Aihe: DivX - subtitles - CD-R - DVD-soitin
1
Abgrund
28.08.2007 11:19:16
Moi,

Osoitteesta http://www.divxfinland.org/index.php?id=70 löytyy ohjeet tekstitysten liittämisestä kiinteäksi DivX -tiedostoon niin, että sen voi polttaa cd:lle ja katsoa dvd-soittimella.

Kysymys kuuluukin, että eikös tämän voi tehdä yksinkertaisesti niinkin, että luo kansion esim. "Elokuva 1", jonne sisällyttää tiedostot "Elokuva 1.avi ja Elokuva 1.sub" ja sitten polttaa suoraan cd:lle ilman sen suurempia toimenpiteitä? Käsittääkseni pitäisi toimia uudemmissa DVD-soittimissa.

Jos ja mikäli tuo toimii em. tavalla dvd-laitteissa, niin voinko polttaa samalle cd:lle tai dvd:lle useamman DivX:n tekstityksineen laittamalla ne omiin kansioihinsa?
Älä ala mulle!
Abgrund
29.08.2007 20:04:38
Ei toimi, jos soitin ei ole erikseen varustettu Divx-toistolla.

On varustettu.

Mitäs vikaa siinä alkuperäisessä levyssä on, josta olet ilmeisesti laillisen varmuuskopiosikin ottanut :P

Hehheh, ei siinä mitään vikaa. Otetaan huomioon, että on niitä olemassa laillisia mp3-tiedostojakin, joten miksei näitä :)
Älä ala mulle!
32788
29.08.2007 20:15:39 (muokattu 29.08.2007 20:17:15)
Se riippuu vähän mallista, toiset mallit tukevat irtotekstejä, toisissa taas tekstitykset pitää olla kuvassa kiinteänä. Tsekkaa soittimen manuaalista? Ensimmäisessä tapauksessa toimii noin, että samassa kansiossa samalla nimellä tekstit ja leffa. Jälkimmäisessä pitää taas lisätä nuo tekstit kuvaan, siitä saa joku muu kertoa lisää.

Uskoisin, että voi olla useita leffoja samalla levyllä.

Mutta kokeilemallahan tuo hoituu, eipä se yksi CD maksa paljon mitään vaikka ei toimiskaan...
Abgrund
29.08.2007 20:16:30
Ok. Kiitos neuvosta.
Älä ala mulle!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)