Aihe: Engl Blackmore ja pihinä
1
elviselaa
28.08.2007 17:05:04
Ilmeisesti putkirempan aika tulossa, kun särökanava kylmiltään pihisee ja vinkuu? Yritin haulla ja googlella etsiä, mutten löytänyt sieltä tietoa, missä Oulussa löytyisi luotettava vahvistinkorjaamo. Tietenkin, jos jollakin on jotain muuta tietoa ko. asiasta niin olisin kiitollinen. Vahvistin on puoli vuotta vanha, mutta roudatessa joitakin kolhuja saanut, joten sielläkin on saattanut vähän paikat olla kovilla. Itse en toosaa uskalla alkaa aukomaan, sen verran tumpelo olen sähköhommissa, että hengenlähtö on melko varmaan.
elviselaa
28.08.2007 23:47:45
mä melkoisen varma olen siitä putkien sököydestä, koska kuulostaa ihan samalta kuin meidän keikkabussi : ) aivan kuin vuoto olisi jossakin. En viittiis alkaa saksaan laittelemaan takaisin kun mulle tullessakin se reissasi itämeren yli lentäen vissiin neljä kertaa kun DHL vähän uhohteli vahvistin+4x12 kaapin koneeseen kun paketti oli sen verran pieni : )

Muuten on kyllä soiva peli, tykännyt oikein kovasti. Lepattaa lahkeet, mutta ei puhettakaan, että kerrostalossa soittelisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)