Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 547 48 49 50 51121 122 123 124 125
tarzan
25.08.2007 19:53:44
Tuli mieleen eräs kerta asioidessani Karjalan-musiikissa tässä muutama viikko taakse päin. Siellä muutama tälläinen "bodomtiluttaja" (ei sillä että itse osaisin sen paremmin soittaa) tilutteli monella eri kitaralla ja usealla vahvistimella samaan aikaan eri kappaleita. Auta armias miltä se kuulosti! o_O Ne myyjien tuskaiset ilmeet nähdessäni toisaalta ihmetyttää, kuinka he antoivat heidänkin "testailla" kitaroita kaikessa rauhassa, vaikka aika varmaa oli, että tuskin heistä ainakaan kaikki, jos kukaan oli varsinaisissa ostoaikeissa. Oletin että he olivat siellä jo pidemmän aikaa pitäneet hauskaa :)

Itse olen samassa paikassa kyllä nähnyt useammankin kerran samanlaisen tapahtuman, mutta ei siellä koskaan myyjien puolelta tulla sanomaan ettei täällä saisi soittaa. Siksipä siellä tykkään itsekin rämpytellä, vaikken ostamassa mitään olisikaan.
Fac ut vivas. Ja silleen.
oamkbonor
25.08.2007 20:56:52
Top Sound, Hyllykallio (siinä Seinäjoen kyljessä):
Minä: Löytyiskö XXXXX ?
Myyjä: Mitäs varten sä niin huonon kitaran haluat ostaa?
Minä: Kiitti, moi.

Hain sitten kyseisen tuotteen Markun Musiikista. Olisi pitänyt vaan suosista uskoa, että Markku on The Man who delivers all the goods!
LesPaulBastardos
25.08.2007 22:11:03
Top Sound, Hyllykallio (siinä Seinäjoen kyljessä):
Minä: Löytyiskö XXXXX ?
Myyjä: Mitäs varten sä niin huonon kitaran haluat ostaa?
Minä: Kiitti, moi.

Hain sitten kyseisen tuotteen Markun Musiikista. Olisi pitänyt vaan suosista uskoa, että Markku on The Man who delivers all the goods!

Mua on palveltu Top Soundis aina hyvin ja sielt on itseasis aina tullu paremmat tarjoukset ku Markulta. Oon kai komeempi ku sä. Palveliko sua se lyhyttukka, pitkätukka vai mustatukka? Sä varmaan kysyit jonku PEHRINGERIN PERÄÄN.?

Ps. markku ei tuo h&k:ta :(
SH1THEAD
26.08.2007 05:19:34
En muista enää kouvolalaisen musiikkiliikkeen nimeä, oiskos ollut kouvolan musiikki. (en asu kouvolassa enkä ollut asioinut kyseisessä paikassa aiemmin) Any case, olin rundilla ja jokin pedaalilaudassani ollut efektipiuha oli alkanut pätkimään tms. Menin sitten lauantai-aamupäivänä ostamaan korvaavaa piuhaa kun ei ollut reservissä silloin yhtään efektipiuhaa ja en viitsinyt alkaa lautaan 6 metrin piuhoilla sovittelemaan. Siellä oli nuori (n20v) jamppa myymässä ja pyysin kunnon efektipiuhaa. Kaveri kaivaa muovipussista niitä umpisia (ei korjattavissa) pikkupiuhoja joita saa eri värisinä, syövät p-keleesti yläpäätä ja eivät kestä yhtään. Kerroin tarvitsevani oikeita piuhoja enkä leluja. Kaveri sanoi että nämä maksavat 1.50€/kpl, että on meillä noita kalliimpiakin piuhoja, mutta nämä värilliset riittävät treenikämppäkäyttöön ihan hyvin. Mä sanoin ettei ollut paljon treenikämpälle asiaa sen piuhan kanssa ja kysyin että mitä piuhoja niillä sitten on. Kaveri esitteli jotain ibanezin laadukkaampaa efektipiuhaa (ei siis sekään huippulaatua) ja kertoi että nämä on jo kalliimpia, 9€ kappalae, että suosittelen sulle näitä halvempia. Mä sanoin että kiitos, yksi 15cm ibanezin piuha. Kaveri siihen että ootko nyt ihan varma, sä saat 6 noita halvempia piuho9ja samaan hintaan? Mä jo siinä vaiheessa kypsyin ja sanoin että kuules nyt, mä teen yli 100 keikkaa vuodessa, ja tiedän mitä tarvin, anna nyt tänne se p-keleen piuha äläkä kauppaa tuota pas*aa mulle. Ihme tyyppi, kun ei meinaa myydä kalliimpaa vaikka varta vasten sen halusin.. ja mistähän se sai päähän että se jonnekin treenikämpälle tulee.. no terveiset menivät perille kun silloinen soittokaveri tunsi liikkeen omistajan..

Kouvolassa on kaksi musiikkikauppaa, Kouvolan musiikki ja Guitar Center. Jälkimmäisessä en ole käynyt vuosiin, mutta ensimmäisen tiedän olevan laadukas palvelussaan, eli myyjät varmaankin vaihtuneen, vaikka luulenkin tietäväni ketä tässä haet.

Tässä eräs kaunis päivä kävin kysymässä kohtuu hinnakasta vahvistinta. Ensin tuli listahinta, sitten tarjous. Sitten tuli uusi myyjä, uusi tarjous. Sanoin että saan toiselta firmalta halvemmalla, tuli salamana uusi tarjous. Tietyllä itsevarmuudella saa aina tahtonsa läpi! (Tosin olen vakioasiakas ja useammalla tonnilla jo tavaraa kotiin sieltä kantanut.)
äsh :/
Olli.M
26.08.2007 08:43:50
Kouvolassa on kaksi musiikkikauppaa, Kouvolan musiikki ja Guitar Center. Jälkimmäisessä en ole käynyt vuosiin, mutta ensimmäisen tiedän olevan laadukas palvelussaan, eli myyjät varmaankin vaihtuneen, vaikka luulenkin tietäväni ketä tässä haet.

Kouvolassa on yksi musiikkikauppa. Guitar Center on ollut jo jonkun aikaa pois toiminnasta.
Niin käy joskus
Dinorocker
26.08.2007 13:05:57 (muokattu 26.08.2007 14:25:51)
Turun Vertikaalissa kaivelin sitä alennuskoria. Kaupassa ei ollut muita kun minä ja myyjä. Alennuskorissa oli joku bassonkaula 10€ ja ajattelin että siitähän voisi vaikka kehitellä jotain. Kaivoin taskusta lompakon ja tarkistin että löytyykö sieltä kymppiä. No eipä löytynyt joten laitoin lompakon taskuun ja lähdin kävelemään ovea päin. Sitten myyjä yhtäkkiä karjaisi "NIIN MIKÄS PERKELE SINNE TASKUUN SUJAHTI!?!" ja tuli luokseni. Oli luullut että koitin varastaa jonkun kielisetin tms. Piti siinä 20min selittää että se oli lompakko, kun ei vaan uskonut. Tarkisti vielä repun ja kaikki taskut yms. Lopulta kun ymmärsi tilanteen niin kiroili jotain eikä edes pyytänyt anteeksi...

Toisaalta ymmärrettävää kun silloin näytin ..öh.. "vähän" epäluotettavalta hyypiöltä, mutta luulisi nyt uskovan kun tyhjentää taskut ja sanoo että se oli lompakko...

Seuraavan kerran kun menin kauppaan niin äijä sanoi toiselle jotain että "toi se oli" tms. ja tuoijottivat minua koko ajan eivätkä palvelleet... Eipä ole tullut asioitua liikkeessä muutamaan vuoteen.

Vertikaali on mikä on. Mun ja _monen_ muun mielestä suht "vitsi" musaliikkeeksi.

Paikassa tasan yksi asiantunteva kaveri, muut ovat "torilta poimittuja"... : )
Outrider
Smappa
26.08.2007 15:43:15
Vertikaali on mikä on. Mun ja _monen_ muun mielestä suht "vitsi" musaliikkeeksi.

Mulla kävi vuosi sitten samassa liikkeessä yksi vähän pöhlö juttu. Kyselin, että löytyykö danelectron 20€ hintaista distortion pedaalia. Ensin se kaivoi 9v muuntajan ja sanoin, että ei kun se säröttäjä eikä muuntajaa. Seuraavaksi mies rupesi esittelemään Bossin DS-1:stä(ilmeisesti), "Tää ei ookkaan sitte mikään lelu enää, tää on ammattilaisen työkalu, tää on valurautaa ja täs on sen takia viiden vuoden takuu. Tää on ainoa merkki maailmassa, mikä pystyy tällasen takuun antamaan. Tää on sitte vaa n. 60€ kalliimpi. Tää kestää, tää on valurautaa." Sitte kattelin siinä, että mitä tohon nyt sanois ja myyjä jatkaa "Ja ääni on ku taivaasta". Menin sitte soitinlaineesta kyselemään ni sieltä löyty.

Olin siis tuohon aikaan melkein mistään tietämätön kitaristi. En siis tiennyt mitään mistään Bosseista ym. valitsin vain halvimman. Nykyään toi pedaali toimii joskus harvoin boosterina.
masterhat
26.08.2007 16:32:03 (muokattu 26.08.2007 16:32:36)
kouvolan musiikki on ihan semi ok kun tietää mitä lähtee ostamaan. Yleensä saa ihan edukkaasti kun siellä ajoittain naamaa näyttää. Oikeestaan ihan fine musakauppa jos vertaa edsmenneeseen guitar centeriin.

Tai silloin aikoinaan kun Askola oli vielä puikoissa, niin silloin siellä oli hauska junnuna käydä. Kaveri veti sen verta hyvin bluesia pienessä viskinaukussa. Sittenhän oli vielä se yksi musa liike, josta tosin on kyllä aikaa. Siis siinä valtakadun päässä mutteria vastapäätä muistaakseni. Sieltä ostin joskus 12 vuotiaana cry babyn suolaiseen 795 markan hintaan. vuosi tais olla 96 ehkä
Snails against humanity
Hohhoijaa
26.08.2007 17:03:35 (muokattu 26.08.2007 17:03:44)
Myyjä kysyi onko mulla vahvistin sanoin että on ja sitten se alkoi selittää että tosta napista jossa lukee overdrive saa säröä ja tosta missä lukee bass jaa bassoa lisää. Hän varmaan luuli, että olen soittanut puoli vuotta niillä asetuksilla jotka tehdas oli vahvistimeeni laittanut.

No tuo nyt kuulosti ihan ystävälliseltä vain, joskin ehkä vähän höveliltä - mielummin hieman ylipalvelua kuin ylimielisyyttä tai vittuilua.
Dirty Hero
26.08.2007 20:14:28
Turun Vertikaalista vielä toinenkin juttu:

Ehkä neljä tai viisi vuotta sitten akustisestani katkesi g-kieli. En silloin tiennyt oikeastaan mitään soittamisestakaan, joten vein sinne kauppaan mistä olin ostanut kyseisen kitaran. Niissä nupeissa millä kieli kiinnitetään tallaan, oli jotain häikkää joten lupasivat vaihtaa nekin. Käskivät tulla hakemaan 2 päivän päästä(melko pitkä aika yhden kielen vaihtamiseen...) No, kahden päivän päästä menin hakemaan ja kertoivat että kaikki nupit on vaihdettu, mutta kieltä ei. Kysyin että saisiko sen vaihdettua heti, kun olin kerran Paraisilta(n.35 km Turusta) asti bussilla tullut varta vasten hakemaan. Kertoivat, että kieliä ei ole juuri nyt varastossa. Minä sitten maksoin niiden 6 nupin vaihdosta 12€, ja lähdin pois g-kieli edelleen katkenneena. Kävelin Soitin Laineeseen ja kysyin kieltä, he pyysivät siitä 2 euroa ja opettivat vielä että miten se vaihdetaan. Kaiken lisäksi kotona tutkin tarkemmin, ja havaitsin että vain 2 niistä nupeista oli vaihdettu!
FensonGibder
27.08.2007 20:48:19
Hehe.

Turku.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
--Tomppa--
27.08.2007 21:08:29
Hehe.

Turku.

Onks sul jotai Turkuu vastaan?
Up to Eleven!!
Explorer
27.08.2007 21:10:23
Turun Vertikaalista

Joopajoo... En ihmettele nyt enää yhtään että niiden Tampereen pulju meni konkkaan.
IhmeHeebo
27.08.2007 21:14:54
Nyt tämmöinen kommentti väliin.

Turkulaisena voin sanoa että jos tänne tuutte ni asioikaa soitin laineella. Siellä on loistava palvelu.
Antavat alennusta aika usein. En täällä muualla enää käykkää
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
Mikaelo
27.08.2007 21:15:50

Joopajoo... En ihmettele nyt enää yhtään että niiden Tampereen pulju meni konkkaan.

Ihmettelitkö ennen?
In the end of the day, evrybody poops. -Devin Townsend ,Romantikkoitkijät #41
shovi
27.08.2007 21:18:47 (muokattu 27.08.2007 21:19:12)
Nyt tämmöinen kommentti väliin.

Turkulaisena voin sanoa että jos tänne tuutte ni asioikaa soitin laineella. Siellä on loistava palvelu.
Antavat alennusta aika usein. En täällä muualla enää käykkää

Just. Aina kun mä meen sinne, niin äijät vaan istuskelee tiskin takana, naputtelee tietokoneitaan ja urahtelee. Fasussa on palvelua ja alennuksekin kohdillaan.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
IhmeHeebo
27.08.2007 21:19:53
Just. Aina kun mä meen sinne, niin äijät vaan istuskelee tiskin takana, naputtelee tietokoneitaan ja urahtelee. Fasussa on palvelua ja alennuksekin kohdillaan.

Outoa, mulle taas päin vastoin. No, voi olla että kävit maanantaina ja oli vittumainen asenne myyjillä ;)
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
-Cale
27.08.2007 21:35:25
Outoa, mulle taas päin vastoin. No, voi olla että kävit maanantaina ja oli vittumainen asenne myyjillä ;)

Oli mikä päivä hyvänsä myyjien pitäisi olla ystävällisiä ja tarjota palvelua asiakkaalle jos hän sitä tarvitsee.
Antti1
27.08.2007 21:42:57
Täytyy sanoa, että tehkää itsellenne jotain. Mä oon saanut kaikkialla AINA ensiluokkaista palvelua, aina olen saanut rauhassa testata kaikkea ja aina olen saanut jonkinlaisen sopuhinnan. Tämä kaikki täysin kaupasta riippumatta, Turun puljuista nyt siis puhutaan. Sama tosin pätee ihan jokaiseen muuhunkin kauppaan, jossa olen käynyt. Hmm...
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)