kivelae 17.02.2005 22:59:59 | |
---|
Eikö ne soittele sillä uusimmalla levyllä Riveran vahvistimilla. Ja myös Bognereilla, Marsuilla ym. wanha |
migreeni 24.08.2007 19:56:26 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 917 päivää vanhaan ketjuun! Old fucker... Just palasin kämpiltä. Vein sinne n. 6h sitten Jenkkilästä saapuneen Krankensteinin. Ei jumalauta sentään... Se oli jotain niin parasta! Vahvempaa säröä ja jykevyyttä en ole ikinä kuullut. Hintansa väärti ehdottomasti! Tiedän että näitä keskusteluja riittää, mutta nussin pilkkua enkä kirjoita noihin "Revoketjuihin" kun en sellaista omista. Kertokaa mielipiteitä (joita kaikilta varmasti löytyy suuntaan jos toiseenkin) ja kokemuksia! |
Ben_D 24.08.2007 20:55:10 (muokattu 24.08.2007 20:55:21) | |
---|
Shadows Fallin urpot soittaa nykykään Krankkia. Testailivat niitä NAMMissa ja tekivät heti sopimukset. Myös Andy Sneap diggaa Krankista: http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=7831 Noissa klipeissä PodXT:kin kuulostaa putkistyrkkarilta...ei sillä...hyvä laite. FIERCE etsii intensiivista Thrash vokalistia!!! |
Nazareth 27.08.2007 08:55:08 | |
---|
En tiiä mite ne saundaa oikeesti mut nuo ääninäytteet kuulosti aika pirun kolhoilta, mun korvii. |
p_ofony 27.08.2007 09:23:44 | |
---|
Testattu on, eikä ole kyllä mun vahvistimia nuo. Esim. Mesaan verrattaen puuttuu se lämpö ja muhkeus. Mutta makuasioitahan nämä ovat, itse en Krankkeihin enää koske. gear-A-holic |
Werde 27.08.2007 09:37:59 (muokattu 27.08.2007 09:39:19) | |
---|
Noissa klipeissä PodXT:kin kuulostaa putkistyrkkarilta...ei sillä...hyvä laite. Putkipäätteen läpi soitettuna se hyvin pitkälti siltä kuulostaakin. Testattu on, eikä ole kyllä mun vahvistimia nuo. Esim. Mesaan verrattaen puuttuu se lämpö ja muhkeus. Mutta makuasioitahan nämä ovat, itse en Krankkeihin enää koske. Koitas ny olla sen Mesas kanssa jo. :D Dead men tell no tales. |
Ben_D 27.08.2007 09:40:52 | |
---|
Putkipäätteen läpi soitettuna se hyvin pitkälti siltä kuulostaakin. Aika muoviselta on omien testien perusteella kuulostanut. FIERCE etsii intensiivista Thrash vokalistia!!! |
Räkkipeli 27.08.2007 13:24:49 | |
---|
Joo en tiiä mikä on mutta omaan makuun noi Krankit on vähän köntyksiä, jos sanoisin. Jotenki leadeissakin kun soittaa niin jokaisella pikkauksella tulee semmonen bassoaalto..joo sinänsä ihan siisti mutta emmätiiä, vähä vierasta. Ehkä laitteen heikkous on minusta tämä älytön bassovirta. Voihan se olla että aina ku oon soittanu semmosella, on ollu huono tila tai jotain, mutta minusta ei. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Terry Pantheras 27.08.2007 14:20:02 | |
---|
Ite myin Krankin Revon pois siitä syystä, että soolosoitossa se ei oikein toiminut toivomallani tavalla. Sen erotteleva ja repivän läpileikkaava soundi toimii loistavasti rouheaan alapäävoittoiseen riffittelyyn bändisoitossa, mutta sooloihin se oli liian takkuinen ja liimainen. Noh, ehkä joku boosteri olisi auttanut asiaan, mutta tarvitsen myös sen crunch-kanavan myös erikseen, puhdas kanava kun ei oikein tykännyt OD-pedaaleista, ainakaan niistä mitä kokeilin. Hyviä puolia Krankissa on kuitenkin paljon; sitä ei tunnu "saavan" millään tukkoon vaikka miten eq:ta vääntelee, eli soundi-repertuaari on tosi laaja rockin rososta tiukkaan metalliin. Mutta kyse onkin lähinnä siitä, tykkääkö tuosta varmasti mielipiteet jakavasta ominaissoundista... Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
ps3t 27.08.2007 15:21:15 | |
---|
Tuli hankittua pari kuukautta sitten Krankenstein nuppi ENGL:n kaapin kera. Muuten ei varmaan olisi tullut tätä vehjettä harkittua sillä ainakin tämä Dimebag malli uutena hinnaltaan aika suolainen, mutta sain nämä kaverialennuksella halpaan hintaan. Aluksi saundi kuullosti kieltämättä todella omituiselta ja aika kauan kestikin että korva tottui tuohon Krank-soundiin. Joten en yhtään ihmettele niitä jotka soitinliikkeessä kokeilun jälkeen toteaa saundin paskaksi :) Clean kanava ei ole kummoinen, mutta tuskin näitä kukaan cleanin takia hankkiikaan. Ja säröpuolelta saundia löytyy rokista sianraiskaukseen. |
Detox 27.08.2007 16:24:54 | |
---|
Tuli hankittua pari kuukautta sitten Krankenstein nuppi ENGL:n kaapin kera. Muuten ei varmaan olisi tullut tätä vehjettä harkittua sillä ainakin tämä Dimebag malli uutena hinnaltaan aika suolainen, mutta sain nämä kaverialennuksella halpaan hintaan. Aluksi saundi kuullosti kieltämättä todella omituiselta ja aika kauan kestikin että korva tottui tuohon Krank-soundiin. Joten en yhtään ihmettele niitä jotka soitinliikkeessä kokeilun jälkeen toteaa saundin paskaksi :) Clean kanava ei ole kummoinen, mutta tuskin näitä kukaan cleanin takia hankkiikaan. Ja säröpuolelta saundia löytyy rokista sianraiskaukseen. Mites toimii V30 ämyrien läpi? Muistaakseni Kränkin omissa kaapeissa oli Eminencet joten aika erilaista saundia varmaan tuuttaa ulos? Itse testasin tuota joskus ihan sen oman kaapin kanssa eikä se säväyttänyt hirvittävästi. Muistelisin että ainakin alapäätä tuo tuuttas aika paljon ulos mutta siitäkin on jo reippaasti aikaa. Mesa 4 Life! |
ps3t 27.08.2007 19:41:28 (muokattu 27.08.2007 20:11:24) | |
---|
Mites toimii V30 ämyrien läpi? Muistaakseni Kränkin omissa kaapeissa oli Eminencet joten aika erilaista saundia varmaan tuuttaa ulos? Itse testasin tuota joskus ihan sen oman kaapin kanssa eikä se säväyttänyt hirvittävästi. Muistelisin että ainakin alapäätä tuo tuuttas aika paljon ulos mutta siitäkin on jo reippaasti aikaa. Itse en taas ole tuota koskaan Krankin omalla kaapilla soittanut, mutta ENGL:n läpi kuulostaa mainiolta. Olisi kyllä mukava kokeilla miten tuo saundi muuttuu krankin kaapin kanssa vaikka en harkitsekaan vaihtamista. Edit: Tuollaisen clipin äänittelin joskus ja menköön nyt jakoon. Tuo on jollain b-luokan overhead mikillä äänitetty noin 1m. päästä elementistä eikä saundia ole muokattu jälkikäteen. http://www.mikseri.net/artists/krankaaninayte.69471.php |
Explorer 27.08.2007 20:26:05 | |
---|
Mulla on ollut Revolution1-nuppi ja vastaava kaappi vajaan vuoden ajan, ja kyllähän se pino nyt potkii perseelle ihan kunnolla. Aika mörkö. Itse soittelen pääasiassa komppia, mutta kyllä tuolla liidikuviotkin lähtee, etenkin jos käyttää esim. tubescreameria tai vastaavaa (miksei myös eq:ta) särökanavaa pyöristämään. |
Räkkipeli 27.08.2007 21:51:47 | |
---|
Mulla on ollut Revolution1-nuppi ja vastaava kaappi vajaan vuoden ajan, ja kyllähän se pino nyt potkii perseelle ihan kunnolla. Aika mörkö. Itse soittelen pääasiassa komppia, mutta kyllä tuolla liidikuviotkin lähtee, etenkin jos käyttää esim. tubescreameria tai vastaavaa (miksei myös eq:ta) särökanavaa pyöristämään. Tosiaan EQ:n kun laitoin luuppiin niin soundi politiikka parani puolella. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
migreeni 27.08.2007 23:14:25 | |
---|
Tosiaan EQ:n kun laitoin luuppiin niin soundi politiikka parani puolella. Mikä EQ sulla muuten on? |
Räkkipeli 28.08.2007 00:34:57 (muokattu 28.08.2007 00:39:26) | |
---|
Mikä EQ sulla muuten on? Tällä hetkellä käytössä on Bossin RGE-10, sellanen miniräkki versio. Sit on MXR M-109 kuusi raitanen sininen, vanha malli. Molemmat oikein päteviä kapistuksia, eikä noita tosiaan saa enää ku käytettynä jostain. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Focke Wulf 28.08.2007 21:55:02 | |
---|
Mites revo ja krankenstein eroaa toisistaa saundillisesti? Life is hard, then u die |
Terry Pantheras 29.08.2007 09:25:34 | |
---|
Tosiaan EQ:n kun laitoin luuppiin niin soundi politiikka parani puolella. Mitä alueita korostat/leikkaat? Finnish men don't talk and kiss, they just put. |
Mitä alueita korostat/leikkaat? No kokeilin vähän kaikenlaista. Mut aika hyvä tuli kun krankin omasta EQ:sta trebleä ja bassoa enemmän ja EQ:sta sitten middle puolta ja vähän ehkä trebleä, syvimmät bassot vittuun. Toi on semmosta kokeilua. Tämä siis toimi minun kitaramikeillä ja skitalla, teille ehkä erilailla. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
migreeni 30.08.2007 01:45:24 | |
---|
Mites revo ja krankenstein eroaa toisistaa saundillisesti? Krankensteinissä on enemmän valinnanvaraa. Sehän on nyt sarjatuotantoon tehty modi tosta Revosta. Herkempi EQ. Revo ehkä leikkaa enemmän läpi, kun taas Krankensteinissa on enemmän kivestä. |