-J.- 24.08.2007 15:57:59 | |
---|
Eli olisin haeskelemassa uutta keppiä. Ainuut spec. ovat Kelluvatalla ja 24-nauhaa. Mitä ja mistä? Suositelkaa ja kertokaa miksi itse päätyisitte valintaan.. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Ziggy Bubba 24.08.2007 16:01:05 (muokattu 24.08.2007 16:05:09) | |
---|
You said a' what now? |
oiva tumpeloinen 24.08.2007 16:01:08 (muokattu 24.08.2007 16:02:04) | |
---|
Osta joku kallis. Olisko sulla kuitenkin jonninmoista hintaa mielessä sille kepukalle? E: nopeet syö hitaat. Haullakin tulisi varmaan kohtuullisen monta ketjua aiheesta....... |
MaxDamage 24.08.2007 17:35:22 | |
---|
Haulla löytyy varmasti monta samanlaista ketjua ja jokaisessa tolkutetaan "Osta Ibanezin Rg". Kannattais ehkä ostaa se. :) |
MaxDamage 24.08.2007 17:38:27 | |
---|
Mutta jos nyt ihan asiallisesti vastataan niin voisit vähän tarkemmin kertoa toivomuksiasi. Hintahaarukka? Kitaran muoto? "Normi", V, Explorer tyyppinen? Jacksonilta ja ESPeeltä varmaan löytyisi monia eri varteenotettavia vaihtoehtoja sinulle. http://www.espguitars.com/ http://www.jacksonguitars.com/ |
Jännää, kerroppas millaista soitat ja mikä on hintaluokka. Se vaikuttaa aika paljon nimittäin tässä. "Vittu minä tapan kohta teijät kaikki, nii paitsi joonaksen ku muute se ei päästäs minua bändiin" Sami on synkkä poika. |
-J.- 26.08.2007 19:25:05 (muokattu 26.08.2007 19:25:40) | |
---|
Jännää, kerroppas millaista soitat ja mikä on hintaluokka. Se vaikuttaa aika paljon nimittäin tässä. okei.. sori aloitus viestin epä täydellisyys. hinta haarukka: 0-600e Muoto: no peri aatteessa mikä vaan käy. joku St tai V mieluiten Soiteltua: Bodomista Led Zeppeliiniin If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Maraaa 26.08.2007 20:23:23 | |
---|
Suosittelen omaa keppiä, eli tätä Assassinia. Jos siis RG ei nappaa, hintaa uutena 611. Artikkelin voit lukea, löytyy kuvauksesta. Miulla ei RG innostanu yhtään, ku kokeilin. Mutta hyvä se on jos tykkää. Hauiksethan on vaan tiellä |
-J.- 27.08.2007 16:21:02 | |
---|
If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Ziggy Bubba 27.08.2007 16:31:17 (muokattu 27.08.2007 16:32:31) | |
---|
http://www.musik-produktiv.com/shop … 0018298/sid/!x32fific/quelle/listen mitä mieltä tosta? ois pirun halpa.... Ei ihme että on halpa; Kiinassa valmistettu, kehnot mikit, talla ynm. Jos floikallista kitaraa halajat, niin ei kannattane tyytyä noihin halvimpiin. Ne RG5xx-sarjan kitarat on jo aivan eri maailmasta noiden rinnalla. Toki, jos rahatilanne ei vaan salli isompaa sijoitusta, niin ei kai siinä sitten mikään auta. Oma ehdotukseni olisi kuitenkin säästää hiukan lisää rahnaa tuohon kapulaan, ei tartte sitten heti olla vaihtamassa. You said a' what now? |
Räbbänä 27.08.2007 16:34:19 | |
---|
Ei ihme että on halpa; Kiinassa valmistettu, kehnot mikit, talla ynm. Jos floikallista kitaraa halajat, niin ei kannattane tyytyä noihin halvimpiin. Ne RG5xx-sarjan kitarat on jo aivan eri maailmasta noiden rinnalla. Toki, jos rahatilanne ei vaan salli isompaa sijoitusta, niin ei kai siinä sitten mikään auta. Oma ehdotukseni olisi kuitenkin säästää hiukan lisää rahnaa tuohon kapulaan, ei tartte sitten heti olla vaihtamassa. Joskus nuita Rg5xx-sarjalaisia on näkynyt jopa 350€ hintaan myynnissä. Eli tuolla hintaerolla olisin itsekin tuon pienen säästämisen kannalla. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
ekikoo 27.08.2007 16:57:17 (muokattu 27.08.2007 16:58:03) | |
---|
Eiks se oo vähän niin että kelluvatallaisen kitaran (ihan ostajan parasta ajatellen) kannattaisi olla sitä hintavampaa luokkaa... Pitemmän päälle voivat halvat osat/materiaalit alkaa aiheuttamaan harmia. e: En sillä että tämä olisi tässä ketjussa uusi tieto, mutta kannoinpa korteni laiskasti kekoon All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
musaniko 27.08.2007 20:20:18 | |
---|
Itse ostin tuossa viime viikolla käytetyn 2 vuotta vanhan esp ltd mh-250:sen. Ja ei voi muuta kuin kehua. Vaikka kuinka on lisenssi talla niin voin vannoa että pitää vireen vaikka kuinka olen rääkännyt. Ja ihan on testattu virittimellä ja viritin on korg dt 10 (jos joku alkaa epäilee virittimen laatua.. :D) Tatsi on mun käteen todella hyvä. Maalattu kaula on paljon parempi minun mielestäni kuin ei maalattu. Mikkeinä tossa on emg hz ja saundi on todella hyvä. Jumbo fretsit ellei jopa extra.. en nyt muista.. Suosittelen ainakin kokeilemaan.. Soittokokemusta mulla on semmoiset 4 vuotta ja kitara on mulla kolmas. Ite kyllä tykkään todella paljon. Ehkä mikkien päivitys tulossa ja schallerin floikka ihan opettelu mielessä.. ;) tai jos sittenkin ostais uuden kitaran.... |
Ze Kink 29.08.2007 03:18:13 (muokattu 29.08.2007 03:19:12) | |
---|
|
maggot 29.08.2007 08:18:13 | |
---|
Musta vähän tuntuu, ettei tuo ole Rg550. Ainakin tuo kammen kiinnitysjuttu & Ibanezin logo tallassa viittaisi Lo-Trs:ään, varsinkin tuossa yhdessä profiilissa olevassa kuvassa (vertaa tuota: http://muusikoiden.net/dyn/users/27464.jpg tuohon: http://www.jemsite.com/jem/detail/trem_lotrs-2.jpg ). Että kannattanee ottaa huomioon. Tiedä sitten, onko vain myyjän moka, vai jotain muuta. Joo, saman huomasin minäkin.. LO-TRS II talla näyttäisi olevan kiinni kitarassa. Ja missään RG550:sessä ei ole tehdas asennuksena tietääkseni LO-TRS tallaa. "Hulkamania still running wild!!" |
Luotomeister 29.08.2007 08:23:03 | |
---|
Itse ostin tuossa viime viikolla käytetyn 2 vuotta vanhan esp ltd mh-250:sen. Ja ei voi muuta kuin kehua. Vaikka kuinka on lisenssi talla niin voin vannoa että pitää vireen vaikka kuinka olen rääkännyt. Ja ihan on testattu virittimellä ja viritin on korg dt 10 (jos joku alkaa epäilee virittimen laatua.. :D) Tatsi on mun käteen todella hyvä. Maalattu kaula on paljon parempi minun mielestäni kuin ei maalattu. Mikkeinä tossa on emg hz ja saundi on todella hyvä. Jumbo fretsit ellei jopa extra.. en nyt muista.. Suosittelen ainakin kokeilemaan.. Soittokokemusta mulla on semmoiset 4 vuotta ja kitara on mulla kolmas. Ite kyllä tykkään todella paljon. Ehkä mikkien päivitys tulossa ja schallerin floikka ihan opettelu mielessä.. ;) tai jos sittenkin ostais uuden kitaran.... piti vaan sanoa että kun testasin tossa dlx-musicissa tota esp ltd mmv sn:ää, sen maalattu kaula oli ainakin ihan nihkeä kun vähän aika oli soittanu. |
musaniko 29.08.2007 21:25:17 | |
---|
mulla ei ole tuollaista tapahtunut vaikka oon soittanu 4h putkeenkin.. :) |
ToxicRone 02.09.2007 15:03:05 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 02.09.2007 15:10:33 | |
---|
Tuosta tuollainen Ibanezin Rg1570 Mrr Prestige: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=139702 Tarjouksessa 795e mukana hieno kova laukku. Itse päädyin vuosi sitten juuri tuohon kitaraan. Loisto keppi, suosittelen. Mulla_saattaa_olla kohta moinen myynnissä. Mukaan siihen ruiskuun lähtee DM.n mikit (alkuperäiset tulee myös), kova kotelo (ei alkuperäinen) ja säätöavaimet, mitä sen mukana tuli. Saattaa jotain sen mukana tulleita papereitakin vielä jostain löytyä......jos kiinnostaa, niin voipi kysellä. |