Milkop 21.08.2007 19:57:15 | |
---|
Tää nyt on tämmöstä. Ollu jo vuosia. Joo, ei näitä hevareita turhaan typeryksinä pidetä :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
L4t3 22.08.2007 18:08:02 | |
---|
Tr00? Älä sure, kyllä se siitä helpottaa. Itekkin olin joskus samanlaisella "älä koske mun bändiin tai genreen"-asenteella liikkeellä. Hevarit tappaa räpärit. |
Räkkipeli 22.08.2007 21:06:30 (muokattu 22.08.2007 21:07:35) | |
---|
Joo, ei näitä hevareita turhaan typeryksinä pidetä :D No aletaan sitten yleistämään saman tien hei!! Kaikki mukaan!! Riemastuttava keskustelu tämä on. Aika tyhjänpäiväistä myös. pitkätukat maan perii. Todellak..eikusiismitä?!? ;) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Milkop 22.08.2007 21:08:43 | |
---|
No aletaan sitten yleistämään saman tien hei!! Kaikki mukaan!! Ei se mikään yleistys ollut vaan totuus. Meinasin laittaa myhiön mutta en laitakaan. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Räkkipeli 22.08.2007 21:10:40 (muokattu 22.08.2007 21:12:13) | |
---|
Ei se mikään yleistys ollut vaan totuus. Meinasin laittaa myhiön mutta en laitakaan. Se on kyllä totuus että monet pitää hevareita typeryksinä. Mutta itse "totuudesta" ollaan onneeksi montaa mieltä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Milkop 22.08.2007 21:12:53 | |
---|
Se on kyllä totuus että monet pitää hevareita typeryksinä. Mutta itse totuudesta ollaan onneeksi montaa mieltä. Jep, vähän sama asia kuin että kaikki klasarin ystävät ovat kiristeleviä jäykkiksiä, jotka kuuntelevat vain klassista puku päällä viiniä hörppien. Ennakkoluulot ja stereotypiat elävät vielä joidenkin mielessä, mutta onneksi niistä on päästämässä eroon. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Rumpali Rölli 22.08.2007 21:16:12 | |
---|
Vanha rock-musiikkikin on nykyään 50-luvun rokkia tai 60-luvun rokkia. Silloin joskus se oli vaan rokkia. Se on Rock N' Roll(ia) mään. Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
There is the place i am.. |
Räkkipeli 22.08.2007 21:18:19 | |
---|
Jep, vähän sama asia kuin että kaikki klasarin ystävät ovat kiristeleviä jäykkiksiä, jotka kuuntelevat vain klassista puku päällä viiniä hörppien. Ennakkoluulot ja stereotypiat elävät vielä joidenkin mielessä, mutta onneksi niistä on päästämässä eroon. No sanos muuta. Mäkin kuuntelen klassista, ja mä kuuntelen Napalm Deathia, olenko sitten typerys vai sivistynyt? varmaan molempia, mutta tämä arvogateogorointi on maailman turhinta ja itsekkäintä hommaa! Ja joku sanoi...vain m.netissä voi olla näin paskaa keskustelua aiheesta. Ihmiset näyttää vaan oman tyhmyytensä aloittamalla tämmösiä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Rumpali Rölli 22.08.2007 21:43:53 | |
---|
Ehkä se ei kaikista näy vielä päälle tuo hevarius. Se hiipii hitaasti ja tappavasti ja seuraavana aamuna koko koulu on synkkää ja mustaa. Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
Rumpali Rölli 22.08.2007 21:48:14 | |
---|
Tuossa kun mainittiin stereotypiat yms. yleistäminen niin tuli vaan mieleen, että eikö olisi helpompaa antaa jokaisen olla semmonen ku on :). Minä kuuntelen metallia, kuuntelen joskus hoppia, joskus kuuntelen funkkia, kuuntelen myös rokkia ja sitä rajumpaa hård rokkia yms. yms. Joskus pamautan soittimeen kantria ja irkku/skotti folkkia :). Tekeekö se minusta tyhmän epäsivistyneen mistään mitään tietämättömän kun en kuuntele vain yhtä genreä ja ole "Truuuuu". Kiitos! Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
gorgonoidi 22.08.2007 21:58:35 | |
---|
Tuossa kun mainittiin stereotypiat yms. yleistäminen niin tuli vaan mieleen, että eikö olisi helpompaa antaa jokaisen olla semmonen ku on :). Minä kuuntelen metallia, kuuntelen joskus hoppia, joskus kuuntelen funkkia, kuuntelen myös rokkia ja sitä rajumpaa hård rokkia yms. yms. Joskus pamautan soittimeen kantria ja irkku/skotti folkkia :). Tekeekö se minusta tyhmän epäsivistyneen mistään mitään tietämättömän kun en kuuntele vain yhtä genreä ja ole "Truuuuu". Kiitos! Ensimmäinen lause oli hyvä, mutta sitten sinäkin lähdit tuohon hommaan mukaan. |
Räkkipeli 22.08.2007 22:01:20 (muokattu 22.08.2007 22:01:51) | |
---|
Ensimmäinen lause oli hyvä, mutta sitten sinäkin lähdit tuohon hommaan mukaan. :----------------------------------D Gotcha!!! Eiku Rölli oli musta ihan asian ytimessä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
jannu 22.08.2007 22:02:02 | |
---|
Ei näin vammasta ketjua oo oikeesti ku m.netissä. Eikä niin vammasia ihmisiä jotka kirjottaa tämmösiin ketjuihin. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
Rumpali Rölli 22.08.2007 22:02:42 | |
---|
Ensimmäinen lause oli hyvä, mutta sitten sinäkin lähdit tuohon hommaan mukaan. Mihin hommaan? Mitään en yleistänyt. Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
IhmeHeebo 22.08.2007 22:03:39 (muokattu 22.08.2007 22:03:58) | |
---|
Eikä niin vammasia ihmisiä jotka kirjottaa tämmösiin ketjuihin. Itse on aina hyvä puhua. Aika turha ketju. Epäilen lukkoa. Onko sillä todellä väliä mitä toinen kuuntelee / soittaa? Aika turhaa luokittelua Edit: No olipa tämäkin turha viesti Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin.
-Bonecrusher
...And justice for All |
Mihin hommaan? Mitään en yleistänyt. En minä mitään kuin vittuillakseni kai :P Hieman väsyneenä sanoin, mutta sillähän ei siis ole väliä mitä joku kuuntelee ja miten joku elää ja nythän on kyse vielä lapsista/nuorista jotka varmasti oppivat kaikenlaista ja menevät sen siisteimän jutun mukana hyvin helposti. Mistä siis tämä vouhotus? Ei mua enää kiinnosta pätkääkään mitä täällä porukka kuuntelee, kaikki listaa täällä kuinka monipuolisia sitä ollaan eikä olla mitään hevareita. Hevarista on tullut haukkuma sana... Särkee päätä... Menen nukkumaan... Edit: Ja täälläkin aletaan ennustelemaan lukkoa, ihan olis kyll jees musta. |
losalvaros 22.08.2007 22:19:38 | |
---|
Hevillä ei hävitä, taloudellisesti ainakaan :D "Humppaa tai kuole". |
hullu_ukko 22.08.2007 22:21:35 | |
---|
Hevillä ei hävitä, taloudellisesti ainakaan :D Ari ja Lordi teki hevistä kaupallista. Meiän hevi on pilalla :-----------( M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
gorgonoidi 22.08.2007 22:22:53 (muokattu 22.08.2007 22:24:29) | |
---|
Voimme julistaa sanomaa; Hevi on kuollut. Mutta oli silläkin kulta-aikansa ja loistava elämä muutenkin. Kehitys nyt vain aina kulkee kohti loppua ja näin käy jokaisen ilmiönkin kanssa. Mä oon valmis siirtymään jo uuteen juttuun. Hevin kausi on ohitse. |
south_of_heaven 22.08.2007 22:26:00 | |
---|
Hevillä ei hävitä, taloudellisesti ainakaan :D Niin, luultavasti monet näistä uusista onkin taloudellista etua tavoittelemassa, kas kun eivät ole sitä suoraan sanoneet. Tuli vain mieleen taannoin lukemani Anna Abreun haastattelu, jossa hän ehtimiseen puhui musiikkinsa markkina-arvosta. "Kai se hyvin myy, kun kaikkien muidenkin Idols-tähtien levyt myyvät." "Alicia Keysin piano ja tyttö-systeemi myy hyvin." Ei liity aiheeseen, mutta pisti ketuttamaan. Kai sekin tahtoi tulla hiukkasen rikkaammaksi. |