Etevä 24.08.2007 16:13:40 | |
---|
Haku ei löytänyt kuin pari kertaa tämän nimen ohimennen mainittuna, joten.. Kuinka monelle tämä australialainen melko monipuoliselta vaikuttava kitaravirtuoosi on tuttu trioineen ja mitä olette mieltä? Levyt tuntuvat olevan melko kiven alla jos niitä Suomeen halajaa, kun ainoat Australiaa pidemmälle kunnolla markkinoidut albumit lienevät kaksi viimeisintä. Itse olin miehestä kuullut puolisentoista vuotta sitten ennen kun vasta tänään sain The John Butler Trion "Sunrise over sea" -albumin käsiini tilattuani sen viikko sitten levykauppaan. Levy on tähän asti ollut erittäin miellyttävää kuunneltavaa (erityisesti "Treat Yo Mama", "Hello" ja "Zebra"). Hienoja slide-sooloiluita 12-kielisellä ja dobrolla, sekä letkeää rytmiä. Näkemieni muutamien YouTube-pätkien perusteella olisin mielelläni ostamassa myös ensimmäistä ("John Butler"), jos se olisi saatavalla helpommin (ja halvemmalla!) kuin tilaamalla australialaisesta nettikaupasta. Näillä näkymin hankintaan menevät ainakin "Three" ja "Grand national", ne kun on helposti tilattavissa ihan tähän lähelle ilman toimituskuluja. Mutta jotta en menisi tekemään suurta munausta, voisiko joku mahdollisesti lätyt omistava kertoa ovatko ne varmasti hankinnan arvoisia? - tahtila |
doktorkoo 26.08.2007 19:40:29 | |
---|
mulla on kans toi Sunrise Over Sea. Todella hienoa kamaa hyvin äänitettynä, tuntuu kuin olisi itse läsnä. Kaikki suhinat ja puhinat mukana, välillä mennään rankempaa bluussia ja välillä erittäin "kuivin", akustisin soundein. Tuttu lähetti tän mulle enkkulasta lahjaksi pari vuotta sitten, oli ilmeisesti ollu livenä näkemässä. Valitettavasti en oo muita tutoksia saanu käsiini, joten linkkivinkkiä, kiitos? -jamo Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
BuugiWuugi 26.08.2007 20:35:32 | |
---|
no nyt meni kuva, kohta menee varmaan äänikin.. |
Kannattaa tutustua tuon Sunrise over sean lisäksi myös uusimpaan levyyn Grand National! Muita levyjä en ole kuullutkaan... "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
arc 28.08.2007 21:42:48 | |
---|
|
doktorkoo 02.09.2007 12:44:00 | |
---|
Tuli eilen YleExtralla muutama biisi livenä, jossain maailmanparannuskonsertissa. Boksille meni, en ehtiny vielä kttomaan Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
doktorkoo 02.09.2007 20:30:10 | |
---|
Tuli eilen YleExtralla muutama biisi livenä, jossain maailmanparannuskonsertissa. Boksille meni, en ehtiny vielä kttomaan joopajoo: tasan yks piisi oli, mahtavaa. Hyvin kyllä vetivät. Play.comilta löytyi 2-CD:n live, mukana bonus-DVD kokonaisedulliseen 23,49 euron hintaan toimituksineen. Tilaukseen lähti Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
Etevä 03.09.2007 17:37:22 | |
---|
joopajoo: tasan yks piisi oli, mahtavaa. Hyvin kyllä vetivät. Play.comilta löytyi 2-CD:n live, mukana bonus-DVD kokonaisedulliseen 23,49 euron hintaan toimituksineen. Tilaukseen lähti Saako tiedustella oliko kyseessä teemaan sopien "Treat Yo Mama" vai joku muu? Harmi kun meni sivu suun tuo. Mutta eiköhän YouTube toimi jonkinlaisena lohdukkeena... - tahtila |
doktorkoo 04.09.2007 18:55:33 | |
---|
Saako tiedustella oliko kyseessä teemaan sopien "Treat Yo Mama" vai joku muu? Harmi kun meni sivu suun tuo. Mutta eiköhän YouTube toimi jonkinlaisena lohdukkeena... saat tiedustella, mutta en tunnistanu biisiä. Jotain "tamtidetidetidetamtidelii":tä se siinä lauleli keskiosassa (c: Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
Etevä 04.09.2007 21:02:33 | |
---|
saat tiedustella, mutta en tunnistanu biisiä. Jotain "tamtidetidetidetamtidelii":tä se siinä lauleli keskiosassa (c: Kuvauksesta tulee ensimmäisenä mieleen Sunrise over Sealta biisi "Zebra". Hyvin ymmärrettävä valinta, kun oli oikein menestynyt singlelohkaisu ja leppoisa biisikin. - tahtila |