Aihe: evolution 7 ja gain booster?
1
saastara
24.08.2007 12:53:33 (muokattu 24.08.2007 12:56:27)
Kannattaa tesmata, että buustaat polkimella gainin sijaan leveliä.. Noin pääpiirteittäin. Liika särö lähinnä suttaa soundia, leveli tuo sitä jynkkyä. :) Dynamiikkahan siinä tosin kärsii, mutta tuskin se high gain-meiningeissä ketään kiinnostaa. :p

E: Muotoilinpa tyhmästi.. Elikkäs spedu eteen (valitse ite miellyttävä), gaini nollille ja leveli täysille. Toimii..

Standardiratkaisuina voisi tarjota Tube Screameria, Bad Monkeytä sekä Super Overdrivea.. Itse olen tykästynyt buustausmeiningeissä DODin YJMään. Toimii hyvin Bad Monkeyn kanssa. YJM:stä revin perussäröt ja BM:llä sitten päälle silloin kun tarvitsee jumala-leadeja.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
-K-
24.08.2007 13:24:28
Yksi vaihtoehto voisi olla myös oikeen nimenomainen boostipedaali, esim MXR Mc-401 jolla saa puhdasta boostia. Perus OD pedaali, kuten bossin SD-1 vaan on huomattavasti edullisempi ja monikäyttöisempi. Se tietysti muuttaa sitä soundia, mutta harvoin huonompaan suuntaan. Itse omistan MC-402 mallin josta löytyy puhdas boosti ja OD puoli, laatuvärkki kaikin puolin. Ehkä OD puoli on liian neutraalin ja kiltin oloinen boostattaessa, vertailukohtina SD-1 ja MXR wylde malli.
Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)