Sälski 23.08.2007 22:14:02 | |
---|
Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
niin kertokaa mulle jotain voxin wahista, hyvät ystävät. Ohentaa signaalia,toimii minusta parhaimmillaan jonku buusterin jälkeen. N.C. |
Dr. Muff 24.08.2007 09:11:46 (muokattu 24.08.2007 09:14:44) | |
---|
Ohentaa signaalia,toimii minusta parhaimmillaan jonku buusterin jälkeen. Näin on näppylät. Oleks T koittanut vaihtaa vähän vastusarvoja? Lisäks sen yhen konkan arvoa muuttamalla sais sweepin syvemmälle. Munsta pelkkä vastuksen muuttaminen ei riittänyt koska sitä ei voi muuttaa kamalan paljoa ilman että soundi menee muuten muusiksi. Jos Vox-soundia halajaa, siis sitä mikä on tuttu vanhoilta levyiltä on parempiakin vaihtoehtoja kuin uusi Vox. Kysymys on kai siitä kuinka paljon rahaa haluaa wahiin käyttää. |
NoCo 24.08.2007 12:35:51 | |
---|
Luulenpa tätä vakioksi, paitsi tr00bypassi tehty. Joutunu taistelee vahvarivalintaa ja kaikki muu kolvailu on jääny vähemmälle. Vaikuttaa mukavan helpolta modilta tuo vastus/konkka vaihto. :) Näin on näppylät. Oleks T koittanut vaihtaa vähän vastusarvoja? Lisäks sen yhen konkan arvoa muuttamalla sais sweepin syvemmälle. Munsta pelkkä vastuksen muuttaminen ei riittänyt koska sitä ei voi muuttaa kamalan paljoa ilman että soundi menee muuten muusiksi. Jos Vox-soundia halajaa, siis sitä mikä on tuttu vanhoilta levyiltä on parempiakin vaihtoehtoja kuin uusi Vox. Kysymys on kai siitä kuinka paljon rahaa haluaa wahiin käyttää. N.C. |
Dr. Muff 24.08.2007 12:51:48 (muokattu 24.08.2007 12:53:15) | |
---|
Luulenpa tätä vakioksi, paitsi tr00bypassi tehty. Joutunu taistelee vahvarivalintaa ja kaikki muu kolvailu on jääny vähemmälle. Vaikuttaa mukavan helpolta modilta tuo vastus/konkka vaihto. :) Jaajaa, sama kierre jatkuu :) Ton modaaminen on varsin simppeliä, oikein arvojen haarukoiminen on aika kuluttavaa hommaa jos on taipumus ruuvaamiseen ;-) |
Sälski 24.08.2007 14:35:11 | |
---|
Jaajaa, sama kierre jatkuu :) Ton modaaminen on varsin simppeliä, oikein arvojen haarukoiminen on aika kuluttavaa hommaa jos on taipumus ruuvaamiseen ;-) mää en lähe modaamaan, en osaa. sais muuten voxin sivuille heittää ääni näytteitä ni vois vertailla perus dunlopiin. oonko nyt ymmärtänyt oikein että soundi on uhuempi kuin muissa waheissa? Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
StJerky 24.08.2007 14:41:44 | |
---|
Minulla on 20 v vanha VOX wah enkä kyllä vaihtaisi vanhaan enkä uuteen Dunlopiin. |
Dr. Muff 24.08.2007 15:23:54 | |
---|
mää en lähe modaamaan, en osaa. sais muuten voxin sivuille heittää ääni näytteitä ni vois vertailla perus dunlopiin. oonko nyt ymmärtänyt oikein että soundi on uhuempi kuin muissa waheissa? Niin en mä kyllä suosittelisikaan ostamaan uutta wahia mitä pitää ruveta heti modaamaan. Tony rupeaa ja menettää järkensä siinä kierteessä ;-) Kandee ihan mennä kokeilemaan sekä dunloppia että voxin reissueta. En tiedä mikä on saatavuus kun ilmeisesti dunlop on lopettanut Voxin wahien tekemisen. Lienee asia niin että vastaisuudessa Voxin wahit tehdään jossain muualla ja ehkä aavistuksen eri spekseillä. Mutta niissä on eri soundi. Mun mielestä Voxissa on paljon parempi soundi, mutta ohuehko ja lisäks syö puhdasta soundia. TBP on ihan must. Jos mä haluaisin halvalla hyvän wahin niin ostaisin Jen/Thomas Organ cry babyn. Ne on kyllä pakko hankkia ulkomailta, esim ebaystä koska täällä niitä ei liiku ja jos liikkuu ne eivät ole halpoja. Mulla oli wanha (70l?) Jenin tehtailla tehty Vox ja se oli kyllä kamala pettymys. Tai sitten Area51 Italian Wah kitti johonkin dunlopin kuoriin. Rahalla saa ja konilla pääsee; Budda, Teese, Fulltone... |