No jos verrataan esim normi Razorbackia ja 255 niin mun mielestä ero tatsissa on aika iso. 255 on (Tietenkin) paljon jämäkämpi. Vaikka tiputtaisit virettä niin kielet ei mee täysin spagetiksi. Kaulapainoisuutta ei kepissä ole tippaakaan (Sinänsä yllätys ainakin mulle) ja muutenkin hemmetin timakka ja pätevä keppi. EMGeet kepissä jo valmiina eli jos sitä rankista rankinta haluaa soittaa niin ei tarvi myöhemmin käydä haikailemaan aktiivien perään kun ne jo löytyy. Itsellä ainakin 255 kädessä sormet rupesi automaattisesti tapailemaan Angel of deathia ja South Of Heavenia. :) Kaula tuntui ainakin mun käteen mukavalta, Dimebagin soft-V, jotenkin sormet meni tosi "sulavasti paikallaan". Täytyy tosin muistaa että diggaan stratoissakin V kaulasta että jollekulle se Deanikin voi olla hirvitys.. Itse oli pakko luopua omasta 255 Deanistani että sain oman vanhan rakkaan stratoni takasin kun vintage äijiä kuitenkin olen.. Mut jos vähänkään hevi- miehiä olet niin uskallanpa veikata että keppi on sinulle täysin passeli. |