päänahka 06.07.2007 23:01:39 | |
---|
Itelle ilmestyi viimeinkin bridge sekä korviin kolmen millin reiät. :) Sitä piti kysyä että saako/pitääkö noita koruja jotenkin pyöritellä tai liikutella nyt parantumisvaiheessa. Olen saanut vähän vaihtelevia vastauksia? Suihkun yhteydessä tai muuten puhdistuksessa pyöritellään ja liikutellaan että tulee mömmöt ulos. Muuten ei pidä koskea ollenkaan. Up and down, that's how energy stays alive. |
Volante 07.07.2007 16:37:22 | |
---|
Suihkun yhteydessä tai muuten puhdistuksessa pyöritellään ja liikutellaan että tulee mömmöt ulos. Muuten ei pidä koskea ollenkaan. Eikä niitä kovin paljon kannata käpistellä, ärtyvät vaan. Se, mikä ei suosiolla (= lämpimällä vedellä ja paperilla pyyhkäisemällä) lähde irti, antaa olla vaan. Kyllä se mähnä aikanaan sieltä irtoaa, kun siltä tuntuu. |
Juhani_ko 08.07.2007 14:13:06 | |
---|
Eikä niitä kovin paljon kannata käpistellä, ärtyvät vaan. Se, mikä ei suosiolla (= lämpimällä vedellä ja paperilla pyyhkäisemällä) lähde irti, antaa olla vaan. Kyllä se mähnä aikanaan sieltä irtoaa, kun siltä tuntuu. En ole kyllä pahemmin uskaltanu noita pyöritellä. Suihkun jälkeen vanupuikoilla oon turhat mähnät ottanu pois. Melko hyvin ovat lähteneet paranemaan. Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool. |
Syny 21.07.2007 21:43:30 | |
---|
Ainoa tämän hetkinen lävistys on oikeassa nännissä. Tarkoitus olisi hommata toiseen korvaan rengas ja alahuuleen keskelle tappi tässä myöhemmin. |
HIM 24.07.2007 00:50:50 (muokattu 24.07.2007 00:52:54) | |
---|
Mitä kauniimman sukupuolen edustajat tuumaavat tällaisesta ajatuksesta ja saahan tähän muutkin kommentoida. Eli jos hommaisi tyttökaverille lahjakortin napalävistykseen. Mutta mistä sen tietäisi, että pitäisikö se tuollaisesta lahjasta vai hermostuisiko se siitä... Yllätyksenä se olisi kiva antaa. Joskus ollut tuosta lävistyksestä puhetta ja yhteen väliin se siitä jotenkin vähän innostui ja sitten taas ei... Otappa siitä selvää... Ennestään tyttökaverilla ei ole kuin korvikset. Onko joku antanut tuollaista lahjaa? Keep it heavy! |
Mimi 24.07.2007 08:04:01 | |
---|
Mitä kauniimman sukupuolen edustajat tuumaavat tällaisesta ajatuksesta ja saahan tähän muutkin kommentoida. Eli jos hommaisi tyttökaverille lahjakortin napalävistykseen. Mutta mistä sen tietäisi, että pitäisikö se tuollaisesta lahjasta vai hermostuisiko se siitä... Yllätyksenä se olisi kiva antaa. Joskus ollut tuosta lävistyksestä puhetta ja yhteen väliin se siitä jotenkin vähän innostui ja sitten taas ei... Otappa siitä selvää... Ennestään tyttökaverilla ei ole kuin korvikset. Onko joku antanut tuollaista lahjaa? No ei kai sitä tartte nimetä, että lahjakortti on juurikin napalävistykseen. Lahjakorttiin tietty summa ja päättäkööt tyttö itse mihin kohtaan kroppaansa metallia tahtoo. |
Lesko 24.07.2007 10:22:02 | |
---|
No ei kai sitä tartte nimetä, että lahjakortti on juurikin napalävistykseen. Lahjakorttiin tietty summa ja päättäkööt tyttö itse mihin kohtaan kroppaansa metallia tahtoo. Niin ja eihän sitä heti tarvitse mennä ottamaan, sitä voi kuitenkin pikkasen odottaa, jos ei ihan heti tahdo mennä. Tuo on hyvä lahja ja ihan totta, että ei sen lahjakortin tarvitse, eikä se oikeastaan voikkaan, olla pelkästään napalävistykseen.... päättäkööt itse mitä haluaa tehdä ja tuo hinta kaikilla läväreillä taitaa pyöriä siinä 40€ hujakoilla, joten ei senkään kanssa mitään ongelmaa.... =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
HIM 24.07.2007 19:08:35 | |
---|
Niin ja eihän sitä heti tarvitse mennä ottamaan, sitä voi kuitenkin pikkasen odottaa, jos ei ihan heti tahdo mennä. Tuo on hyvä lahja ja ihan totta, että ei sen lahjakortin tarvitse, eikä se oikeastaan voikkaan, olla pelkästään napalävistykseen.... päättäkööt itse mitä haluaa tehdä ja tuo hinta kaikilla läväreillä taitaa pyöriä siinä 40€ hujakoilla, joten ei senkään kanssa mitään ongelmaa.... =) Kuinkahan kauan tuollainen lahjakortti on voimassa? Tuli tuossa mieleen, että mitäs jos tyttökaveri ei haluakaan käyttää tuota lahjakorttia...? Olisi tuo ainakin yllätyksenä hyvä...=) Jännittää vain, että miten se reagoisi tuohon eli käykö laittamassa lävistyksen vai tykkääkö huonoa tuosta... Keep it heavy! |
noir 24.07.2007 22:13:14 | |
---|
Kuinkahan kauan tuollainen lahjakortti on voimassa? Tuli tuossa mieleen, että mitäs jos tyttökaveri ei haluakaan käyttää tuota lahjakorttia...? Olisi tuo ainakin yllätyksenä hyvä...=) Jännittää vain, että miten se reagoisi tuohon eli käykö laittamassa lävistyksen vai tykkääkö huonoa tuosta... No, tee epävirallinen lahjakortti ja lähde mukaan rahamieheksi. I wish I were there Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Lesko 25.07.2007 15:22:26 | |
---|
Mulla vaan ei tunnu tuo kulmaläväri pysyvän, se vaan syö itteään kokoajan pois... voi paska jos suoraan sanoo.... nyt siinä näkyy tota tappiakin vaikka kuinka paljon, vaikka pistin siihen lyhemmän korun, alussa oli pitkällä korulla pelkät pallot näkyvissä.... prkl "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Mirrinsane 26.07.2007 12:59:01 | |
---|
Mulla vaan ei tunnu tuo kulmaläväri pysyvän, se vaan syö itteään kokoajan pois... voi paska jos suoraan sanoo.... nyt siinä näkyy tota tappiakin vaikka kuinka paljon, vaikka pistin siihen lyhemmän korun, alussa oli pitkällä korulla pelkät pallot näkyvissä.... prkl ajoissa pois, välttää ruman arven. kun se rupeaa ulos puskemaan, niin tarvii nöyrtyä. tappelemisesta ei mitään iloa. kalamies#52 >-)))>
eikä kipu mene pois, 89-07, adios |
Volante 23.08.2007 17:24:34 | |
---|
Otin sit labretin alahuulen keskelle, kuitenkin niin että saan siihen halutessani renkaan tai vaikka spiraalin jos siltä alkaa tuntua. Voisin vaikka viihtyäkin tän kanssa, joskin näyttää aika hölmöltä kun tapissa on pari, kolme milliä turvotusvaraa ja huuli ei ole vielä turvonnut sitten yhtään. Kauankohan siinä menee että turpoaa jos on turvotakseen... Vasta viiden viikon päästä sopisi kuulemma käydä vaihtamassa lyhyempi tappi, mikä tuntuu mun mielestä aika pitkältä ajalta. Kävin siis Petskun luona Ateneuminkujalla. Oikein tarkasti teki työnsä, paikan sovitteluun meni ainakin tuplasti pidempi aika kuin itse lävistyksen tekemiseen jos se nyt jotain kertoo :) |
pussokisu 25.08.2007 20:16:49 | |
---|
vahan aikaa sitte kavin ottamassa huuleen toisen reijan. ekan ottaminen ei oikeestaan tuntunu missan. mutta toi toinen, lavistaja ilmeisesti ei osannu pitaa niita pihteja tarpeeksi tiukasti ja jumalauta se sattu. se tyyppi myos kiristi pallon niin tiukalle etta koruliikkeessa jouduin kaymassa vaihtamassa tapin ja tyty joutu leikkaamaan sen tapin poikki!! hönö |
Rakkikoira 25.08.2007 20:57:00 | |
---|
Millä keinolla pallokorun pallon saa parhaiten paikoilleen? Ennen en ole itse joutunut laittamaan, mutta nyt pitäisi. |
hanuristi 25.08.2007 21:28:14 | |
---|
Millä keinolla pallokorun pallon saa parhaiten paikoilleen? Ennen en ole itse joutunut laittamaan, mutta nyt pitäisi. Vissiin meinaat semmosta pallolukollista rengasta? Jos on kovin pieni, lukkopihdit avittaa, jos on isompi, saattaa saada ihan sormin.Kokeile niitä pihtejä. Itsehän vedän sormin pienistä isoon, mutta on tullut tehtyä sitä sattuneesta syystä aika paljon, niin on heleppoa. |
Mirrinsane 25.08.2007 22:03:56 | |
---|
Otin sit labretin alahuulen keskelle, ... Kävin siis Petskun luona Ateneuminkujalla. Oikein tarkasti teki työnsä, paikan sovitteluun meni ainakin tuplasti pidempi aika kuin itse lävistyksen tekemiseen jos se nyt jotain kertoo :) Hä. Petsku aikanaan chebellassa vielä ollessaan oman labretini laittoi ja silloin puhui paristakolmesta viikosta, jos tahtoo korun lyhyempään vaihtaa. Kielessäkin kun on kuukausi tuo vara. Viisi kuulostaa melko huimalta. Petsku kyllä osaa asiansa, ei siinä mitään. kalamies#52 >-)))>
eikä kipu mene pois, 89-07, adios |
Rakkikoira 25.08.2007 22:04:40 | |
---|
Vissiin meinaat semmosta pallolukollista rengasta? Just sellaista. Jos on kovin pieni, lukkopihdit avittaa, jos on isompi, saattaa saada ihan sormin.Kokeile niitä pihtejä. Itsehän vedän sormin pienistä isoon, mutta on tullut tehtyä sitä sattuneesta syystä aika paljon, niin on heleppoa. Ei ole kovin pieni, mut ei minun sormilla ainakaan saa. Mut täytyy yrittää pihdeillä. Kokemuksella tietysti tekee mitä vaan. Kiitos. |
Mimi 26.08.2007 10:34:35 | |
---|
Ei ole kovin pieni, mut ei minun sormilla ainakaan saa. Mut täytyy yrittää pihdeillä. Kokemuksella tietysti tekee mitä vaan. Kiitos. Mulla on tuo isoin pallorengas sen verran jäykkä, että en oo vielä tähän päivään mennessä saanu sitä kiinni korvaani itse. Ei mene pallo paikalleen edes "kuivaharjoittelemalla" koru kädessä, saati sitten jos koru ois kiinni korvassa. Muutenkin tullut pariin otteeseen taisteltua noiden pallojen kanssa, joten nykyään en enää ota noita irti, ellei oo äärimmäinen hätä. Jos et ite saa paikoilleen, niin paikallisessa lävistysliikkeessä varmaan auttavat ihan mielellään. Niillä kun on kokemusta aiheesta niin paljon, että homma käy sangen sutjakasti. |
Vissiin meinaat semmosta pallolukollista rengasta? Jos on kovin pieni, lukkopihdit avittaa, jos on isompi, saattaa saada ihan sormin.Kokeile niitä pihtejä. Itsehän vedän sormin pienistä isoon, mutta on tullut tehtyä sitä sattuneesta syystä aika paljon, niin on heleppoa. Lukkopihdit on väärä työkalu. Lukkorengaspihdit oikea. Puristaessa aukeavat. http://www.biltema.fi/osteri/osteri … mp;linkki=12163.htm&tuote=12163 Omnia mutantur, nihil interit. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
hanuristi 27.08.2007 05:47:58 | |
---|
|