Aihe: hyvää kaappia ja nuppi heviin.
1 2
kimurantti1
25.08.2007 19:00:45
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=15&t=151244&co=30 :)

Joo. On täällä ollut ketjuja mm. Mesasta, Englistä ja muiden valmistajien vahvistimista, kun on jotain vikaa ollut. Kuten myös Marshalleista. Tekeekö se niistä epäluotettavia vahvistimia? Classic 30:stä on ollut taas useampia ketjuja, joissa on ongelmista valitettu.

Ja joo, ei oteta liian tosissaan, mun sarkasmitutkani ei pelannut. Täällä on toivottavasti ristiriidassa asiat, eikä ihmiset. Mutta musta sun perustelusi sille, että Valve King olisi jotenkin epäluotettava vahvistin, oli todella kehnot.
Nazareth
25.08.2007 19:45:47
Meillä pohojammaalla vain tavatahan aiat sanoa aika suoralla mielipiteellä :) Mutta huumorilla höystettynä.

Kaikki täällä eivät ole pohjanmaalta. Ei mulla muuta.
Laddy Master
26.08.2007 16:45:15
Itselläkin olisi tarvetta isompaan pikkuhiljaa. Omistuksessa on valveking combo 50w, häviää vieressä hakkaavalle raskaskätiselle. Niinpä kaappi ja nuppi hankinta eessä ja onneksi en aloittanut uutta topiccia.

Peavey on combona tyydyttänyt, en kylläkään paljoa ole sen omaa säröä käyttänyt vaan pedaalista on otettu. Haaveena olisi nyt saada turhat purkit lattialta eli nuppi joka saa sukat tutisemaan itsekseen. Metallican soundi täälläkin sydäntä lähellä, rokkiakin tulee varmasti soiteltua, mutta iso plussa olisi jos halutessa jonkinlaista panteraa saisi irti.

Täällä on mainittu marsua, mutta en itse oikein usko siihen dynastiaan. Valveking nupit on käyny mielessä, samoten englin kainenkarvaiset pallot. Kaikinpuolin hyvää raskaisiin riffeihin haetaan. Kaapeista en paljoa tiedä, arvostaisin kovasti jos niistäkin saisi suosituksia. Ja budjettiahan pyritään kasvattamaan mutta sanotaan alustavasti 1000-1400e
I love you baby but not like I Love my Guitar
pekurides
26.08.2007 18:00:35

Itselläkin olisi tarvetta isompaan pikkuhiljaa. Omistuksessa on valveking combo 50w, häviää vieressä hakkaavalle raskaskätiselle. Niinpä kaappi ja nuppi hankinta eessä ja onneksi en aloittanut uutta topiccia.

Peavey on combona tyydyttänyt, en kylläkään paljoa ole sen omaa säröä käyttänyt vaan pedaalista on otettu. Haaveena olisi nyt saada turhat purkit lattialta eli nuppi joka saa sukat tutisemaan itsekseen. Metallican soundi täälläkin sydäntä lähellä, rokkiakin tulee varmasti soiteltua, mutta iso plussa olisi jos halutessa jonkinlaista panteraa saisi irti.

Täällä on mainittu marsua, mutta en itse oikein usko siihen dynastiaan. Valveking nupit on käyny mielessä, samoten englin kainenkarvaiset pallot. Kaikinpuolin hyvää raskaisiin riffeihin haetaan. Kaapeista en paljoa tiedä, arvostaisin kovasti jos niistäkin saisi suosituksia. Ja budjettiahan pyritään kasvattamaan mutta sanotaan alustavasti 1000-1400e

Onhan noita vaikka mitä, mutta ihan makuasioihin menee että ei me pystytä sulle sitä nuppia päättään:) kaikki yli tonnin vehkeet on jo hyviä.kipin kapin kauppaan.

6550,engl,framus,diezel,mesa,randall sekä VHT... nuo nyt ekana itelle mieleen tulee.
Itse olen aika happy with Framus Cobra, mahtuu käytettynä hintaharukkaan.
Tunteella päin vittua.
Metal90
26.08.2007 22:17:23

Uskon vahvasti marsumiehenä etä Marshall ei ole sun juttu. Itse sanoisin että eim Single Rectifier tulisi kyseen sun tapauksessa....
Vain 4x12" -kaappi kuulostaa 4x12" -kaapilta. The holy truth
Vapour
28.08.2007 13:03:06
ajattelin tälläiset hommata

http://www.thomann.de/fi/peavey_valve_king_head.htm
http://www.thomann.de/fi/harley_ben … omann.de/fi/the_sssnake_pps1015.htm

eikö nuoden pitäisi käydä ihan hyvin yhteen? onko kellään tuosta HB kaapista kokemuksia? Musatyyli lähinnä kaikentyyppinen metalli..

mitä väliä on ostaako 4x12 vai 2x12? esim http://www.thomann.de/fi/harley_benton_g212_vintage.htm

Kiiitoos :)

Thomann muuten tarjoaa tuota settiä valmiina pakettina:
http://www.thomann.de/fi/peavey_valve_king_head_212_bundle.htm

2x12 on roudausystävällisempi. Kotelon pienempi sisätilavuus ähentää periaatteesa botnea, ja soundi ei välttämättä ole samalla tavalla "iso". Kyseessä on oikeastaan makuasia, kuka tykkää mistäkin. 2x12 kuitenkin varmasti ns. "riittää". thomanilla HB 4x12 vintagen ja 2:n 2x12 vintagen hintaero on n.55 euroa, joten näillä arvoilla ostaisin itse melkein mieluummin 2 2x12 -kaappia. Mutta kukin tyylillään...
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)