Simo78 27.08.2007 08:53:45 | |
---|
Aiheeseen.Kamalasti tekis nyt mieli iskeä ne puuttuvat kaks reikää johonkin että sais sen 30 täyteen, mutta ei oikeen ole paikkoja kun naamaankaan ei viitti :/ 30kympin täyteen saamisessa ei ole mitään hienoa. No joo tyhmä vitsi=) Kyllä noita oppii lävärikoruja irrottamaan, jos vaan jaksaa irrotella. Mun ollu pakko, kun ei sähläyksessä ja potkupallossa viitti pitää korvissa. Siis "oikeita" läväreitä ei ole tullut koskaan hommattua... |
noir 27.08.2007 10:50:09 | |
---|
Nusnus.Lukkopihdeiksi sanon silti. Ei mikään nusnus. Lukkopihdit on ihan eri tuote. Omnia mutantur, nihil interit. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
hanuristi 27.08.2007 17:09:24 | |
---|
30kympin täyteen saamisessa ei ole mitään hienoa. No joo tyhmä vitsi=) Kyllä noita oppii lävärikoruja irrottamaan, jos vaan jaksaa irrotella. Mun ollu pakko, kun ei sähläyksessä ja potkupallossa viitti pitää korvissa. Siis "oikeita" läväreitä ei ole tullut koskaan hommattua... Tasaluku on aina tasaluku ja voi pitää kolmenkybän bileet! :D Mulla lojuu jossain nurkassa tommoset pihdit mutta en kai oo käyttäny.Tuli vaan tilattua jostain syystä samalla kun uusia pihtejä piti saada. Harvemmin nää mihkään irtoo eikä kyllä tarvi irrotellakaan. |
Nyt korvien parannuttua sain viimeinkin tuon venyttelyn kunnolla alulle:) Jossain neljässä viidessä millissä mennään. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |
Migo 28.08.2007 23:10:51 | |
---|
Nyt korvien parannuttua sain viimeinkin tuon venyttelyn kunnolla alulle:) Jossain neljässä viidessä millissä mennään. Itsellänikin venyttely hyvässä vauhdissa, mutta nyt ei tunnu 9millinen mennä millään. Täytyy vaan odotella, ettei hätäpäissään mene repimään korvaa paskaksi. Että semmosta... |
Nuvola 02.09.2007 19:33:53 (muokattu 02.09.2007 20:50:12) | |
---|
Millä te yleensä venytätte? normikoruilla vai noilla oikeilla venyttäjillä, + ostatteko aina parin tiettyä kokoa venyttäessä.. Ja miksei crazy factoryssä näytä olevan missään 9mm expanderia |
Migo 02.09.2007 23:14:29 | |
---|
Millä te yleensä venytätte? normikoruilla vai noilla oikeilla venyttäjillä, + ostatteko aina parin tiettyä kokoa venyttäessä.. Ja miksei crazy factoryssä näytä olevan missään 9mm expanderia Itse aloitin venyttämisen semmosilla sarvilla. Nykyään käytän tunneleita ja nyt on se ongelma, etten meinaa saada millään 8millistä tunnelia korvaan. Täytyy vain pikkuhiljaa aina yrittää suihkun/saunan jälkeen, niin reikäkin on venyvämpää sorttia sen jälkeen. Oletko katsonut täältä: www.piercing.fi ? Tuolta olen omat korut hommaillut. Että semmosta... |
Mirrinsane 03.09.2007 11:02:33 | |
---|
Millä te yleensä venytätte? normikoruilla vai noilla oikeilla venyttäjillä, + ostatteko aina parin tiettyä kokoa venyttäessä.. Ja miksei crazy factoryssä näytä olevan missään 9mm expanderia Perinteinen ja halpa tapa on pumpulipuikkojen varret. Niitä lisäilin itse aikanaan.(vähän rumaa se tosin on) kalamies#52 >-)))>
eikä kipu mene pois, 89-07, adios |
Liver-Box 03.09.2007 20:39:37 (muokattu 03.09.2007 22:44:14) | |
---|
Jepedijep. Millastas rengasta nenään sitten ekana työnnellään? Ja tuleeko se tohon "nenänipukanlihaan" vaiko ihan rustoon? Septumista siis puhun. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Mirrinsane 03.09.2007 22:42:26 (muokattu 04.09.2007 14:00:48) | |
---|
Jepedijep. Millastas rengasta nenään sitten ekana työnnellään? Sellainen pienin mahdollinen ainakin näyttää suhteellisen turhalta. Ja sehän siis tulee tohon "nenänipukanlihaan" ? Ei kai sitä nyt rustoon työnnetä. Septumista siis puhun. jep, eli nenän etuosan ja ruston väliin. itsellänihän on sikapieni, sentin taitaa olla halkaisijaltaan. pieni nenä->pieni rengas. isolla miehellä pieni renkula voi olla hölmö. e. kiitti migo, en ees tajunnut. :p kalamies#52 >-)))>
eikä kipu mene pois, 89-07, adios |
Migo 03.09.2007 23:11:37 | |
---|
isolla miehellä pieni voi olla hölmö. Totta puhut. Hoho! Että semmosta... |
Liver-Box 04.09.2007 20:53:40 | |
---|
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Minazki 04.09.2007 20:59:34 | |
---|
Olen tuota lävistystä ajatellut tuohon huulen alapuolelle, mutta olen ihmetellyt sitten jos sen vaikka 2 vuoden päästä ottaa pois valuuko maidot rinnuksille vielä kuukauden päästä vai kuinka nopeasti se menee umpeen ? |
Mirrinsane 04.09.2007 22:47:52 (muokattu 04.09.2007 22:50:20) | |
---|
1,6mm ja 2mm oli tarjolla niin otin ton 2mm. http://muusikoiden.net/dyn/users/28348.jpg Siinäpä sitä nyt on. Ai katos, paksuutta meinasi. Komia nenä herralla. Septum on siitä jännä lävistys, että ei kaikille sovi, ja silloin kun ei sovi niin hemmetti, ei vaan sovi. Silloin naurattaa. Olen tuota lävistystä ajatellut tuohon huulen alapuolelle, mutta olen ihmetellyt sitten jos sen vaikka 2 vuoden päästä ottaa pois valuuko maidot rinnuksille vielä kuukauden päästä vai kuinka nopeasti se menee umpeen ? Itse luovuin omastani maaliskuussa, eikä maidot valuneet rinnuksille kertaakaan.(kolmisen vuotta oli) Labret laitetaan useimmiten 1,2 tai 1,6 mm korulla, eli paksuuttakaan ei löydy, ja huuli kun on pehmytkudosta, niin vetäytyykin jopa helposti. Itsellä edelleen menee alle millin tai pienempi koru läpi, mutta nesteet ei. kalamies#52 >-)))>
mutta munsta olisi ihan jees elää humpalla |
Nuvola 05.09.2007 20:31:05 (muokattu 05.09.2007 20:31:24) | |
---|
|
Mirrinsane 09.09.2007 13:19:24 | |
---|
Mainoksentynkää pyydän anteeksi. http://www.huuto.net/fi/showlist.ph … 5&lcat=X&start=0&num=50 Siteeraan Alatalon Mikkoa: "Oon köyhä laulaja mä vain." Hassu olo, kun ei ole ollut korviksia pariin päivään, kasimilliset nämä nyt on, tai oli vielä torstaina, pari viikkoa sitä ennen kymmenmilliset ja joskus vielä ehkä vain nelimilliset. Sen pienemmäksi ei kai mene, repinyt olen liiaksi. kalamies#52 >-)))>
mutta munsta olisi ihan jees elää humpalla |
Migo 11.09.2007 20:06:04 | |
---|
Mainoksentynkää pyydän anteeksi. http://www.huuto.net/fi/showlist.ph … 5&lcat=X&start=0&num=50 Siteeraan Alatalon Mikkoa: "Oon köyhä laulaja mä vain." Hassu olo, kun ei ole ollut korviksia pariin päivään, kasimilliset nämä nyt on, tai oli vielä torstaina, pari viikkoa sitä ennen kymmenmilliset ja joskus vielä ehkä vain nelimilliset. Sen pienemmäksi ei kai mene, repinyt olen liiaksi. Olisi ollut 10mm tunnelit, niin oltaisiin tehty kauppoja. Että semmosta... |
Juhani_ko 11.09.2007 21:34:11 | |
---|
Tänään ostin kasimilliset spiraalit. saapa nähä miten venyy tuosta abaut viidestä millistä. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |
Migo 11.09.2007 23:25:55 | |
---|
Tänään ostin kasimilliset spiraalit. saapa nähä miten venyy tuosta abaut viidestä millistä. Elä nyt yritä suoraan kolmea milliä isonpaa. Siinä reppee vaan reikä ja sitten harmittaa. Että semmosta... |
Juhani_ko 12.09.2007 16:58:00 | |
---|
Elä nyt yritä suoraan kolmea milliä isonpaa. Siinä reppee vaan reikä ja sitten harmittaa. En kerralla rysäyttänytkään vaan n. puoleen väliin. Piru tuohon venyttelyyn meinaa jäädä koukkuun.. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |