Aihe: Tiluttamaan idolien kanssa
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17
Lord of the strings
29.08.2007 22:10:46
Voisinpa lähettää tuonne oman hitaan sooloni ja minut naurettaisiin pois kisasta. Höh.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
kid ego
30.08.2007 07:27:02
Jos mulla ois web cam, niin mä olisin kohta tuolla sivustolla soittaamassa Daisy Rockia possupukuun pukeutuneena.

Eli jos huumori kiinnostaa niin tuokaa mulle web cam.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
Kolada
30.08.2007 10:26:01
Joo ei näy ei...kummallisen kauan näemmä menee päivittää sivuja tai sitten mun osallistumista ei oo noteerattu lainkaan. Kait se video oli niin paska, ettei ylläpitäjät kehdannu sitä sinne noitten metallicojen ja staminoiden sekaan laittaa:D

Ettei ongelmaksi olisi muodostunut tuo aikarajoitus? Sivuilla sanotaan, että pätkä pitäisi olla 45 - 60 sekuntia. Tuo eka tuskaveto näyttäis olevan yli 2 min. Toisaalta voisihan täältä http://imperivmi.net/sonybmg/compo.php tulkita niin, että netissä olevaa videoa tuo rajoitus ei koske.

On muuten harvinaisen huonot sivut, ei mitään yhteystietoja joista voisi asiasta tiedustella. Toki http://www.imperiumi.net/tekijat.php sivulta löytyy läjä osoitteita, joihin voisi alkaa spämmiä kohdistamaan. http://www.sonybmg.fi/ sivut näyttävät ainakin tällä hetkellä olevan nurin...
Ambitus
30.08.2007 16:13:50

Ettei ongelmaksi olisi muodostunut tuo aikarajoitus? Sivuilla sanotaan, että pätkä pitäisi olla 45 - 60 sekuntia. Tuo eka tuskaveto näyttäis olevan yli 2 min. Toisaalta voisihan täältä http://imperivmi.net/sonybmg/compo.php tulkita niin, että netissä olevaa videoa tuo rajoitus ei koske.

On muuten harvinaisen huonot sivut, ei mitään yhteystietoja joista voisi asiasta tiedustella. Toki http://www.imperiumi.net/tekijat.php sivulta löytyy läjä osoitteita, joihin voisi alkaa spämmiä kohdistamaan. http://www.sonybmg.fi/ sivut näyttävät ainakin tällä hetkellä olevan nurin...

emmä usko et toi pituus olis se ongelma...onhan tuol joku yli kolme minuuttinen vetokin mukana joten.......pitääpä ehkä alkaa kysellä;D
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Kolada
30.08.2007 16:24:18
emmä usko et toi pituus olis se ongelma...onhan tuol joku yli kolme minuuttinen vetokin mukana joten.......pitääpä ehkä alkaa kysellä;D

Joo, tuossa olet kyllä oikeassa. Ehkä niillä onkin jotain suurempia suunnitelmia sinun kohdalle. Pitää sinun pimennossa tuosta kisasta jottei muut levy-yhtiöt pääse jyvälle sinusta ja kohta postilaatikosta tipahtaa levytyssoppari :o

Pidetäänpä peukkuja :)
John Titor
30.08.2007 17:06:12 (muokattu 30.08.2007 17:06:58)

Joo, tuossa olet kyllä oikeassa. Ehkä niillä onkin jotain suurempia suunnitelmia sinun kohdalle. Pitää sinun pimennossa tuosta kisasta jottei muut levy-yhtiöt pääse jyvälle sinusta ja kohta postilaatikosta tipahtaa levytyssoppari :o

Pidetäänpä peukkuja :)

Joo, Sony BMG tunnetaankin erityisesti kitarasankareiden levyjä julkaisevana lafkana:D

Ambituksella on vaan liian ruma tukka!
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Ambitus
30.08.2007 20:27:12

Joo, Sony BMG tunnetaankin erityisesti kitarasankareiden levyjä julkaisevana lafkana:D

Ambituksella on vaan liian ruma tukka!

Ei ole! olet vain kateellinen! se on vaan liian pitkä! röh
Landstr
30.08.2007 20:58:56
Ei tonne kehtaa osallistua kun on tollasia virtuooseja vastassa =D. Tosin eipä multa mitään äänitysvehkeitäkään löydy...
''Jotain progee sinne väliin''
R2
30.08.2007 23:33:10
Itse annan kyllä ambitukselle ääneni, mikäli kaikista vaihtoehdoista hänen vaikuttaa minulle mieluisimmalta.

Kasper on tällä hetkellä kovin haastaja. Tyyppi veti vielä homman aika lonkalta, kuten kuulopuheiden mukaan aina. Vastuksena Ambitukselle voimakkaampaa vasemman käden soittoa vibratoineen ja bendeineen, kera muutaman M.Romeo 1-sormi tappinglicksin. Fraseeraus muutenkin herralla aika selkäytimessä.
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
sun wont shine
30.08.2007 23:40:18

Katoin kaikki nuo videot ja pakko todeta, että nopeita kavereita oli, mutta kaikki kuulosti hirveältä paskalta.. En kai vaan tykkää tiluttamisesta.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka...
Kiksaus
31.08.2007 00:30:20 (muokattu 31.08.2007 00:30:35)

Fraseeraus muutenkin herralla aika selkäytimessä.

Tän takii odotin Kasperilta jotn parempaa. Miksei voi vetää kunnolla, jos se kerran näytille laitetaan? Tai sit ei vaan jaksa...
mll
31.08.2007 09:12:42 (muokattu 31.08.2007 13:47:02)
Ambitukselle

Vedät aivan mielettömän hyvin. Sinulla on sopivaa kierotuneisuutta soitossasi, ei mikään aivan tavallinen tilumies. Mikä on erittäin positiivista.

Jos nyt saan kritiikkiä antaa, niin mielestäni soittossasi voisi olla vähän aksentteja, mutta se on tietysti makuasia.

Markus

edit: Tuossa kilpailupätkän fraseerauksessa ei kyllä mitään valittamista ole sittenkään. Mahtavaa soittoa.
Kolada
31.08.2007 14:43:15

Jep jep, homma näköjään kunnossa. Tuonnehan se on nyt ilmestynyt :) Ja jonku toisen tiluhirmun video myös :o Tiukka kisa kyllä tulee.

Tosin eipä tuolla äänestyksellä taidakkaan olla mitään merkitystä. Sivuillahan lukee näin: "Arvovaltainen raati päättää lopullisesta valinnasta ja ilmoittaa voittajalle henkilökohtaisesti sähköpostitse! Onnea matkaan!"

Vai viittaisikohan nuo arvovaltaisella raadilla äänestäjiin?
Landstr
31.08.2007 21:22:46
Ei toiminu mulla äänestys. Perkl, piti Ambitukselle ääni antaa.
''Jotain progee sinne väliin''
papitsu
31.08.2007 23:47:28
Ei toiminu mulla äänestys. Perkl, piti Ambitukselle ääni antaa.

Ei lienee vielä toimi kellään. Olisi meinaan melkoisen epäreilu asetelma, jos toisia voisi äänestää reilusti pitempään kuin toisia.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Ambitus
01.09.2007 01:39:55

Ambitukselle

Vedät aivan mielettömän hyvin. Sinulla on sopivaa kierotuneisuutta soitossasi, ei mikään aivan tavallinen tilumies. Mikä on erittäin positiivista.

Jos nyt saan kritiikkiä antaa, niin mielestäni soittossasi voisi olla vähän aksentteja, mutta se on tietysti makuasia.

Markus

edit: Tuossa kilpailupätkän fraseerauksessa ei kyllä mitään valittamista ole sittenkään. Mahtavaa soittoa.

Thanks bro et diggailet. Fraseeramisessa ja taimauksessa on aina parantamisen varaa. Mä laitoin ton ykkösvedon tohon skabaan sen takii kun oon siihen eniten tyytyväinen. Siinäkin löytyy kyl parantamista vaikka millä mitalla...ei pysty soittaa vielä sillee kuin haluaisi:D tuskin koskaan....Noissa muissa mun vedoissa on kamalaa shittii välillä mikä hämää tosi paljon.

Äänestys varmaan alkaa 7.9 kun skabaan osallistuminen sulkeutuu. Sitten laitetaan langat kuumaks. Mä kyl luulen et tonne ottaa jengii vielä osaa viel aika paljon. Saa nähä miten käy. Se, jolla on pienin muna, voittakoon!:D:D
Diego
03.09.2007 11:43:31
Ambituksella oli kova veto. Mutta millon ei olis?

Tommalla oli mielestäni hyvä veto, mutta hitusen tylsää kuunneltavaa... Harmi. Kova silti.

Pitäiskö perkele itsekin laittaa yksi oma kakkeli tuonne. :)
No perkele.

Loppujen lopuksi tuolla on kovia soittajia, mutta tylsiä vetoja suurimmaksi osin.
Toisaalta, mikähän minäkin pienimuna olen sanomaan, heh.
Ota Mobilatia jos närästää
Ambitus
03.09.2007 16:33:24

Ktos Diego!

Nythän tonne oli ilmestyny iso liuta muiden tilumaakareiden pätkiä. Oli muutama aika prkleen kova veto...alko iha päätä huimaa!
Diego
03.09.2007 18:14:01
Ktos Diego!

Nythän tonne oli ilmestyny iso liuta muiden tilumaakareiden pätkiä. Oli muutama aika prkleen kova veto...alko iha päätä huimaa!

Jee, munkin pätkä näkyy tuolla myös. Jere! Pitäis varmaan astuu naulaan tai jotain.
Ota Mobilatia jos närästää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)