Pasi L 07.02.2006 17:03:40 | |
---|
Pystyykö perus Trinityyn luomaan lisää bankkeja ja jos niin miten. A ja B on käytössä mutta C ja D bankille ei pysty tallentamaan soundeja. Kiitos. |
Black_Adder 07.02.2006 20:58:28 | |
---|
Eipä taida pystyä. Taitaa nuo C ja D bankit tulla käyttöön jonkin lisäkortin myötä. Trinityyn ei vaan taida noita kortteja saada enää mistään. "Jos ooppera on musiikkia, katolta putoaminen on liikennettä." Alfred E. Neuman |
WanhaWetäjä 07.02.2006 21:44:45 | |
---|
Eipä taida pystyä. Taitaa nuo C ja D bankit tulla käyttöön jonkin lisäkortin myötä. Trinityyn ei vaan taida noita kortteja saada enää mistään. Jep...laajennuskortilla tulee 5 pankkia lisää,eli program/combination C&D sekä tuo S-pankki,mikä on se monofoninen soolosyna,näin muistaisin? Kannattaa kysyä asiaa Korgin maahantuojalta,ainakin joskus vuosi sitten oli tuollainen herra kuin Ari Saari 040-752 40 33 maahantuojan Korg-vastaava.... tai sitten huollosta http://www.firmanetti.fi/?yr=Spectre+Audio+Oy Ite sain Trinityyn kadonneet liukujen muovinpalat just tuon Saaren Arin kautta... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Ile- 20.08.2007 22:17:12 | |
---|
Noniin Trinityyn liittyvä kysymys: Ostin melko tarkalleen vuosi sitten Korg Trinityn jota nyt olen myymässä. (Tämä ei kuitenkaan ollut asian pointti vaikka se voi vaikuttaa siltä.) Myyjä sanoi myyvänsä perusmallia Trinitystä, mutta kun nyt sitten pakettia avasin niin katsoin, että synassa on V3 tarra, joka ilmeisesti on joku parempi malli samasta laitteesta. Asia ei tuolloin ainakaan haitannut joten enpä sitä enempää ajatellut. No nyt on kumminkin hyvä tietää mikä se minun laite oikeasti on, kun kerta sitä myyn. V3-mallissa on ymmärtääkseni jotain enemmän, kuin tässä normissa, mutta mitä? Yksi vertailukohde on ilmeisesti combipankkien määrä, joka minun synassa näyttää olevan A ja B, mutta paremmissa on niiden lisäksi kai myös C ja D. No nyt onkin sitten teidän vuoronne ehdottaa, että mitä minä oikeasti sitten omistan. Allekirjoitus |
MrShaft 21.08.2007 02:28:46 | |
---|
Näin tekee V3:ssa on C ja D pankit. Lisäksi myös M-pankki, joka on se mallintava synaosio. Tietääkseni M-pankki korvasi sen edellä mainitun S-pankin... Joku lienee myynyt laajennukset erikseen, ja sulle sitten sen peruskoneen. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
teroyk 22.08.2007 01:03:21 | |
---|
Joku lienee myynyt laajennukset erikseen, ja sulle sitten sen peruskoneen. Mutta kukahan möisi minulle Trinityn DI-Tri laajennuksen erikseen? :) Onko kukaan nähnyt livenä tuota ADAT-laajennusta? |
MrShaft 22.08.2007 17:09:56 | |
---|
- - Onko kukaan nähnyt livenä tuota ADAT-laajennusta? Tuossahan tuo on Trinityni persiissä ollut aina kiinni. En ole kyllä tainnut koskaan käyttää... Tuo V3:han on ollut laajennus, joten omassa koneessani joka on ostettu Jaappanista kaikki mahdolliset laajennukset ovat kuuluneet hintaan. En tiedä onko noita V3:laajennuksia tehty Suomessa tai myyty pelkkää laajennussettiä kansalle, vai tulivatko kaikki koneet valmiina V3-versioina Suomeen. Suomessahan oli takavuosina tapana, että osia tuollaisista laajennuksista (kuten juuri vaikkapa ADAT-laajennus) saatettiin jättää asentamatta, ja myydä eri erillisenä eri hintaan. Netistä ehkä voisi löytyä mitä "oikeaan" V3-pakettiin kuului. Ulkoinen kova-laajennus ja linja-sisäänmenot vissiin ainakin kuului...? MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
SBII 24.08.2007 00:17:21 | |
---|
Näin tekee V3:ssa on C ja D pankit. Lisäksi myös M-pankki, joka on se mallintava synaosio. Tietääkseni M-pankki korvasi sen edellä mainitun S-pankin... Joku lienee myynyt laajennukset erikseen, ja sulle sitten sen peruskoneen. MrS Mulla on kanssa tuo V3, jonka ostin pilkkahintaan reilu vuosi sitten. Siinä on tuo moss-piiri eli M-pankki?, jonka luulin tekevän siitä tuon v3:sen esim. tuon alla olevan linkin perusteella. C ja D pankkeja ei koneesta kuitenkaan löydy. Pitäisikö nekin olla? Vai tuleeko ne lisäosina? http://www.keyboardmuseum.com/ar/k/korg/t/trinv3.html |
Puppet 24.08.2007 09:31:01 | |
---|
Mulla kanssa Trinity V3-tarroilla, jossa ainakin MOSS ja sen mukana tuoma M-pankki. Tosin mitään C- tai D-pankkeja ei löydy eikä tietoakaan audio inputeista.. And surely we'll have such good time |
Katajama 24.08.2007 21:48:53 | |
---|
Olen harkitsemassa Trinity Pro 76 :sen ostamista käytettynä. Mikä mielipide ihmisillä on sen soundeista? Toinen vaihtoehto olisi Korg TR61... Mites toi Trinityn kosketus näyttö kestää.. alkaa oleen jo ikää laitteella. Mitä hintaluokkaa trinitystä kannattaisi maksella? |
Puppet 24.08.2007 22:54:41 | |
---|
Olen harkitsemassa Trinity Pro 76 :sen ostamista käytettynä. Mikä mielipide ihmisillä on sen soundeista? Toinen vaihtoehto olisi Korg TR61... Mites toi Trinityn kosketus näyttö kestää.. alkaa oleen jo ikää laitteella. Mitä hintaluokkaa trinitystä kannattaisi maksella? Mä ainakin voisin suositella Trinitya.. itse etsin viime talvenä käytettynä 61-koskettimen versiota. Tarjouksia tuli paljon välille 750€-850€, mutta lopulta saisin ostaa sen MOSS-laajennuksella hintaan 650€ tuota 76-koskettimen versiota luulisi löytävän 700€:n pintaan. Kosketusnäyttö on todella kätevä ja kestänyt ainakin tähän asti loistavasti. Tää on kerenny kiertämään paljon (pisin keikka E-Amerikassa), muttei ole vielä ollut mitään ongelmaa. Erityisesti soundit ovat yleisesti laadukkaita hintaluokassaan ja muokkaamalla pystyy tekemään paljon. And surely we'll have such good time |
MrShaft 25.08.2007 23:36:58 | |
---|
-- mitään C- tai D-pankkeja ei löydy eikä tietoakaan audio inputeista.. Taidan olla väärässä. Ehkä V3een kuuluu sitten vain MOSS-laajennus. MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
tarmo 26.08.2007 04:46:30 (muokattu 26.08.2007 04:47:36) | |
---|
Itselläni oli taannoin trinity plus, eli... Kyseinen laite edelsi trinity V3 -synaa. Ekstrana oli MOSS -laajennus, jota myöten analogimallinnus oli käytössä. Trinity v3 sisälsi vakiona kyseisen moss -leejennuksen. Mainittakoon vielä, että trinity + -tarra toi laitteelle silloin n. 10000 mk lisähintaa, mutta v3 on paketti, jota ei voi ainakaan kotikonstein riisua. Epäilen, että joku myisi näin ollen v3 -synaa, josta olisi ominaisuudet "poistettu"... Liplap... Päissään naputtelua messinkoneella. Ktosh. Trinity vain herättää niin kovin lämpimiä muistoja...:) |
Itselläni oli taannoin trinity plus, eli... Kyseinen laite edelsi trinity V3 -synaa. Ekstrana oli MOSS -laajennus, jota myöten analogimallinnus oli käytössä. Trinity v3 sisälsi vakiona kyseisen moss -leejennuksen. Mainittakoon vielä, että trinity + -tarra toi laitteelle silloin n. 10000 mk lisähintaa, mutta v3 on paketti, jota ei voi ainakaan kotikonstein riisua. Epäilen, että joku myisi näin ollen v3 -synaa, josta olisi ominaisuudet "poistettu"... Liplap... Päissään naputtelua messinkoneella. Ktosh. Trinity vain herättää niin kovin lämpimiä muistoja...:) Mites tuohon Trinity 76 Pro:hon (moss) saa soundeja lisää/vai saako? Onko 700€ paha hinta kyseisestä laitteesta? Ja miten soveltuu suomirockin soitteluun? |
Puppet 27.08.2007 20:26:35 | |
---|
Mites tuohon Trinity 76 Pro:hon (moss) saa soundeja lisää/vai saako? Onko 700€ paha hinta kyseisestä laitteesta? Ja miten soveltuu suomirockin soitteluun? Soundeja saa netistä lataamalla tai itsetekemällä.. en oo paras sanomaan, et käykö suomirockiin, mut uskoisin, et yleisesti soundit käy monipuolisesti melkein tyyliin, ku tyyliin.. 700€ vois olla ihan kohtuullinen hinta tuosta laitteesta. And surely we'll have such good time |
Mertsi 28.08.2007 14:25:17 | |
---|
Itse tykkäsin Trinitystä ja vähän jäi ikävä kun vaihdoin sen sähkörumpuihin. Suomi-osio menee ihan kivasti, jos vaan saat pianot jostain muusta laitteesta. Muuten sillä pärjäilee oikein kivasti. Käsittääkseni Trinityissä on pientä merkkivikaa kuulokeliitännän suhteen. Pientä kosketushäikkee jne. Mut kaikin puolin helmi laite, täytyy tulevaisuudessa hommata takaisin. Kiittää pitää!
Ps.150
kalamies#21 >-)))> |
Ile- 28.08.2007 20:00:20 | |
---|
Niin siis onko se nyt silleen, että v3-synan voi purkaa normimalliksi, kun vain ottaa laajennukset ulos? Doh! |
teroyk 29.08.2007 14:20:48 | |
---|
Mä ainakin voisin suositella Trinitya.. itse etsin viime talvenä käytettynä 61-koskettimen versiota. Tarjouksia tuli paljon välille 750€-850€, mutta lopulta saisin ostaa sen MOSS-laajennuksella hintaan 650€ Eikö ennemmin noilla hinnoilla kannattaisi ostaa Triton. |
teroyk 29.08.2007 14:30:56 | |
---|
Niin siis onko se nyt silleen, että v3-synan voi purkaa normimalliksi, kun vain ottaa laajennukset ulos? Huom! tämä ei ole aivan varma tieto, mutta tiettävästi Korg teki ton V3:n juuri siksi, että se sai myytyä varastossa olleita laajennuksia näppärästi pois ennen Tritonin tuloa. Eli pitäisi pystyä purkamaan. |
teroyk 29.08.2007 14:33:09 | |
---|
Tuossahan tuo on Trinityni persiissä ollut aina kiinni. En ole kyllä tainnut koskaan käyttää... Et sattuis haluta myydä tuota laajennusta. Sen ainakin saa helposti irti. |