Aihe: Millä ruuveilla pedaalit lautaan?
1
Läpistö
25.01.2004 16:58:32

Tiedän, haku olisi varmasti tähänkin vastannut, mutta kun se nyt ei ole taas käytössä niin ajattelin kysyä näin. Olen suunnitellut pedaalien kiinnittämistä lautan ruuvella (eli siis ruvi tulisi levyn läpi pedaalien ruuvinreikiin). Pedaaleissa on vissiin vähän erikoisemmat ruuvit, eikö? Mistä noita samaisia ruuveja saisi, mutta pidempiä.
"Tyhmä saa olla muttei basisti"
Härski
25.01.2004 17:00:40
Öhöm. On olemassa aika vitun paljon yksinkertaisempi tapa kiinnittää pedaalit lautaan. Miksi noin vaikeasti? FAQ:ssa asiasta lisää...
Läpistö
25.01.2004 17:02:58

Öhöm. On olemassa aika vitun paljon yksinkertaisempi tapa kiinnittää pedaalit lautaan. Miksi noin vaikeasti? FAQ:ssa asiasta lisää...

Velcro tietysti, mutta mulla ainakin rupes jossai vaiheessa irtoilemaan se velcro sieltä pedaalien pohjista ja eihän esim. crybabyä noin voi kiinnitää
"Tyhmä saa olla muttei basisti"
Dr. Muff
25.01.2004 17:10:13
eihän esim. crybabyä noin voi kiinnitää

Juujuu, tarranauhalla vaan. Tassuille kolot tai tassut pois.
Lainatkaa rahaa??
hjukke
25.01.2004 17:10:52

Yksi vaihtoehto on tehdä sopivat metallilärväkkeet, esim. itkupillille neljä kpl, kaksi reikää jokaiseen, toinen pedaalin ja ruuin väliin ja toisesta rei´ästä ruuvi lautaan.
"- munakennot on huumorihommaa"
VMOK
25.01.2004 17:41:00
Yksi vaihtoehto on tehdä sopivat metallilärväkkeet, esim. itkupillille neljä kpl, kaksi reikää jokaiseen, toinen pedaalin ja ruuin väliin ja toisesta rei´ästä ruuvi lautaan.

Noita saa myös rautakaupasta valmiina erilaisia, ei tarvitse itse väsätä.
Volle
25.01.2004 18:43:17
Reikäisellä peltinauhalla ovat mulla kiinni siten, että efektin pohjaruuvilla peltinauha on kiinni efektissä ja peltinauhan toinen pää sitten kiinni laudassa. Pysyvät ainakin varmasti kiinni.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
Dr. Muff
25.01.2004 18:47:31
Pysyvät ainakin varmasti kiinni.

Tämä on myös hyvä pointti. Jos on joukossa joku pitkäkyntinen nilkki niin joutuupahan keikkaamaan koko laudan, ja se ei onnistu ihan yhtä huomaamattomasti kuin yhden tarranauhalla kiinni olevan pedaalin keikkaaminen.
Lainatkaa rahaa??
Reddie
25.01.2004 21:44:10
En nyt tosiaan haluaisi tätä iloa pilata mutkun tällä samalla alueella on asiasta ihan oikeasti FAQi missä on nää kaikki samat asiat..
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)