Aihe: Uusi purkki SD-1 kaveriksi.
1
anma86
24.08.2007 20:02:59
Eli Uraltonella modattu sd-1 tarvisi kaverin. tarvitsin pedaalin jota voisin käyttää boosterina sekä yksinään sellaiseen blues tyyliseen miedompaan säröön. Siispä mikä olisi teidän mielestä vastaus tähän ongelmaan?
Thule
24.08.2007 20:05:22
Siispä mikä olisi teidän mielestä vastaus tähän ongelmaan?

Paras hinta-/laatusuhde taitaa olla DigiTechin Bad Monkeyssä. Se on sitäpaitsi oikeasti hyvä vehje juuri tuohon tarkoitukseen.
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
aasit
24.08.2007 20:06:52
Perus Bad Monkeystä lähtee miedommat overdrivet, ja voi tarvittaessa buustia vahvistimen omaa signaalia tai vaihtoehtoisesti toisen purkin säröä, kuten ilmeisesti tässä on tarkoitus tehdä. Kaiken lisäksi hinta ei ole mitenkään erityisen suolainen.
Deranged
24.08.2007 20:21:27
Eli Uraltonella modattu sd-1 tarvisi kaverin. tarvitsin pedaalin jota voisin käyttää boosterina sekä yksinään sellaiseen blues tyyliseen miedompaan säröön. Siispä mikä olisi teidän mielestä vastaus tähän ongelmaan?

DOD YJM308. En tykännyt Bad Monkeystä, vaihdoin tuohon DODiin. Mucho gusto.

YJM toimii varsinkin buusterina erittäin hyvin. Ja miksei siitä bluesiakin saisi ulos?
Soundiltaan YJM on terävämpi kuin Monkey, ja tekee tiukemman edgen säröön.
anma86
26.08.2007 00:50:29
Itsellä kävi ensimmäisenä mielessä marsun bluesbreaker2 mutta se jotenkin tuntui huonolta spedulta. muuten kyllä pidän perus marshallin säröstä mutta en tuosta purkista.
arppah8
26.08.2007 01:05:27

Itsellä kävi ensimmäisenä mielessä marsun bluesbreaker2 mutta se jotenkin tuntui huonolta spedulta. muuten kyllä pidän perus marshallin säröstä mutta en tuosta purkista.

Tossa Marsussa on kyllä se boost-toiminto hyvinkin käyttökelpoinen, mulla on tuo käytössä Mesan V-Twinin ruttaamiseen. Purkin varsinainen säröpuoli onkin sitten aika huono. On mulla sillekin ollut boostaamisessa käyttöä, kun noissa kepukoissani on hieman erityylisiä mikkitsydeemeitä jotka tarvitsevat eriasteista boostia.
I rather be a jerk than being hip like you.
anma86
26.08.2007 14:42:43
Taytyy kyllä jossain käydä testaamassa tuota badmonkeyta se vaikuttaa halvalta ja hyvältä minun tarkoituksiini.
rosberg
26.08.2007 18:02:54
osta toinen sd-1, aion itse ostaa vielä kolmannenkin!
Ostetaan gibson explorer!!!
Dirty Hero
26.08.2007 19:48:17
Itse etsin kesällä juuri blues-säröä ja hankin Bad Monkeyn. Eipä sitä voi muuta kuin kehua.
Wäiski
26.08.2007 22:56:04

Erityisen toimiva yhdistelmä on sd-1 ja perässä Hot Cace. Erikseen kumpikin ovat erinomaisia lajissaan ja molemmat yhdessä pienellä gainilla tuottavat upean laulavan soundin. Millään muulla pedaaliyhdistelmällä en ole päässyt lähellekään samaa. Hot Cace tahtoo vaan olla hinnakas, mutta hintansa arvoinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)