Aihe: Sturm und Drang- Rising Son
1 2 3 4 513 14 15 16 17 18 19 20
Maiden01
29.07.2007 23:47:18
Täytyy vielä edellisen sivun kirjoituksiin kommentoida sen verran, että itse en antaisi muiden kuin meidän bändin jäsenten säveltää bändillemme materiaalia. Ainakin itse olen torjunut tarjouksen valmiista biiseistä. Mutta toisaalta se taas on Gene Simmonsin sanoin niin että "kai se on vitun sama vaikka studion putkimies olisi tehny biisin, kunhan se on hyvä" Kiteyttää mun mielestä aika hyvin monta juttua. Se ei tietysti tarkota sitä että olisin samaa mieltä.
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Landstr
30.07.2007 01:08:14
vitun hyvin ne veti tammerfesteillä, tosin Andren kitarasta ei kuulunut koko keikan aikana paljon paskan vertaa.
Fuck off
Exhausted
30.07.2007 13:48:39

vitun hyvin ne veti tammerfesteillä, tosin Andren kitarasta ei kuulunut koko keikan aikana paljon paskan vertaa.

Siellä oli aika tiukat desibelirajat, joten kitarat siinä ensimmäisenä kärsii kun karsitaan. Tyypeillä ei ollut muuten omaa varabassoa, joutuivat lainamaan meidän varabasson kun meni kieli poikki :P
Meadow
08.08.2007 22:59:21 (muokattu 08.08.2007 23:00:03)
On tullut koekuunneltua tuo levy ja toteanpa vain, että ei paska mutten osta. Ei tarvitse päätä vaivata, simppeleitä biisejä, ja vaikutteet kuuluvat välillä ehkä liikaakiin. On myös vaikea antaa anteeksi sitä järkyttävää Fear of the Dark-coveria.
Izer
09.08.2007 00:45:12 (muokattu 09.08.2007 00:45:39)
Itse levystä on ollut täällä melko vähän juttua joten täytyy itse kommentoida sen verran, että petyin kyllä Rising Sonin jälkeen siihen täysin. Hurjalle sankarivaihteelle lähtee homma eikä kyllä iske. Noh, makuasia taas ja varmasti monet pitävät, mutta itseäni lähinnä ärsyttää.
Ridin' with the wind!
jeps
10.08.2007 12:35:25
Toisen kitaristin isä taitaa nuo biisit tehdä. Näin luin tänään Hesarin NYT-liitteestä.

Minä luin levyn kansipapereista että tekevät itse biisit.
hullu_ukko
10.08.2007 12:43:20

Onko niihin kansilehtiin painettu absoluuttinen totuus? En väitä, että jostain lehdestä löytyisi totuus, mutta ihan yhtä hyvin tuonne kansilehteen on voitu painaa valheelliset tekijätiedot.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
jeps
10.08.2007 12:52:32
Onko niihin kansilehtiin painettu absoluuttinen totuus? En väitä, että jostain lehdestä löytyisi totuus, mutta ihan yhtä hyvin tuonne kansilehteen on voitu painaa valheelliset tekijätiedot.

Tuskin juuri mistään löytyy totuutta tekijätiedoista. Oli bändi Sturm und Drang tai vaikkapa Metallica.
kupteri
28.08.2007 13:30:23

Ihan hyvin näyttää menevän. Copy-pastet imperiumista:

http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=5172

28.08.2007, 10:03:29
K.K. DOWNING LAVALLA STURM UND DRANGIN KANSSA
JUDAS PRIESTIN kitaristi K.K. Downing tarjosi salolaiselle yleisölle ikimuistoisen illan lauantaina VRock- festivaaleilla STURM UND DRANGIN keikan lopuksi. Downing esitti yhdessä nuorten metallimuusikoiden kanssa encorena Judas Priestin tunnetun kappaleen Breaking The Law. Kyseessä oli historiallinen tapahtuma, sillä Downing ei ollut koskaan aikaisemmin esiintynyt julkisesti konserttitilanteessa muun kuin Judas Priestin kanssa. Sturm Und Drangin jäsenet tiedetään koviksi Priest-faneiksi ja yhtye keskusteli pitkään Downingin kanssa ennen ja jälkeen keikan.

Downing vieraili Suomessa nyt toisen kerran tämän vuoden aikana. Vierailun tarkoituksena oli työstää kitaristin virallisia internet-sivuja, joiden toteutuksesta ja ylläpidosta vastaa suomalainen työryhmä. Tapaaminen Steel Mill-tuotantoryhmän kanssa järjestettiin projektipäällikkö Jari Asellin kotona Tuusulassa. Sivujen työstön lisäksi Downing soitti vapaamuotoisen setin Judas Priestin klassikkokappaleita suomalaisen Priestone tribuuttiyhtyeen kanssa. Asell järjesti vierailun niin, että Downingin oli mahdollista matkustaa samana iltana Saloon Sturm Und Drangin keikalle. Kitaristin edellisestä live-esiintymisestä oli jo yli vuosi aikaa.

Judas Priestin kitaristi ja perustajajäsen K.K. Downing avasi maaliskuussa odotetun oman Internet-sivustonsa osoitteessa www.kkdowning.net . Judas Priest on yksi heavy metallin tunnetuimpia yhtyeitä. He vastaanottivat torstaina brittiläisen Kerrang!-lehden kunniapalkinnon (Hall Of Fame) pitkästä urastaan.

Videoleike ja kuvia Downingin VRock- esiintymisestä tulossa Steel Mill sivuille lähipäivinä.
Marshallga
28.08.2007 17:22:07
Tässä alkaa itsekin olla pikkuhiljaa kateellinen noille sälleille...
papitsu
28.08.2007 17:31:04
Tuohan on jo videonakin tuolla K.K.:n sivuilla.

http://www.kkdowning.net/Videofiles/kkdowning_vrock07.wmv

Hoho, tuossa alussa kuuluu juttelua kameran vierestä. "Kauhiat tissit on, aivan hirviät!"
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
kupteri
29.08.2007 04:42:02

Hoho, tuossa alussa kuuluu juttelua kameran vierestä. "Kauhiat tissit on, aivan hirviät!"

Ja lopussa selviää syykin: Anne-Mari Berg juontajana ;-)
HaloOfFlies
14.11.2007 17:14:11 (muokattu 14.11.2007 17:17:52)

Täytyy sanoa että tuo uusi Indian-sinkku mikä radiossa soi on aivan perkeleen kova kappale. Tuo ainakin minulle paljon muistoja mieleen ala-asteen limudiskoista ja niiden viimeisistä hitaista.

Aina kun kuulen Ozzy Osbournen I Don't Wanna Stopin intron, jään odottamaan että milloinkahan se Rising Sonin riffi pärähtää käyntiin.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
mongoloidi
14.11.2007 22:57:01
Aina kun kuulen Ozzy Osbournen I Don't Wanna Stopin intron, itsensä surmaaminen alkaa tuntua aika hyvältä vaihtoehdolta.
Incarnation
15.11.2007 07:25:25

Noniin... Tulihan sieltä ne pari pakollista "fucking"-sanaa välispiikissä.
"Wash away a man, take him with the floods"
Gee-
16.11.2007 21:31:01

Aina kun tuo Indian-biisi tulee tekee mieli vetää itseni melkein narun jatkoksi.Töissä kun soi Radio Nova. Onneksi siellä on tällä etkellä soitossa myös Another Brick In The Wall ja ovat tuntuneet jättävän Ari Koivunaamarin soittamisenkin jo pikkuhiljaa pois.
"The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/
lefa79
17.11.2007 11:20:08

Minä en bändistä tiedä mitään, en ole haastattelua lukenut, tai kansilehteä nähnyt, mutta voihan kyseessä olla semmoinenkin juttu, että poikien isukki vääntää biisit, mutta virallisesti bändin pojjaat imoitetaan kappaleiden tekijöiksi. Tällöinhän tietääkseni bändin jäsenet saa palkkioita radiosoitosta ym, eikä rahat mene isukin taskuun... Ei sitten tarvitse isän erikseen maksaa viikkorahaa
Samppa90
17.11.2007 15:51:30
Mitä nyt oon noita haastatteluja lukenu niin kuulema laulaja ja sen isukki tekee ne biisit...
Hevi-Mies on eri mies.
Carvel
17.11.2007 15:53:28 (muokattu 17.11.2007 15:53:40)

Laulajahan oli ku pikku allu, samanmoinen v-skitta ja "F*** this ja F*** that!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)