Aihe: Tiluttamaan idolien kanssa
1 2 3 4 5 613 14 15 16 17
Räkkipeli
20.08.2007 22:59:52
Näyttää pahasti siltä, että pian koko sivu on oikeasti täynä wannabe-Laihoja B.C. Rich -lepakkokitaroidensa kanssa soittelemassa Metallican sooloja.

Miten se nyt siltä näyttäis? Yks soitti metallica solon ja seki oli vähän läpällä.. Ja noi muut on nyt vähän enemmän ku jotai "wannabe-laihoja".
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Veco
21.08.2007 13:04:57
sviddu...emmä jaksa nauhoittaa uutta pätkää. Mä laitan jonkun mun tuskavedoista sinne...katotaan miten sit pärjää...

Teet täällä sellasen alustavan äänestyksen minkä videon laitat niistä. ;)
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Bookkeeper
21.08.2007 14:10:27
Teet täällä sellasen alustavan äänestyksen minkä videon laitat niistä. ;)

Emancipation!!!
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Sutela
21.08.2007 16:07:44 (muokattu 21.08.2007 16:07:58)
Tuosta oon kyllä eri mieltä, vähän röytämällä soitettu veto melko huonolla äänenlaadulla. Eihän tuo nyt paskaa ollut mutta ei kyllä mitään kovin mullistavaakaan, imo.

E: ei sillä että osaisin itse yhtään paremmin vetää :p

Niin no eihän se nyt teknisesti mikään mullistavin oo, mutta käsittääkseni se oli improvisoitu, mikä nostaa pisteitä.
Kasperi Tervonen
21.08.2007 16:43:52
Niin no eihän se nyt teknisesti mikään mullistavin oo, mutta käsittääkseni se oli improvisoitu, mikä nostaa pisteitä.

Nii en tiiä oliko vai ei. Mun on kyllä vähän vaikea kuvitella että esmes se lopun tappinki olis lähteny ihan impropohjalta.
"Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir
eewo
21.08.2007 17:17:44 (muokattu 21.08.2007 17:18:48)
Miten se nyt siltä näyttäis? Yks soitti metallica solon ja seki oli vähän läpällä.. Ja noi muut on nyt vähän enemmän ku jotai "wannabe-laihoja".

Ehkä hieman kärjistin, mutta jos tollanen yksikin läpällä tehty pääsee äänestykseen saakka, niin ilmeisesti kaikki lähetetyt soolot pääsevät sinne (?). Osa vedoista on kyllä sen verran tasokkaita, että sen luulisi karsivan hieman huonompia soittelijoita, mutta aina on ihmisiä, joilla ei ole itsekritiikkiä...
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
Traditional
25.08.2007 16:05:17 (muokattu 25.08.2007 16:10:13)
Jaahas, kaksi uutta videota, toinen hyvää. Ja toinen ensimmäinen "pikku-laiho" Luokitukseen menevä. (hymiö)
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
Ambitus
25.08.2007 17:32:49

Mä laitoin nyt sen ykkösvedon tuskasta, enkä jaksanu ees editoida. Katotaan miten onni suosii soittajaa;)
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
InYourFace90
25.08.2007 19:04:36
Jaahas, kaksi uutta videota, toinen hyvää. Ja toinen ensimmäinen "pikku-laiho" Luokitukseen menevä. (hymiö)

Juu en oikee ymmäärrä. Pääsekö äänestykseen kaikki?
Up The Irons!
Traditional
26.08.2007 12:40:00
Juu en oikee ymmäärrä. Pääsekö äänestykseen kaikki?

No miltäs tuo näyttää, toisessa ei ollut edes sooloa... :(
Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi.
Kasperi Tervonen
29.08.2007 20:42:11
Mä laitoin nyt sen ykkösvedon tuskasta, enkä jaksanu ees editoida. Katotaan miten onni suosii soittajaa;)

Kumma kun ei vieläkään näy tuossa äänestyslistassa...(?)
"Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir
Ambitus
29.08.2007 20:50:19

Kumma kun ei vieläkään näy tuossa äänestyslistassa...(?)

Joo ei näy ei...kummallisen kauan näemmä menee päivittää sivuja tai sitten mun osallistumista ei oo noteerattu lainkaan. Kait se video oli niin paska, ettei ylläpitäjät kehdannu sitä sinne noitten metallicojen ja staminoiden sekaan laittaa:D
Kasperi Tervonen
29.08.2007 21:00:32
Kait se video oli niin paska, ettei ylläpitäjät kehdannu sitä sinne noitten metallicojen ja staminoiden sekaan laittaa:D

Tai sitten toinen mahdollisuus on että ne ei uskalla ottaa sille levylle tuommosta arpeggiorobottia joka tiluttaisi ne Laihot ja Tolkit yms sankarit. suohon. :P
Räkkipeli
29.08.2007 21:12:35
Tai sitten toinen mahdollisuus on että ne ei uskalla ottaa sille levylle tuommosta arpeggiorobottia joka tiluttaisi ne Laihot ja Tolkit yms sankarit. suohon. :P

Alkeisraati on lahjottu. Jenkkimeininki.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kiksaus
29.08.2007 21:27:08

Alkeisraati on lahjottu. Jenkkimeininki.

Muutenkin kaikki noi videot on aika paskoja, jopa Kasperin veto oli aika ala-arvoinen. Kyl noista Ambitus voittais, mut vielä sieltä puuttuu pari tuntematonta kovista...
Räkkipeli
29.08.2007 21:28:01
Muutenkin kaikki noi videot on aika paskoja, jopa Kasperin veto oli aika ala-arvoinen. Kyl noista Ambitus voittais, mut vielä sieltä puuttuu pari tuntematonta kovista...

Juu. Ja ku kaikki oikeesti kovat jätkät jos jaksais viel osallistua tommosiin..
Räkkipeli
29.08.2007 21:44:07
Just varmaan tuon takia munkaan videoa ei näy tuolla. kröhöms...

Se sen täytyy olla! =)
Ambitus
29.08.2007 21:47:54

Ja taas on itseluottamus täys kymppi...ei muuta kuin baariin tuijottaa tuopin pohjaa...Kyl mä luulen et se vaan oli niin paska. Ehkä ens vuonna, jos ne tekee uuden levyn, lähetän paremman pätkän.
Räkkipeli
29.08.2007 21:50:48
Ja taas on itseluottamus täys kymppi...ei muuta kuin baariin tuijottaa tuopin pohjaa...Kyl mä luulen et se vaan oli niin paska. Ehkä ens vuonna, jos ne tekee uuden levyn, lähetän paremman pätkän.

No kannattaaks ny ees vaivautuu ku nytkää ei tärpänny.. Et kuitenkaa oo yhtää kehittyny vuodes ja muutenki et osaa soittaa muuta ku ton mitä tos pätkässä ni mieti ny oikeesti hei.. =D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)