Aihe: Edulliset kaiuttimet RCA liitännällä
1
Ben_D
27.08.2007 10:03:15

Demotamme lauluja kämpillä ja tarvisin edulliset skobet rca liitännällä. Onko muita vaihtoehtoja kun Behringerin snadit skobet?
FIERCE etsii intensiivista Thrash vokalistia!!!
Daunt
27.08.2007 10:10:36
Saanko kysyä, miksi RCA? Kyllähän piuhoja löytyy vaikka minkälaisia.
Gear Acquisition Syndrome? FaderWear.com
Ben_D
27.08.2007 10:12:18 (muokattu 27.08.2007 10:13:06)

Saanko kysyä, miksi RCA? Kyllähän piuhoja löytyy vaikka minkälaisia.

Eikun sori...käy myös iso plugi. Käytössä Line 6 Toneport, jossa Analog Out liitännät ovat isoilla plugeilla. Eli RCA tai iso plugi.
Jaakkoopuukkoo
27.08.2007 12:43:16

Eikun sori...käy myös iso plugi. Käytössä Line 6 Toneport, jossa Analog Out liitännät ovat isoilla plugeilla. Eli RCA tai iso plugi.

Daunt taisi tarkoittaa, että niin RCA:sta kuin isosta plugistakin voi päätyä vaikka minkälaiseen liittimeen kunhan ostaa tahi juottaa sopivanlaisen piuhan.
En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa.
Ben_D
27.08.2007 12:44:28

Jees....selvennykseksi. Tarvin jotkut linnunpöntöt, jotka voi liittää tohon Toneportiin.
Antti1
27.08.2007 12:49:54
Mun suositus on kerätä kaveripiiristä kasaan jotkut vanhat stereon rouskut ja niille jokin vahvari. Melko varmasti lähipiiristä sellainen löytyy, joka ei ole enää käytössä. Etuina se, ettei maksa varmaankaan yhtään mitään ja ei joudu ihan surkeimmalla äänenlaadulla kämpillä demoamaan.

Teillä kuitenkin on laulukamat? Mikset sitä kautta pistä sitä mölyä soimaan?
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Ben_D
27.08.2007 12:54:14 (muokattu 27.08.2007 13:17:04)

Mun suositus on kerätä kaveripiiristä kasaan jotkut vanhat stereon rouskut ja niille jokin vahvari. Melko varmasti lähipiiristä sellainen löytyy, joka ei ole enää käytössä. Etuina se, ettei maksa varmaankaan yhtään mitään ja ei joudu ihan surkeimmalla äänenlaadulla kämpillä demoamaan.

Teillä kuitenkin on laulukamat? Mikset sitä kautta pistä sitä mölyä soimaan?

Voisinhan mä pistää, mutta musta tuntuu, että meidän PA-kaappien kautta musiikki kuulostaa aika paskalta....täytyy kehitellä jotain. Ennen olen kaverilta lainannut Behringerin pieniä pönttöjä, mutta nekin on nyt myyty.

Mulle riittää vaikka ihan perus tietokoneskobet, joissa olis sopivat liitännät...niissä kun vaan tuppaa oleen se yks ainut pikkuplugi, joka tökätään äänikortin liitäntään.
Ben_D
27.08.2007 14:12:37

Se pikkuplugi on ihan sopiva liitäntä.
Sille kaveriksi rca-pikkuplugi piuha kolikolla vaikkapa ClasOhlssonilta.

Oolraight. Täytyy testata...
Reddie
28.08.2007 01:01:32
Joo ja jos sul on jotain johtoa, missä toinen pää on sopivaa liitinmallia mut toinen ei, niin maailmajan on täynnä adaptereita:

http://www.thomann.de/fi/liitin_sovittimet.html
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)