedetään. Välispiikit on aika naurettavan kuulosia:D Svengi puuttui kyllä hieman, ei ole Panteran voittanutta. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |