absqua 24.08.2007 21:39:25 (muokattu 24.08.2007 21:40:56) | |
---|
Missävälissä tuo made in maa vaihtui jenkeistä vietnamiksi? Tämän vuoden aikana ovat saaneet tuon Vietnamin tehtaan käyntiin. E: Mä en tiedä tehdäänkö jenkeissä enää mitään ampegeja. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 24.08.2007 21:53:30 | |
---|
Tämän vuoden aikana ovat saaneet tuon Vietnamin tehtaan käyntiin. E: Mä en tiedä tehdäänkö jenkeissä enää mitään ampegeja. Joku huhu kertoi, että putkitoosat olis jenkkejä edelleen ja edukkaammat trankkuvehkeet olis siirtynyt Vienamiin. Toinen huhu taas kertoo, että kaikki tehdään Vietnamissa. Tiedä näistä. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
absqua 24.08.2007 22:05:30 | |
---|
Joku huhu kertoi, että putkitoosat olis jenkkejä edelleen ja edukkaammat trankkuvehkeet olis siirtynyt Vienamiin. Toinen huhu taas kertoo, että kaikki tehdään Vietnamissa. Tiedä näistä. Mäkin olen kuullut molemmat huhut. Lisäksi osassa kamppeista lukee made in china. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kodou 25.08.2007 00:34:28 | |
---|
Ainakin mun SVT-CL is made in vietnam :( |
absqua 25.08.2007 07:25:44 | |
---|
Ainakin mun SVT-CL is made in vietnam :( Aivan. Lienee siis niin että paremman luokan kamat tehdään Vietnamissa ja loput Chiinassa. Mä olen omin silmin nähnyt yhden Kiina-kaapin Soundatassa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Karlsson 25.08.2007 10:48:19 | |
---|
Aivan. Lienee siis niin että paremman luokan kamat tehdään Vietnamissa ja loput Chiinassa. Mä olen omin silmin nähnyt yhden Kiina-kaapin Soundatassa. Huoh, siinä meni viimeisetkin toivon rippeet. Ei sillä, etteikö nuokin voisi olla ihan käypää rompetta. Onko hinnoissa eroa noihin aikaisempiin jenkkivermeisiin? "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
laroma 25.08.2007 11:50:39 | |
---|
Huoh, siinä meni viimeisetkin toivon rippeet. Ei sillä, etteikö nuokin voisi olla ihan käypää rompetta. Onko hinnoissa eroa noihin aikaisempiin jenkkivermeisiin? Ainakin käytettynä on varmasti.. |
Quizz Kid 25.08.2007 12:05:44 | |
---|
Tulipa mieleeni kysymys. Olen harklinnut ampegin 4x10 -kaapin hankkimista. Sellaisen, jolla pärjäisi 100W putkinupin kanssa. HLF:ää olen miettinyt, mutta kuulostaisiko HE -versio paremmalta putkinupin kanssa? Kumpaakaan kaappia en ole vielä kokeillut. Mutaista überbassovoittoista saundia en halua Kyselee QK |
handegunnar 25.08.2007 13:32:38 | |
---|
Ainakin mun SVT-CL is made in vietnam :( Oulussa Musiiki-Kullaksen myyjä sanoi, että Ampegin valmistus on siirtynyt Japaniin. Sanoi maahantuojan edustajan Pupen niin kertoneen. Vaan Vietnamhan tuo näyttää olevan. Tehdäänköhän mahdollisesti osa Japanissa? ''You don't have to be a musician to play rock and roll.
You've just got to love it and want to play it.''
LEE BRILLEAUX |
poppamies 25.08.2007 13:38:55 | |
---|
Oulussa Musiiki-Kullaksen myyjä sanoi, että Ampegin valmistus on siirtynyt Japaniin. Sanoi maahantuojan edustajan Pupen niin kertoneen. Vaan Vietnamhan tuo näyttää olevan. Tehdäänköhän mahdollisesti osa Japanissa? Jaappan, Vietnam, Korea, Intia. Onko väliä jos laite toimii ja miellyttää? G strings are for strippers! |
Karlsson 25.08.2007 13:46:34 | |
---|
Jaappan, Vietnam, Korea, Intia. Onko väliä jos laite toimii ja miellyttää? Joo mut kato jälleenmyyntiarvo, tuo tärkeistä tärkein elementti musiikin saralla. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
balzary 25.08.2007 15:03:35 | |
---|
Sellaisen, jolla pärjäisi 100W putkinupin kanssa. HLF:ää olen miettinyt, mutta kuulostaisiko HE -versio paremmalta putkinupin kanssa? Kumpaakaan kaappia en ole vielä kokeillut. Tule testaamaan meidän treenikselle kun haet sen pedaalin pois. 100w Ampeg ja pari 4x10 HE kaappia löytyy testiin. |
Quizz Kid 25.08.2007 15:46:34 | |
---|
Hep! Niinpä voisi tehdä. Palataas.. Tule testaamaan meidän treenikselle kun haet sen pedaalin pois. 100w Ampeg ja pari 4x10 HE kaappia löytyy testiin. |
Tuosta SVT-CL nupin takapaneelista löytyy polarity nappula jonka voi asettaa kolmeen asentoon. Manuaalissa lukee että nappula tulisi asettaa siihen asentoon, jossa kuuluu vähiten häiriöääniä. Pelottaa että posautan nuppini tuon namiskan takia. Polarityn, eli suomeksi napaisuuden, vaihteleminen ei varmastikkaan ole nupille terveellistä, vaiko? Ja jos ymmärsin oikein, rantasaunaa voi ajaa joko kahtena 4x10 tai yhtenä 8x10. Miten tuo käytännössä tapahtuu. Kiitos ja anteeksi. |
kondensaattori 26.08.2007 10:38:01 | |
---|
Tuosta SVT-CL nupin takapaneelista löytyy polarity nappula jonka voi asettaa kolmeen asentoon. Manuaalissa lukee että nappula tulisi asettaa siihen asentoon, jossa kuuluu vähiten häiriöääniä. Pelottaa että posautan nuppini tuon namiskan takia. Polarityn, eli suomeksi napaisuuden, vaihteleminen ei varmastikkaan ole nupille terveellistä, vaiko? Ja jos ymmärsin oikein, rantasaunaa voi ajaa joko kahtena 4x10 tai yhtenä 8x10. Miten tuo käytännössä tapahtuu. Kiitos ja anteeksi. Eikös se polarity-kytkin kutke jomman kumman navan runkoon konkan läpi? eli nollaan kytkettynä vahvistin olis periaatteessa maadotettu. Siinä on sitten maadoittamaton verkopiuha? Taitaa olla ajalta jolloin ei olllu maadotettuja rasioita. Taitaa olla hengenvaarallinen nappula, jos konkka vuotaa ja nappula on väärässä asennossa on verkkojännite rungossa. Keskiasennossa ei varmaan kumpikaan ole kytketty runkoon. Saattas olla parasta vaihtaa/vaihdattaa maadoitettu verkkopiuha siihen. |
Karlsson 26.08.2007 11:03:17 | |
---|
Eikös se polarity-kytkin kutke jomman kumman navan runkoon konkan läpi? eli nollaan kytkettynä vahvistin olis periaatteessa maadotettu. Siinä on sitten maadoittamaton verkopiuha? Taitaa olla ajalta jolloin ei olllu maadotettuja rasioita. Taitaa olla hengenvaarallinen nappula, jos konkka vuotaa ja nappula on väärässä asennossa on verkkojännite rungossa. Keskiasennossa ei varmaan kumpikaan ole kytketty runkoon. Saattas olla parasta vaihtaa/vaihdattaa maadoitettu verkkopiuha siihen. Piuha on kyllä maadoitettu ja toi on siis ihan tuoreissakin SVT:issä. Olen itse pitänyt keskiasennossa. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
kondensaattori 26.08.2007 11:05:09 | |
---|
Piuha on kyllä maadoitettu ja toi on siis ihan tuoreissakin SVT:issä. Olen itse pitänyt keskiasennossa. Onko sillä vaikutusta häiriöihin? Tutuu kyllä joutavalta nappulalta maadoitetussa pelissä. |
Kodou 26.08.2007 11:05:33 | |
---|
Kyllä luulis että 2007 mallissa on maadoitukset kohdallaan. Ainakin virtapiuha on maadoitettu. |
Kodou 26.08.2007 11:06:26 | |
---|
Kyllä luulis että 2007 mallissa on maadoitukset kohdallaan. Ainakin virtapiuha on maadoitettu. /edit: Olinpa hidas.. |
Karlsson 26.08.2007 11:06:41 | |
---|
Onko sillä vaikutusta häiriöihin? Tutuu kyllä joutavalta nappulalta maadoitetussa pelissä. En ole kyllä tuolla korvalla asiaa tutkaillut. Pitää käydä kämpällä ihmettelemässä... "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |