Aihe: Vaihtoehtoja? Pelkäätkö muuttaa suuntaa?
1 2 3 4 5
Tamm
02.08.2006 14:07:10
Opinnot on vaiheessa, bänditouhut on vaiheessa, sinkkuileminen vituttaa, en vielä tiedä miksi haluan isona tai mitä haluan ylipäätänsä.. paitsi soitella vähän ja juoda pari olutta.

Ei ole mitään suuntaa.
kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa
tatta
30.08.2007 00:45:57 (muokattu 30.08.2007 00:51:03)

Suuntaa en ole koskaan muuttanut...:) Suhteessani musiikkiin.
Elämä on ollut kipeää, ajoittain jopa sairasta...

Niin sairasta, että välillä on joutunut toteamaan, ettei enää jaksa, ja silti kuin ihmeenkaupalla, on tapahtunut yllättäen hyvää...minkä jälkeen vielä enemmän vastoinkäymisiä...:(

...mutta minuudestani en luovu, enkä anna elämän itseäni lannistaa... miks pitäiskään... tämä on minun elämäni...

Elämään mahtuu paljon menetyksiä, pettymystä, sairautta ja epätoivoa,
uskon mielummin ihmisen omaan kasvavaan vahvuuteen ja inhimilliseen hyvään kuin ikuiseen epätoivoon...

Rajoilla on oltu, mutta musiikista en luovu, se on ollut minussa jo silloin kun synnyin ja sen voimalla olen uskaltanut lähteä, toivoa ja etsiä paikkaani maailmassa, se on antanut minulle voimaa, tehdä elämässä kaikkea sitä mitä elämiseen vaaditaan...

En ole ollut rikas, olen köyhä, mutta hengissä... olen kaikkea sitä, mikä lauluissaini soi....

En ehkä koskaan ole perillä, omalla matkallani elämässä, mutta kuuntelen tuulta, kuljen sen suuntaan ja pidän kaiken hyvän, mielessäni, pahoja päiviä varten...

Olen mieluummin sanoja ja ihmisyyttä rakastava romantikko, kuin katkeruudelle
periksi antava elävä kuollut....
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! - muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)