_DimebagDarrel_ 23.08.2007 22:17:34 | |
---|
Oon miettinyt tuommoista Dimaveryn ZZ-50 E-Guitar Southflag..Ajattelin siis kysyä että oisko tossa mitään järkee ku kitarassa on floikka talla ja sen verran halpa kitara kun on niin rupesi vähän epäilyttämään sen laatu?? |
Jesus_Plastica 23.08.2007 23:36:51 | |
---|
Oon miettinyt tuommoista Dimaveryn ZZ-50 E-Guitar Southflag..Ajattelin siis kysyä että oisko tossa mitään järkee ku kitarassa on floikka talla ja sen verran halpa kitara kun on niin rupesi vähän epäilyttämään sen laatu?? Hinta jonka löysin sille on 279 euroe. Ei tuo nyt mikään täysin halpiskitara sitten voi olla. Tosin merkki on mulle täysin outo, voi olla täyttä sekundaa myös, varsinkin talla ja mikit... |
beissi man 24.08.2007 00:48:43 | |
---|
Soittelin kerran Dimaveryn 5-kielistä bassoa. Täytyy sanoa että olipahan hirveä vehje. Missään kokeilemassani bassossa/kitarassa ei ole nauhat kurkanneet niin pahasti otelaudan reunalta. Ihan kipeetä teki ku soitti. Ei siis kyseinen merkki vakuuttanut. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Hinta jonka löysin sille on 279 euroe. Ei tuo nyt mikään täysin halpiskitara sitten voi olla. Tosin merkki on mulle täysin outo, voi olla täyttä sekundaa myös, varsinkin talla ja mikit... Uusi alta 300 euron kitara FR-johdannaisella ei ole halpis? |
Jesus_Plastica 24.08.2007 01:05:58 | |
---|
Uusi alta 300 euron kitara FR-johdannaisella ei ole halpis? Joillekin on, joillekin ei. Onhan se halpa verrattuna kitaroiden yleiseen hintatasoon, mutta se ei tee siitä välttämättä sekundaa. |